abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61137195
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
Er wordt alleen maar gezegd dat het topic eigenlijk in ONZ hoort en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben, zoals al gezegd word, heeft deze SC eigenlijk weinig met KLB te maken. GC of ONZ zou inderdaad een betere plaats zijn.
Toch wel, er vindt in bijna elk deel wel een flinke rel plaats waar over en weer wordt gescholden met 'kutnoob!' en 'kankerlul!', dus opzich hebben de users wel heel veel klachten (over elkaar) die ze hier spuien.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61137214
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef RickoKun het volgende:
ik denk niet dat ik chlamydia heb!
Nope, wel kanker.

dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:29:11 #103
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61137240
WTF JONG IK GA JE REPORTEN HOOR! MIJN OPA EN OMA ZIJN ER AAN OVERLEDEN!!!!!!!!!!!
pi_61137288
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef RickoKun het volgende:
WTF JONG IK GA JE REPORTEN HOOR! MIJN OPA EN OMA ZIJN ER AAN OVERLEDEN!!!!!!!!!!!
Hopelijk volg jij spoedig.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61137433
quote:
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:40:55 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61137553
quote:
Is het erfelijk?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:41:31 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61137574
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Hopelijk volg jij spoedig.
Het is maar dat jij paupert bent en ik een baas ben, anders was ik nog serieus er op in gegaan ook
pi_61137601
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Is het erfelijk?
pi_61137609
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het is maar dat jij paupert bent en ik een baas ben, anders was ik nog serieus er op in gegaan ook
Ja, ik ben de paupert Gelukkig geil je ook niet op een pauper familie,
pi_61137793
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

1: Met een hoop gezeik en doorzettingsvermogen hebben wij eindelijk een KLB SC gekregen, specifiek voor KLB en dus niet voor ONZ.
2: Sinds de SC is er 12890812712 minder bagger in KLB, waarom zou je het dan willen verplaatsen?
3: Ik ken geen enkele SC waar het over het betreffende subforum gaat. In een SC wordt voornamelijk onzin gekwatst en bespreken de users hoe het gaat in het leven enzo. Precies hetzelfde wat wij hier doen. Zullen we alle SC's dan maar verplaatsen naar ONZ?
4: Topics verplaatsen naar ONZ is debiel, dan is het topic vaak meteen dood en komt het vaak niet meer tot zijn recht. Als je een topic opent verwacht je bepaalde reacties ofzo, als het dan opeens naar ONZ gaat klopt er geen fuck meer van.
5: En ik weet niet wat jij de afgelopen jaren op FOK! hebt gelezen enzo maar KLB is juist populair en leuk geworden sinds er verhalen en dergelijke worden gepost. Niemand zit te wachten op het ''mijn trein was 5 minuten te laat en de NS is kut'' en dan zulke topics 1901209x. Creativiteit is het belangrijke woord!
Dat doet niks af aan het feit dat deze SC net zo goed in ONZ had kunnen staan, dat we dat niet willen is duidelijk. Van mij hoeft ie ook niet weg uit KLB, maar met de opmerking dat ie net zo goed in ONZ kan, daar kan ik niks meer dan gelijk in geven. Dat is mijn punt, ik zeg ook helemaal niet dat het moet en voor zover ik lees gaat dat ook helemaal niet gebeuren.

Met punt 1 ben ik het dus ook eens.
Met punt 2 ook zeker, dat is ook de reden waarom de SC er kwam.
Punt 3, als dat echt zo is waarom zeggen de mods dan dat het wel zo is?
4. ONZ is inderdaad een beetje dood, maar met de juiste instelling vanuit de users kan ONZ net zo populair worden als KLB, alleen omdat mensen uit principe niet in ONZ willen posten blijft het daar ook dood.
5. Dat ben ik ook zeker met je eens en ik lig ook dubbel om die topics, maar ik zou niet weten waarom dat niet gewoon in ONZ zou kunnen. Het forum wat daar voor bedoeld is.

Het is een beetje fietsen op een trottoir waar een fietspad naast ligt, als je het mij vraagt.

Als ze van KLB een serieus forum willen maken, kunnen we toch net zo goed met de hele kliek (hihi, hij zei kliek, sluiten die SC!!!! ) naar ONZ gaan en daar verder ONZIN posts maken, dat is in feite wat er gebeurt. Ik zie ECHT het probleem niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61137856
Verder wil ik het hierbij laten, en laten we lekker door baggeren en het gezellig houden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:51:40 #112
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61137861
Prachtige OP
I never workout
pi_61137869
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan het feit dat deze SC net zo goed in ONZ had kunnen staan, dat we dat niet willen is duidelijk. Van mij hoeft ie ook niet weg uit KLB, maar met de opmerking dat ie net zo goed in ONZ kan, daar kan ik niks meer dan gelijk in geven. Dat is mijn punt, ik zeg ook helemaal niet dat het moet en voor zover ik lees gaat dat ook helemaal niet gebeuren.

Met punt 1 ben ik het dus ook eens.
Met punt 2 ook zeker, dat is ook de reden waarom de SC er kwam.
4. ONZ is inderdaad een beetje dood, maar met de juiste instelling vanuit de users kan ONZ net zo populair worden als KLB, alleen omdat mensen uit principe niet in ONZ willen posten blijft het daar ook dood.
5. Dat ben ik ook zeker met je eens en ik lig ook dubbel om die topics, maar ik zou niet weten waarom dat niet gewoon in ONZ zou kunnen. Het forum wat daar voor bedoeld is.

Het is een beetje fietsen op een trottoir waar een fietspad naast ligt, als je het mij vraagt.

Als ze van KLB een serieus forum willen maken, kunnen we toch net zo goed met de hele kliek (hihi, hij zei kliek, sluiten die SC!!!! ) naar ONZ gaan en daar verder ONZIN posts maken, dat is in feite wat er gebeurt. Ik zie ECHT het probleem niet.
De modjes zeggen wel meer ONZ dingen. Ik heb meerdere SC's gevolgt en bijvoorbeeld in [EK] ging het over alles behalve het EK.

En dat mensen uit principe niet in ONZ willen posten maakt geen zak uit voor het doodheidsgehalte. Ik heb er nooit een bijdrage aan gelevert en de andere users in KLB hier ook niet (of amper).
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:52:30 #114
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61137886
Ik word echt te laat wakker merk ik al
I never workout
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:54:20 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61137936
No panic.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61137966
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik word echt te laat wakker merk ik al
Jep.
pi_61137969
Gelukkig is alles terug te lezen.
pi_61138001
Ik heb de OP weer ff hersteld. Een of andere grapjas had deze erin gezet:

pi_61138008
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:27 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Toch wel, er vindt in bijna elk deel wel een flinke rel plaats waar over en weer wordt gescholden met 'kutnoob!' en 'kankerlul!', dus opzich hebben de users wel heel veel klachten (over elkaar) die ze hier spuien.
Je vergeet de mensen die janken over plaatjes.

Echt, ik begin het gezeur een beetje beu te worden hier. Er is altijd weer iets niet goed "Nee, geen emo's!!!!11!1!1 ", "Wheeeeeeee geen Duffy", "Boehoe hij plaatst steeds dezelfde vrouwen" en nu dit weer.
pi_61138012
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die vraag meen je toch niet he?
pi_61138015
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef Sackboy het volgende:

[ afbeelding ]

pi_61138026
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je vergeet de mensen die janken over plaatjes.

Echt, ik begin het gezeur een beetje beu te worden hier. Er is altijd weer iets niet goed "Nee, geen emo's!!!!11!1!1 ", "Wheeeeeeee geen Duffy", "Boehoe hij plaatst steeds dezelfde vrouwen" en nu dit weer.
Met het verkeerde been uit bed gestapt Bob?
pi_61138029
quote:

[ afbeelding ]

dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:58:52 #124
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61138033
quote:

[ afbeelding ]

I never workout
pi_61138044
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:58 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt Bob?
Nee, ik heb ook gewoon ff zin om te janken maar heb wel slecht geslapen, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')