Doe inderdaad maar uur 2 want dan is de buurt nog deels wakker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Als ie 'em maar niet in het eerste uur draait, want dat sla ik traditiegetrouw over.
Kan helaas alleen bij MoveYourAss..quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil ook playlisten van te voren zien
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
dank je wel michiel![]()
speciaal voor jullie
Ik heb tentamen vrijdag tot 17.00quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
OPROEP - Ontvangstcommité 2 Jaar EkStra Weekend komende Vrijdagavond
Wil jij ook zo graag op het MediaPark onze helden Gerard en Michiel ontvangen wanneer hun programma 2 jaar bestaat?
Heb je cd al geluisterd??quote:
Zo raar dat iedereen opeens beregeil wordt van die 27. Net zo;n grote kans dat het 19 wordt, en dat is een stuk kouder dan het vandaag was...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wil dit helemaal niet lezenHaha! heerlijk hoor maar ook voor de thuisblijvers is er hoop want het schijnt zaterdag tussen de 19 en 27 graden te kunnen worden. Woehoe!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef Againzender het volgende:
Zo raar dat iedereen opeens beregeil wordt van die 27. Net zo;n grote kans dat het 19 wordt, en dat is een stuk kouder dan het vandaag was...
Dat doet Djurre ook al, en Eliza en ik drinken het allebei nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil wel wat speciale bieren meenemen.
quote:
Hehequote:
Dan kan ik het beter overslaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat doet Djurre ook al, en Eliza en ik drinken het allebei niet
quote:Velen hebben het mij de afgelopen week al gevraagd: "Gaat Marlous WeekendRick versterken bij Veronica?"
We hebben jullie misschien net iets te lang in spanning gehouden, maar vanaf 6 september gaat het weer gebeuren en de champi zal rijkelijk gaan vloeien over de vloerbedekking in Naarden.
We schudden alle last uit het verleden van onze schouders bij een club radiodieren dat trots mag zijn op wat ze tot op heden heeft bereikt en dat ons met open armen heeft willen begroeten.
Marlous en ik dus weer iedere zaterdag en zondag van 12 tot 15 uur bij Veronica en het voelt nu al als een soort van 'thuiskomen'.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:38 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik slapen, goedenacht allemaal! :w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |