de tandarts?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
het boren doet de tandarts, de assistente doet alleen maar lieve dingen en die van mij heeft lekkere tieten
hoe weet jij dat ze harig zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heeft hoogstens harige manboobs
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je daar voor gesturdeerd ? En dan altijd post gedaan?
Dag lieverdquote:
z´n borstharen komen aan de bovenkant naar buiten, dus ik denk dat een stukje naar beneden de situatie niet erg veel anders isquote:
Alweer? net als dit weekend zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef Frutsel het volgende:
Haal de badpakken, zwembroeken, topjes, bikini's, zwembadjes, bbq's en zomerpret maar weer uit de kast
de zomer is back
zondag 28-30 graden
En ik lig dan brak in mn bedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef Frutsel het volgende:
Haal de badpakken, zwembroeken, topjes, bikini's, zwembadjes, bbq's en zomerpret maar weer uit de kast
de zomer is back
zondag 28-30 graden
helaas wel jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef Frutsel het volgende:
de zomer is back
zondag 28-30 graden
Je was traag? of de AT.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
Ik had ook al een nieuwe hoor: [KSC #984] Met duimen voor spannende momenten
Hittegolfquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas wel ja![]()
maar goed er is nog hoop, ze zitten de laatste tijd permanent naast de juiste voorspellingen
Ja jullie moesten weer zo nodig weer door het slotje heen he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
Ik had ook al een nieuwe hoor: [KSC #984] Met duimen voor spannende momenten
Ik niet, Klonk!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jullie moesten weer zo nodig weer door het slotje heen he.
JIj zegt niet eens hoiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jullie moesten weer zo nodig weer door het slotje heen he.
je zit gewoon je tandarts te beglurenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
z´n borstharen komen aan de bovenkant naar buiten, dus ik denk dat een stukje naar beneden de situatie niet erg veel anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |