quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef EvilMarc het volgende:
Ik kon ook geen leuke tt verzinnen. Daarom was ik aan het wachten tot iemand anders het deed
Mijn request:
Komop Michiel!
triple*quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[3FM #695] Met Maricha mee naar het zonnige Frankrijk!
Dat zou 'm zijn gewordenmaar goed dat ik nog even snel in de active topics had gekeken want anders hadden we een dubbel topic gehad.
Maaruh, lekker Maricha. Frankrijk is relaxed en vooral lekker qua weer
Wordt toch eens tijd dat je het leertquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
Dank je Broekie!
Betekent dit nou dat Muijs gewogen is en te licht is bevonden door 3FMquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: Martijn Muijs van Radio 3FM naar KXradio
We waren er via MSN en IRC dus ook al over aan het dubben, maar niemand die met iets leuks kwam...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef EvilMarc het volgende:
Ik kon ook geen leuke tt verzinnen. Daarom was ik aan het wachten tot iemand anders het deed
Mijn request:
Komop Michiel!
Geen dankquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef Maricha het volgende:
Dank je Broekie!
30 graden!!!!! Mmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[3FM #695] Met Maricha mee naar het zonnige Frankrijk!
Dat zou 'm zijn gewordenmaar goed dat ik nog even snel in de active topics had gekeken want anders hadden we een dubbel topic gehad.
Maaruh, lekker Maricha. Frankrijk is relaxed en vooral lekker qua weer
Ik weet niet hoe je het moet bekijken, maar met Marisa Heutink is het ook nooit wat geworden op 3FM. Op het moment is er schijnbaar geen plaats voor hem op een ander tijdslot maar of dat dan ook direct betekend dat hij te licht is bevonden weet ik niet. Het zou kunnen..quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Betekent dit nou dat Muijs gewogen is en te licht is bevonden door 3FM
Ik wil dit helemaal niet lezenquote:
Die gasten zijn live echt best te doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
as zaterdag hilversum on air met nick en simon
naast jou altijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
*alsik hier lig...
als ik hier gewoon lig
wil je naast me liggen*
Ik vind Nick en Simon ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gasten zijn live echt best te doen![]()
Heb ze tijdens een feest gezien in de Oosterpoort en het was gewoon een heel aardige show wat ze lieten zien. Had wel het nodige aan bier op..
Hehequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Nick en Simon ook![]()
![]()
Shoot me
Als er maar geen "chasing cars"-achtig iets op staatquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef toma het volgende:
Eind oktober komt de nieuwe plaat van Snow Patrol. Ben benieuwd of ie net zo goed word als het laatste album.
quote:
Juist wel... al was dat hele album gewoon fucking briljant... Set the fire to the third barquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als er maar geen "chasing cars"-achtig iets op staat.
Haha, ik zag je post over dat nummer. Really, ik vind het het vreselijkste nummer van 2007.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juist wel... al was dat hele album gewoon fucking briljant... Set the fire to the third bar![]()
![]()
Ik heb ook liever meer tracks zoals die op Final Straw staan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als er maar geen "chasing cars"-achtig iets op staat.
[..]
.
Ik heb het de hele zomer overal al moeten lezen en horenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wil dit helemaal niet lezenHaha! heerlijk hoor maar ook voor de thuisblijvers is er hoop want het schijnt zaterdag tussen de 19 en 27 graden te kunnen worden. Woehoe!
Yup! "Run" en "Chocolate" vind ik ook supergoed!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever meer tracks zoals die op Final Straw staan.
Ik ook, en nu hoor ik t weer... lekker hoor, niet op vakantie gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb het de hele zomer overal al moeten lezen en horen
sjielugquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook, en nu hoor ik t weer... lekker hoor, niet op vakantie gaan
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook, en nu hoor ik t weer... lekker hoor, niet op vakantie gaan
Vond m vorig jaar ook helemaal geweldig. Maar heb m inmiddels zo vaak gedraaid dat ik er een beetje op uitgekeken ben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juist wel... al was dat hele album gewoon fucking briljant... Set the fire to the third bar![]()
![]()
Ik luister 'm bewust niet zo vaakquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
Vond m vorig jaar ook helemaal geweldig. Maar heb m inmiddels zo vaak gedraaid dat ik er een beetje op uitgekeken ben.
Bakken met geld en hij ligt Yolanthe te palen... Ik ben freakin' jaloers!quote:
Wie niet. Zou met zo'n keeltje toch totaal andere muziek gaan makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bakken met geld en hij ligt Yolanthe te palen... Ik ben freakin' jaloers!
Uh ohja.... maar dat was alweer zo lang geleden...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben jij niet naar een eiland geweest met je meisjes-liefje?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh ohja.... maar dat was alweer zo lang geleden...
Volgend jaar gaan we weer
En dan ga ik ook met mn ouders naar... Afrika!!
Voorlopig staan we slechts met z'n tweetjes vooraan met ons vlaggetje vrijdag...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
OPROEP - Ontvangstcommité 2 Jaar EkStra Weekend komende Vrijdagavond
Wil jij ook zo graag op het MediaPark onze helden Gerard en Michiel ontvangen wanneer hun programma 2 jaar bestaat?
Laat ons dit dan even weten via een mailtje naar ekstraweekend@stimpy.nu!
Meer details volgen spoedig.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Voorlopig staan we slechts met z'n tweetjes vooraan met ons vlaggetje vrijdag...
Ook gezellig hoor, daar niet van!
Jupz, helaas welquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
Ik heb het de hele zomer overal al moeten lezen en horen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
Goh, Annemic is weer genomineerd voor een Macaroni award.
Net als Bart Arens trouwens, en Giel voor zijn programma.
Ohja, met bier. Drink jij eigenlijk bier? Ik niet in ieder gevalquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, met bier. Drink jij eigenlijk bier? Ik niet in ieder geval
Annemieke gun ik het wel. Van Bart zie ik niet zo in waarom hij Aanstormend Talent zou zijn, hij maakt toch al vrij lang dezelfde programma's? Niet dat er iets mis is met z'n programma's hoor, maar het aanstormende er aan ontgaat mij even.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
Zoiets meende ik al eens opgevangen te hebben, vandaar dat ik het dus ook even vroeg.quote:
En weer schijnen de zgn kenners niet te hebben gehoord van Gerard Ekdom.. Beste DJ weer lachband Evers en talkshow host Giel Beelen. Rob Trip is trouwens wel aardig. Al met al een vrij matig lijstje waar weer uit kan worden gekozen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Chasing+Cars&zoekop=titelquote:
E-meeuw onderwegquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
wie komt er nog meer
![]()
Wil jij ook zo graag op het MediaPark onze helden Gerard en Michiel ontvangen wanneer hun programma 2 jaar bestaat?
Laat ons dit dan even weten via een mailtje naar ekstraweekend@stimpy.nu!
Meer details volgen spoedig.
Als ie 'em maar niet in het eerste uur draait, want dat sla ik traditiegetrouw over.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Ja dus !![]()
8 minuten lang terreur uit de speakers van je radio. Yes!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Ja dus !![]()
8 minuten lang terreur uit de speakers van je radio. Yes!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguh, ik gaat slapen...
Morgen richting Duiven, een vriendin opzoeken
Truste!!
Doe inderdaad maar uur 2 want dan is de buurt nog deels wakker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Als ie 'em maar niet in het eerste uur draait, want dat sla ik traditiegetrouw over.
Kan helaas alleen bij MoveYourAss..quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil ook playlisten van te voren zien
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
dank je wel michiel![]()
speciaal voor jullie
Ik heb tentamen vrijdag tot 17.00quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
Heb je cd al geluisterd??quote:
Zo raar dat iedereen opeens beregeil wordt van die 27. Net zo;n grote kans dat het 19 wordt, en dat is een stuk kouder dan het vandaag was...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wil dit helemaal niet lezenHaha! heerlijk hoor maar ook voor de thuisblijvers is er hoop want het schijnt zaterdag tussen de 19 en 27 graden te kunnen worden. Woehoe!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef Againzender het volgende:
Zo raar dat iedereen opeens beregeil wordt van die 27. Net zo;n grote kans dat het 19 wordt, en dat is een stuk kouder dan het vandaag was...
Dat doet Djurre ook al, en Eliza en ik drinken het allebei nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil wel wat speciale bieren meenemen.
quote:
Hehequote:
Dan kan ik het beter overslaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat doet Djurre ook al, en Eliza en ik drinken het allebei niet
quote:Velen hebben het mij de afgelopen week al gevraagd: "Gaat Marlous WeekendRick versterken bij Veronica?"
We hebben jullie misschien net iets te lang in spanning gehouden, maar vanaf 6 september gaat het weer gebeuren en de champi zal rijkelijk gaan vloeien over de vloerbedekking in Naarden.
We schudden alle last uit het verleden van onze schouders bij een club radiodieren dat trots mag zijn op wat ze tot op heden heeft bereikt en dat ons met open armen heeft willen begroeten.
Marlous en ik dus weer iedere zaterdag en zondag van 12 tot 15 uur bij Veronica en het voelt nu al als een soort van 'thuiskomen'.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:38 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik slapen, goedenacht allemaal! :w
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:36 schreef Sersjee het volgende:There she goes
![]()
Kolere, da's wel heel mooi!
Eén van de mooiste popliedjes ooit als je het mij vraagt.quote:
Op basis van dit nummer ben ik dus niet zo enthousiastquote:
Nee, volgens mij zijn wij ook de enigen die dat hebben gedaan..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:00 schreef on_air het volgende:
Geen idee waarom ik de wekker heb gezet.
Andere mensen werken? ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef silverx het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn wij ook de enigen die dat hebben gedaan..
Is er wat te doen ofzo? 't Is hier zo rustig.
Donderdag moet je de wekker zéker zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:00 schreef on_air het volgende:
Geen idee waarom ik de wekker heb gezet.
WHAT?!?!?!?!!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Donderdag moet je de wekker zéker zetten. Novastar
bij Giel.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet mij vrijdag afmeldenvrouwlief moet vrijdag invallen tot 21:00 uur, kan er helaas niet bij zijn.
Hmz... Misschien kun je 'm nog voor je eigen programma uitnodigen... Dan komt ie niet bij Gielquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:43 schreef on_air het volgende:
[..]
WHAT?!?!?!?!!!!!. Donderdag maak ik zelf een wordt wakker programma
.
. Joost bij Giel
. Heel storend.
Uhuh...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz... Misschien kun je 'm nog voor je eigen programma uitnodigen... Dan komt ie niet bij Giel.
Nee, want hij wil er even overheen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Don't Wanna Lose Your LoveTonight
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:12 schreef on_air het volgende:
"I just want to use your love tonight" ....
Nee, dat is romantisch.
Beetje slecht getimed, maar in dit geval vond ik het niet ergquote:
dat was ik toch niet hoop ik?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:18 schreef Woolhat het volgende:
Wat is die irritante fluittoon die ik af en toe tussen Gerard door hoor?
Nee... volgens mij niet...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was ik toch niet hoop ik?
ja, heldquote:
Met de beroemde clip van Dick Maasquote:
Als je het niet te vaak hoort, word hij steeds beter.quote:
weekje of twee gok ikquote:
Yep , stenders wilde weekje extra vrijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:10 schreef broer het volgende:
Ik heb het gisteren even gemist - ik dacht dat Stenders alweer terug zou zijn. Gaat Veenstra nog een week door?
Salami masterquote:
Oké, thx.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Yep , stenders wilde weekje extra vrij
Grappig groepjequote:
Is dat spul in de bonus ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef -Hans- het volgende:
Mogen jullie raden wat er net op mijn bolletje zat....
Salami !
Stra Stra![]()
Je zou het wel haast gaan denken maar het is ook nog eens f*cking duur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat spul in de bonus ofzo
The Verve
Ssssssssst !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef silverx het volgende:.. Nog geen Alfabiet trouwens vandaag?
en niet eens de ketchup editquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Michiel waarom? waarom? draai je nog altijd Amy MacDonald!
dan maar een badeend?quote:
Vanmorgen vroeg, net na twaalven, die nieuwe single gehoord, maar da's ook niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef silverx het volgende:.. Nog geen Alfabiet trouwens vandaag?
Charles Pettigrewquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef Sersjee het volgende:Charles & Eddie
![]()
welke was er nou ook alweer dood?
Zou die zijn bedacht door iemand die in de buurt van Kaatsheuvel woont?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:58 schreef Marc63 het volgende:
"Nooit meer naar de Vliegende Hollander kunnen omdat je vast zit in de Python."![]()
![]()
Holle Bolle G. te K.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou die zijn bedacht door iemand die in de buurt van Kaatsheuvel woont?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kleuterpop in dezelfde categorie als Mika.
"Stuff... Stuff, you think i've got the stuuuuff".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |