abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61172592
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:08 schreef Topspin het volgende:

[..]

Je wordt denk ik niet gelooft omdat je geloofd

Een bepaalde reputatie die je hebt in dit topic dus
Geloof jij mij als ik zeg dat mijn woorden niet zo bedoeld waren zoals Elizabethr ze interpreteerde, maar op de manier zoals ik ze daarna heb uitgelegd?
pi_61172600
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:08 schreef neo567 het volgende:

[..]

Denk je dat ?
Ik weet het wel zeker
Genieten is toegestaan!!!
pi_61172622
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geloof jij mij als ik zeg dat mijn woorden niet zo bedoeld waren zoals Elizabethr ze interpreteerde, maar op de manier zoals ik ze daarna heb uitgelegd?
Ik weet niet meer wat ik moet geloven hier

Heb het ook niet helemaal gevolgd ook maar het is vaak moddergooien en dat lees ik niet allemaal. Meningsverschillen lees ik ook niet, kost me teveel moeite om het te begrijpen wat nu precies het probleem is.
pi_61172669
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat valt hieraan te misinterpreteren?
[..]

Dat jij het veel later weer eens aanpast naar iets wat jou, na erop gewezen te zijn dat je stelling volgens de wet niet opgaat, beter uitkomt, dat is precies dat goochelen waar ik het over heb. En daar heb jij nogal een handje van. En dan achteraf, na die edt van jou, mensen beschuldigen dat ze je post niet correct interpreteren.
Nee, jij misinterpreteerde mijn post vanaf het begin, omdat die nooit bedoeld was in de zin van 'de wet'. Nu hou je vast aan je eigen overtuiging dat dat wel zo was. Waarom geloof je me niet gewoon als ik zeg dat het niet zo bedoeld was? Waarom zou ik er over liegen?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:14:21 #205
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61172686
De boerenkool met worst roept

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61172729
Dan zou ik hem nog een even laten garen want dan is ie nog niet klaar.
pi_61172731
Smakelijk

Boerenkool
pi_61172751

God lebt im seinen Heiligen Tempel, Wer Boses denkt soll entdlich sweigen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:35:54 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61173279
Of reiki hoort bij de heilige geest waar in de bijbel van gesproken word kan je niet controleren , het enige wat je hebt is je eigen ervaring en of je daar een goed of slecht gevoel van hebt overgehouden en of het een positief of negatief effect heeft op jezelf en je leven en je omgeving .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61174198
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Summers het volgende:
Of reiki hoort bij de heilige geest waar in de bijbel van gesproken word kan je niet controleren , het enige wat je hebt is je eigen ervaring en of je daar een goed of slecht gevoel van hebt overgehouden en of het een positief of negatief effect heeft op jezelf en je leven en je omgeving .
Oke, maar je kan dus ervaringen zoals beschreven in de bijbel vergelijken met je eigen ervaringen, of niet? Dus als de mensen in de bijbel beschrijven dat ze de gaven van de Heilige Geest pas kregen nį hun bekering, en dat het ook onmogelijk was om ervoor te betalen zoals dat bij Reiki wel kan(iemand in de bijbel wilde dat doen, Simon de tovenaar heet die), dan kunnen we dus concluderen dat de mensen in de bijbel het waarschijnlijk niet over hetzelfde hadden als wat jij ervaart met reiki, toch? Omdat de manier van het krijgen van die gaven zo verschillend is dus, en ze ook een ander doel dienden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')