En dit heeft op welke manier met de wet te maken? De wet is duidelijk. En feitelijk gezien hou jij je er niet aan. Je probeert mensen te ronselen en van hun vrijheid van geloof te beroven, en ze een bepaalde kant in te dwingen. Dat is illegaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als ik beweer een werkloze te zijn en ik heb wel werk, klopt mijn bewering niet. Die is dan incorrect. Dat is echter geen waarde-oordeel over het leven als werk hebbende of werkloze, maar een bepaling of mijn bewering over mijn leven consistent is met mijn leven. Als dat niet het geval is, is mijn bewering incorrect.
Omdat ik volgens de wet zaken aangaande geloof OP MIJN EIGEN MANIER MAG INTERPRETEREN en die manier is correct zolang ik mij aan die wet hou. Dat jij de arrogantie hebt om van iedereen te vinden dat ze de wet niet naleven is jouw manco en heeft totaal niets met misinterpetatie mijnerzijds te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Jij beschuldigt mij van goochelen met woorden. Je bent zelf degene die die woorden niet goed interpreteert. Je goochelt vervolgens zelf met mijn woorden en bent niet bereid je interpretatie aan te passen wanneer ik die verduidelijk en jouw misinterpretatie corrigeer. Waarom niet?
Maar waarom geloof je me niet als ik zeg dat ik de woorden anders bedoelde dan jij ze interpreteerde?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat ik volgens de wet zaken aangaande geloof OP MIJN EIGEN MANIER MAG INTERPRETEREN en die manier is correct zolang ik mij aan die wet hou. Dat jij de arrogantie hebt om van iedereen te vinden dat ze de wet niet naleven is jouw manco.
Want geloven is het zelfde als zeker weten, en zeker weten is weer hetzelfde als iets denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:02 schreef Topspin het volgende:
Als je over geloof praat en probeert goed te praten dan is het altijd goochelen. Praten over geloof is sowieso vaag.
Het ging niet om geloofszaken, maar de interpretatie van woorden. De manier waarop ik mijn woorden bedoelde is blijkbaar niet goed overgekomen. Ik heb daar uitleg van gegeven, Nu word ik niet geloofd. Waarom niet? Wat is de gedachte daar achter?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:02 schreef Topspin het volgende:
Als je over geloof praat en probeert goed te praten dan is het altijd goochelen. Praten over geloof is sowieso vaag.
Je wordt denk ik niet gelooft omdat je geloofdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het ging niet om geloofszaken, maar de interpretatie van woorden. De manier waarop ik mijn woorden bedoelde is blijkbaar niet goed overgekomen. Ik heb daar uitleg van gegeven, Nu word ik niet geloofd. Waarom niet? Wat is de gedachte daar achter?
Denk je dat ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je wordt denk ik niet gelooft omdat je geloofd
Wat valt hieraan te misinterpreteren?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar waarom geloof je me niet als ik zeg dat ik de woorden anders bedoelde dan jij ze interpreteerde?
Dat jij het veel later weer eens aanpast naar iets wat jou, na erop gewezen te zijn dat je stelling volgens de wet niet opgaat, beter uitkomt, dat is precies dat goochelen waar ik het over heb. En daar heb jij nogal een handje van. En dan achteraf, na die edt van jou, mensen beschuldigen dat ze je post niet correct interpreteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee haushofer, het gaat niet om zelfbevestiging, het gaat om erachter zien te komen wat correct is en wat niet. Ik dring haar niks op, maar als ik vermoed dat ze al dan niet bewust voorgelogen word, zeg ik daar wat van. Of jij dat nou bent, of een ander, en ik zou het op prijs stellen als iemand anders dat ook bij mij zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |