Ik luister 'm bewust niet zo vaakquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
Vond m vorig jaar ook helemaal geweldig. Maar heb m inmiddels zo vaak gedraaid dat ik er een beetje op uitgekeken ben.
Bakken met geld en hij ligt Yolanthe te palen... Ik ben freakin' jaloers!quote:
Wie niet. Zou met zo'n keeltje toch totaal andere muziek gaan makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bakken met geld en hij ligt Yolanthe te palen... Ik ben freakin' jaloers!
Uh ohja.... maar dat was alweer zo lang geleden...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben jij niet naar een eiland geweest met je meisjes-liefje?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh ohja.... maar dat was alweer zo lang geleden...
Volgend jaar gaan we weer
En dan ga ik ook met mn ouders naar... Afrika!!
Voorlopig staan we slechts met z'n tweetjes vooraan met ons vlaggetje vrijdag...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
OPROEP - Ontvangstcommité 2 Jaar EkStra Weekend komende Vrijdagavond
Wil jij ook zo graag op het MediaPark onze helden Gerard en Michiel ontvangen wanneer hun programma 2 jaar bestaat?
Laat ons dit dan even weten via een mailtje naar ekstraweekend@stimpy.nu!
Meer details volgen spoedig.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Voorlopig staan we slechts met z'n tweetjes vooraan met ons vlaggetje vrijdag...
Ook gezellig hoor, daar niet van!
Jupz, helaas welquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Maricha het volgende:
Ik heb het de hele zomer overal al moeten lezen en horen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
Goh, Annemic is weer genomineerd voor een Macaroni award.
Net als Bart Arens trouwens, en Giel voor zijn programma.
Ohja, met bier. Drink jij eigenlijk bier? Ik niet in ieder gevalquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, met bier. Drink jij eigenlijk bier? Ik niet in ieder geval
Annemieke gun ik het wel. Van Bart zie ik niet zo in waarom hij Aanstormend Talent zou zijn, hij maakt toch al vrij lang dezelfde programma's? Niet dat er iets mis is met z'n programma's hoor, maar het aanstormende er aan ontgaat mij even.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
Zoiets meende ik al eens opgevangen te hebben, vandaar dat ik het dus ook even vroeg.quote:
En weer schijnen de zgn kenners niet te hebben gehoord van Gerard Ekdom.. Beste DJ weer lachband Evers en talkshow host Giel Beelen. Rob Trip is trouwens wel aardig. Al met al een vrij matig lijstje waar weer uit kan worden gekozen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Chasing+Cars&zoekop=titelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |