abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61453990
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En bossie?
Ik weet alleen van mezelf waar ik was. Gaat nu verder achter de spreekwoordelijke schermen
pi_61453992
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php

Prima search dit.
Maar die werkt niet altijd.
pi_61454340
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php

Prima search dit.
Thanks. Echter kan het natuurlijk altijd beter De search waar ik nu aan werk is in staat in alle berichten te zoeken, en niet alleen in de OP. Soms is het modden en devven helaas een beetje moeilijk te combineren, zeker gezien ik al minder aanwezig ben door mijn werk.
pi_61454376
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Maar die werkt niet altijd.
Hoezo? Overigens staat er ook een topic in GC, als je de search soms niet kan bereiken (wat wel gewoon zou moeten) dan kun je het daar even aangegeven, het liefst met duidelijke info over wat er precies aan de hand is.

Edit: deze topic bedoel ik: Jawel, een zoekfunctie! [Deel 2]
pi_61454442
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En bossie?
Bossie zat bij de vriendin.

Bossie had geen tijd om topics te sluiten. Die was bezig met dingen open te gooien.
U MAD?
pi_61454895
ik vind de lite search best op goed
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 7 september 2008 @ 19:47:35 #157
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_61455485
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Waar zijn de rest van de modjes trouwens?
Bonken en slierten op de bank > Samuel L Jackson.
Heel toepasselijk ook. The Cleaner.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61455535
mag iemand mij zomaar met de dood bedreigen tegenwoordig ? ik heb een tr aangemaakt , maar daar is geen respons op gekomen
  zondag 7 september 2008 @ 19:52:39 #159
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_61455631
Ik zie nergens een TR van je.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61455691
Nieuwe klas [Deel Baas] Live met Aslan-61 , misschien omdat ik via onz gepost heb , blijkbaar mag daar alles
pi_61456826
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
Nieuwe klas [Deel Baas] Live met Aslan-61 , misschien omdat ik via onz gepost heb , blijkbaar mag daar alles
Staat in Onzin, klaag daar.
pi_61466173
quote:
Op maandag 8 september 2008 04:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga dit topic overigens even overleggen.
Met wie?
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 04:40:22 #163
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61466196
quote:
Op maandag 8 september 2008 04:26 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Met wie?
Collega's. Filmpje is nogal naar voor de gevoelige kijkertjes. En ja, ze klikken zelf, en nee ik word er niet warm of koud van.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61466220
quote:
Op maandag 8 september 2008 04:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Collega's. Filmpje is nogal naar voor de gevoelige kijkertjes. En ja, ze klikken zelf, en nee ik word er niet warm of koud van.
Ok, je hebt gelijk het is tenslotte een openbaar forum.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 04:59:57 #165
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61466223
We hebben natuurlijk al wat topics in GC o.a. gehad waar dergelijke filmpjes mochten. Moar dan benne gij er beter op voorbereid. Dit filmpje komt uit de luft vallen.

Maar waar het mij om gaat. Straks hou ik het topic open en gooit een collega 'm dicht. En dat is te voorkomen als ik het in de groep gooi. Van mij mag ie namelijk gewoon.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61466277
quote:
Op maandag 8 september 2008 04:59 schreef Biogarde het volgende:
We hebben natuurlijk al wat topics in GC o.a. gehad waar dergelijke filmpjes mochten. Moar dan benne gij er beter op voorbereid. Dit filmpje komt uit de luft vallen.

Maar waar het mij om gaat. Straks hou ik het topic open en gooit een collega 'm dicht. En dat is te voorkomen als ik het in de groep gooi. Van mij mag ie namelijk gewoon.
Bio , je denkt vooruit. Die mods in KLB kennen nog boel van je leren.
*****Kraak........
pi_61495353
Pfff wat een klerezooi is het hier met grote regelmaat. Jullie laten gewoon over je heen lopen, worden keihard uitgelachen en is de ban voorbij begint het feest weer opnieuw.
Let wel: aan jullie ligt het niet... maar op bijvoorbeeld lemmingen zou wmb een maandban mogen staan. Sterkte.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_61495385
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:02 schreef CartWOman het volgende:
Pfff wat een klerezooi is het hier met grote regelmaat. Jullie laten gewoon over je heen lopen, worden keihard uitgelachen en is de ban voorbij begint het feest weer opnieuw.
Let wel: aan jullie ligt het niet... maar op bijvoorbeeld lemmingen zou wmb een maandban mogen staan. Sterkte.
Minimaal.
pi_61495408
Edit: Je ziet het vanzelf
U MAD?
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:08:58 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_61495476
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:02 schreef CartWOman het volgende:
Deze lemminglawine was vrij snel de kop ingedrukt. Bij die van zondag, die veel erger was hebben we een aantal weekbans uitgedeeld. Nou ja niet zomaar uitgedeeld, maar gegeven aan de harde kern topic openers.
Dat het nu wel meevalt ligt waarschijnlijk ook daar aan.
pi_61495603
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze lemminglawine was vrij snel de kop ingedrukt. Bij die van zondag, die veel erger was hebben we een aantal weekbans uitgedeeld. Nou ja niet zomaar uitgedeeld, maar gegeven aan de harde kern topic openers.
Dat het nu wel meevalt ligt waarschijnlijk ook daar aan.
Ik heb gemist dat het om een weekban ging, sorry.
Het disrespect tegenover de mods hier viel me op, terwijl dit team zo goed bezig is.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:20:45 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_61495728
Eigenlijk was het alleen Klautje vandaag. Die ligt er dan ook een week af. BereNDD heeft heel veel mazzel, de volgende keer gaat ie dat niet hebben.
pi_61495811
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Minimaal.
En ik vind dat mensen die regelmatig deze fout begaan wat mij betreft hun koffers mogen pakken en ergens anders mogen gaan spelen. Maar dat is mijn mening.
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:14 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik heb gemist dat het om een weekban ging, sorry.
Het disrespect tegenover de mods hier viel me op, terwijl dit team zo goed bezig is.
Eens. Niet om te slijmen of zo, maar de mods zijn erg soepel en daar word door sommigen gewoon misbruik van gemaakt, en dat is jammer. Zo maken ze het er zelf naar dat de mods met harde hand moeten op gaan optreden. Leuk dat er ook iedere keer weer naar de mods word verwezen dat ze niet opletten/ingrijpen, maar het zou ook eens leuk zijn als users zelf eens normaal deden, maar dat is teveel gevraagd blijkbaar.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61495839
Het was verder ook geen klacht hoor, meer een hart onder de riem voor de mods. Ook in lopende topics krijgen ze nogal eens wat om de oren, vandaar.
pi_61497549
Hoi Nosh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')