Nee, het is altijd --> what's in it for me ? (Greed get's them all in the end)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Mensen die onzeker in het leven staan zijn al snel overgehaald omdat ze niet nadenken erbij. Geld uit de zak kloppen van onzekere mensen komt het ook over.
Kan er verder niet wakker om liggen ookAlsnog belachelijke tarieven voor iemand die zogenaamd spiritueel is, ze kan zich eerder zakelijk noemen zonder dat zakelijk zo slecht hoeft te zijn als het eerlijke zakelijkheid is. Maar goed, wat is eerlijke zakelijkheid? Bestaat dat uberhaupt?
Vaak is het motto inderdaad " Voor wat hoort wat" Zelfs in de kerk gaan ze met een bandje rond waar ze het liefst biljetten van 50 euro zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nee, het is altijd --> what's in it for me ? (Greed get's them all in the end)
Dat zijn juist sprookjes over heksen en feeën enzz.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Summers het volgende:
ahh reikidemonen en reikigeesten nog NOOIT van gehoord , zelfs niet in sprookjes .
Ik denk dat liefde meer te maken heeft met respect en acceptatie dan iemand anders je denkbeeld willen opdringenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is dus bezorgdheid. We bidden voor je, dat is liefde, We willen niet dat je misleid wordt, dat is liefde. We vertrouwen het zaakje niet en zijn bang dat je op een dwaalspoor terecht kan komen hierdoor, en we willen je daarvoor waarschuwen en zeggen hoe de vork in de steel zit. Dat is liefde.
Dat programma: undercover miljonair ofzo, daar waar miljonairs die gewetens bezwaren hebben iets goeds gaan doen voor de minderbedeelde, zoo aandoenlijk, maar what's in it for them ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:36 schreef Topspin het volgende:
[..]
Vaak is het motto inderdaad " Voor wat hoort wat" Zelfs in de kerk gaan ze met een bandje rond waar ze het liefst biljetten van 50 euro zien
Je moet es weten hoe je eigen stem door dreunt in je grijze massaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik denk dat liefde meer te maken heeft met respect en acceptatie dan iemand anders je denkbeeld willen opdringen
Een user hier op Fok! heeft een tijdje bij de Hare Krishna gezeten maar is nu naar mijn weten atheïstisch. Ze vertelde es dat ze de straat opging om mensen met haar geloofsgenoten te informeren over haar geloof, en dat ze nu beseft waarom ze dat eigenlijk vooral deed: zelfbevestiging. Als je met geloofsgenoten andere mensen probeert te overtuigen van je geloof, overtuig je jezelf ook steeds meer.
Ik denk dat om eenzelfde reden gelovigen voor ongelovigen bidden. Er zal een deel oprechte bezorgdheid en dergelijke inzitten, maar ik denk dat het ook een belangrijk deel bevestiging is. Het bevestigt je identiteit maar weer eens.
Sowieso dat vrienden en bekenden meer respect tonen inplaats van afgunst, hebben ze in ieder geval hun ziel gered in de sociale kring waar ze in vertoeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat programma: undercover miljonair ofzo, daar waar miljonairs daar gewetns bezwaren iets goeds gaan doen voor de minderbedeelde, zoo aandoenlijk, maar what's in it for them ?
Normaal is geld verliezen vernederend, maar als het naar een goed doel gaat op tv vooral, dan is het minder zuurquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Sowieso dat vrienden en bekenden meer respect tonen inplaats van afgunst, hebben ze in ieder geval hun ziel gered in de sociale kring waar ze in vertoeven.
En wie weet nog een paar honderd duizend euro van de programma makers.
Daar ben ik ook in retraite geweest, in de Ardennen, kasteel Rhadadesh. Was heerlijk hoor, een weekje meer zelfinzicht vergaren. Ik kon me niet helemaal vinden in de geloofsovertuiging, maar heb niet ervaren dat er iets aan me werd opgedrongen daar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:39 schreef Haushofer het volgende:
Een user hier op Fok! heeft een tijdje bij de Hare Krishna gezeten maar is nu naar mijn weten atheïstisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |