Is het echt zo dat als je naar de wedstrijd gaat douchen en je bent nieuw dat je dan een shampoo fles of iets dergelijks in je reet geduwd krijgt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef mirved het volgende:
Heb je je kringspier ook al getraind? De eerste keer kan flink pijn doen als je niet jarenlang uitgehold bent geworden.
Ik maakte maar flauwekul alhoewel het tegen iemands been aanzeiken nog recent bij ons team gebeurd is hehehequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is het echt zo dat als je naar de wedstrijd gaat douchen en je bent nieuw dat je dan een shampoo fles of iets dergelijks in je reet geduwd krijgt?En is douchen alleen na wedstrijden of ook na training? en is het verplicht? Ik hoor soms hele zieke verhalen dat bijvoorbeeld mensen tegen je been aan urineren
Bij ons worden nieuwelingen altijd in hun bek gezeken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is het echt zo dat als je naar de wedstrijd gaat douchen en je bent nieuw dat je dan een shampoo fles of iets dergelijks in je reet geduwd krijgt?En is douchen alleen na wedstrijden of ook na training? en is het verplicht? Ik hoor soms hele zieke verhalen dat bijvoorbeeld mensen tegen je been aan urineren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij ons worden nieuwelingen altijd in hun bek gezeken.
Bij ons was het volgens mij wel verplicht, lijkt me ook niet meer dan logisch dat je na de training/ wedstrijd op de club doucht. Mocht je besluiten direct weg te gaan en niet op de club te douchen dan vraag je natuurlijk wel een beetje om problemen, zeker als nieuweling in die leeftijdsgroep.quote:
Kerel, maak je nu niet zo druk over het douchen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:42 schreef Dayuum het volgende:
Is douchen wel of niet verplicht?
Iedereen doucht gewoon, in de jeugd is het denk ik wel verplicht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:42 schreef Dayuum het volgende:
Is douchen wel of niet verplicht?
Te laat met inschrijven ben je volgens mij nooit. Er zijn bijna altijd wel teams met een tekort aan spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tuurlijk heeft het nog zin. Als jij wilt voetballen en het redelijk kunt (volgens je zelf dan) dan moet je gewoon lekker op voetbal gaan. Al denk ik dat je nu wel te laat bent met inschrijven voor dit seizoen. Misschien kun je wel vragen of je alvast mee kunt trainen en dan volgend jaar er definitief op gaan.
En over dat douchen, dat is allemaal onzin joh.
Ok, ik heb het dan over mijn eigen vereniging. Daar is nu een ledenstop.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Te laat met inschrijven ben je volgens mij nooit. Er zijn bijna altijd wel teams met een tekort aan spelers.
Ik persoonlijk douche zowel na wedstrijden als na trainingen. Eigenlijk iedereen wel bij onze club.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Is het douchen alleen na de wedstrijden of ook na de training? En als ik me nu inschrijf kan ik gewoon meetrainen/meespelen met wedstrijden
Douchen is gewoon na de training en wedstrijden, niet meer dan logisch, want als het goed is ben je behoorlijk bezweet en kapot, niets voelt beter om gelijk daarna te gaan douchen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Is het douchen alleen na de wedstrijden of ook na de training? En als ik me nu inschrijf kan ik gewoon meetrainen/meespelen met wedstrijden
Douchen is na zowel trainingen als na wedstrijden, maar ik zou me er niet druk om maken. Er gebeuren daar echt geen rare dingen, het is voor die gasten gewoon een routinekwestie en dat zal het voor jou ook zijn na een paar keer. Dat iedereen naakt is lijkt in het begin misschien eng als je het niet gewend bent, maar daar sta je eigenlijk niet eens bij stil. Iedereen komt om lekker een potje te ballen, niet om elkaars geslachtsdeel te begluren, etc...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
1 tip, als je gaat douchen, hou dan in godsnaam niet je onderbroek / boxer aan, want dan ben je pas echt de lul!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Waar heb je die gezienquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is met jou pielemans aan de hand dat je zo doodsbang bent over het douchen????![]()
maar 1 tip, als je gaat douchen, hou dan in godsnaam niet je onderbroek / boxer aan, want dan ben je pas echt de lul!!!
als jij lekker wilt voetballen moet je dat vooral doen, goed voor je sociale en sexuele (voetbalchickies!!!) contacten!!!
en je word er nog fit van ook (schijnt)
Ga op hockey.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Dayuum het volgende:
Ik vind het gewoon niet fijn om in het openbaar te douchen. Wat zou ik als excuus kunnen gebruiken zodat ik niet hoef te douchen?
quote:
Gewoon over die angst heen stappen, na een paar keer is het de gewoonste zaak van de wereld. Ik denk dat je eerder 'gepest' wordt wanneer je niet doucht dan wanneer je 'gewoon' doucht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Dayuum het volgende:
Ik vind het gewoon niet fijn om in het openbaar te douchen. Wat zou ik als excuus kunnen gebruiken zodat ik niet hoef te douchen?
De gemiddelde voetbalvrouw heeft postuurtje olifant.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb altijd gehockeyed, dacht dat ze ze bij voetbal ook wel hadden, niet??
pfff....ga dan maar op hockey, kan je iig op toernooien de ballen uit je broek neuken!!!!
hij zoekt een reden om er onderuit te komen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Waaghals het volgende:
Een normaal gaat wel douchen na het sporten.
En dat verplichten vind ik nogal kinderachtig, ze gaan de pliesie toch niet bellen als je je handdoekje bent vergeten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
Het sociale deel kan me eigelijk niks schelen. Ik wil gewoon wedstrijden spelen
\quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
Wat wil je dan met zo'n topic en die reacties van TS. Geen enkele voetbaltechnische vraag, meneer is alleen bang om te douchen. Stel je voor dat hij een shampoofles in zijn aars krijgt. Wat moeten we hier dan als antwoord op geven? Dit is toch gewoon hopeloos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:02 schreef Blawh het volgende:
Graag een beetje normaal reageren allemaal.
Voetbal doe je met elkaar, laat je het sociale deel links liggen dan kun je beter een individuele sport gaan doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
Dan nog, je kan iemand wel een klein beetje in zijn waarde laten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat wil je dan met zo'n topic en die reacties van TS. Geen enkele voetbaltechnische vraag, meneer is alleen bang om te douchen. Stel je voor dat hij een shampoofles in zijn aars krijgt. Wat moeten we hier dan als antwoord op geven? Dit is toch gewoon hopeloos.
Ik kan me ook niet herinneren dat er bij ons zo werd omgegaan met nieuwelingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, die dingen heb ik nog nooit meegemaakt.
vergeet je voetbalschoenen niet!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef Dayuum het volgende:
Ik heb woensdag avond eerste training en zit in b3. Nog tips?
Het gaat regenen woensdag, dus vergeet je douchespullen niet. Het veld zal lekker modderig zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef Dayuum het volgende:
Ik heb woensdag avond eerste training en zit in b3. Nog tips?
Ja, dat nummer moet namelijk op het wedstrijdformulier komen. Al wordt het in de lagere klasses niet zo nauw genomen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Dayuum het volgende:
Moet je trouwens eerst een spelerpas hebben voordat je mee doet aan wedstrijden?
Voor nieuwe spelers bestaan tijdelijke passen geloof ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, dat nummer moet namelijk op het wedstrijdformulier komen. Al wordt het in de lagere klasses niet zo nauw genomen.
Klopt, maar ook die moeten via de KNVB geregeld wordenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:28 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Voor nieuwe spelers bestaan tijdelijke passen geloof ik.
Bedankt, En heeft elke rang(B1,B2 etc) zijn eigen competietie? Want een maat die ook op voetbal zit is al lang begonnen met wedstrijdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, dat nummer moet namelijk op het wedstrijdformulier komen. Al wordt het in de lagere klasses niet zo nauw genomen.
Selectieteams hebben in de meeste gevallen eers bekerwedstrijden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Bedankt, En heeft elke rang(B1,B2 etc) zijn eigen competietie? Want een maat die ook op voetbal zit is al lang begonnen met wedstrijden
Goede spelers spelen altijd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Dayuum het volgende:
Hoe vaak mag je eigelijk wisselen in de Bs? ik wil niet de hele wedstrijd wissel staan![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 11:23 schreef Dayuum het volgende:
Mag je trouwens een bril ophebben tijdens wedstrijden? Mijn ogen worden steeds slechter en ik haat contant lenzen
Wie is die jongen/meisje in jouw avatar? Ken je die?quote:Op zondag 7 september 2008 11:23 schreef Dayuum het volgende:
Mag je trouwens een bril ophebben tijdens wedstrijden? Mijn ogen worden steeds slechter en ik haat contant lenzen
Wil je dan zonder kousen in je voetbalschoenen gaan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Dayuum het volgende:
Zijn scheenbeschermers en kousen verplicht bij training of alleen bij wedstrijden?
Waarom ga je niet naar een voetbalclub toe en stel je daar al je vragen?quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef Dayuum het volgende:
Worden trainingen alleen afgelast als het regent of ook als het veld nat is?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:37 schreef Blawh het volgende:
Wat houd je tegen? Iets mooiers is er niet op die leeftijd. Zaterdagmiddag heerlijk een potje ballen, tot een uur of 9 in de kantine pilsen en daarna jezelf klaarmaken om uit te gaan.
Omdat ik morgen al moet trainen en het voor die tijd niet kan vragenquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar een voetbalclub toe en stel je daar al je vragen?
Heb je gelijk al contact met je mogelijke nieuwe club
Je bent gewoon aan het trollen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef Dayuum het volgende:
Jullie B1 heeft zaterdag een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Ik zit zelf ook in een B3. Mijn ervaring is dat bij de wat lagere elftallen (B3, A3, 5e etc) het vooral om plezier gaat. Dat wil ook zeggen meer geklooi tijdens trainingen, maar ook een betere sfeer, aangezien er vaak weinig van het elftal wordt verwacht in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij ons de B1. De 1e-jaars daarvan zaten vorig jaar in de C1 die onder andere de beker wonnen. Het verwachtingspatroon van de B1 is daardoor redelijk hoog, wat kan zorgen voor spanningen tussen de spelers
In B3 gewoon genieten, doe je best op de trainingen en de wedstrijden en dan komt het wel goed. Ook al is het een lager elftal, inzet wordt altijd wel gewaardeerd.
Is julli competitie al wel begonnen?quote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Ik zit zelf ook in een B3. Mijn ervaring is dat bij de wat lagere elftallen (B3, A3, 5e etc) het vooral om plezier gaat. Dat wil ook zeggen meer geklooi tijdens trainingen, maar ook een betere sfeer, aangezien er vaak weinig van het elftal wordt verwacht in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij ons de B1. De 1e-jaars daarvan zaten vorig jaar in de C1 die onder andere de beker wonnen. Het verwachtingspatroon van de B1 is daardoor redelijk hoog, wat kan zorgen voor spanningen tussen de spelers
In B3 gewoon genieten, doe je best op de trainingen en de wedstrijden en dan komt het wel goed. Ook al is het een lager elftal, inzet wordt altijd wel gewaardeerd.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef Dayuum het volgende:
Volgende week. We moesten eerst nog bekerwedstrijden spelen (vraag me niet waarom).quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is julli competitie al wel begonnen?
Hoezoquote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jullie B1 heeft zaterdag een mooie wedstrijd.
De mooiste trainingen zijn op een veld met 15 cm sneeuw.quote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Trainingen gaan altijd door, of het veld moet helemaal doorweekt zijn (lees: plassen).
Ik vind dat juist heerlijk, voetballen met een beetje motregen of sneew.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
De mooiste trainingen zijn op een veld met 15 cm sneeuw.![]()
![]()
Ik heb deze week een verhaal gehoord van een collega van me wiens zoon op zijn 15e ging voetballen. Qua spel viel hij zo in het team en was zelfs beter dan de rest eigenlijk. Alleen wilde hij er meteen weer af omdat...het sociale gedoe hem dus niet boeide.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
We spreken elkaar over een week weer.quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach, veel soeps is dat hele DH niet, wordt een eitje voor onze B1.
Die shampoo fles zal bij een gemiddelde man met het nodige geweld naar binnen geragt moeten worden maar dat urineren tegen je been is zelfs goed mogelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Dayuum het volgende:
[..]
-doe maar niet-quote:Op maandag 8 september 2008 15:22 schreef Dayuum het volgende:
Bedankt voor al het advies,
Ik heb over 4 uur voor het eerst training
Maakt mij niet uit waar hij de foto vandaan heeft. Het gaat mij erom wat hij ermee doet en hoe hij erover praat. Maar goed, het is mij duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:45 schreef Kentoet het volgende:
Edit: In VBL vinden we het geen normale reactie. Ik weet niet waar die foto vandaan komt, volgens mij niet uit VBL. Als je wilt klagen dan kan je terecht in Feedback van het subforum waar hij zijn foto vandaan heeft gehaald, als de foto al van FOK! geplukt is.
Hij praat er toch niet over in VBL, of hebben wij dat gemist? Wij houden in de gaten wat er in VBL gaande is, dan lijkt het me logisch dat we ons niet gaan bemoeien met discussie die elders gestart zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit waar hij de foto vandaan heeft. Het gaat mij erom wat hij ermee doet en hoe hij erover praat. Maar goed, het is mij duidelijk.
Lamaquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij praat er toch niet over in VBL, of hebben wij dat gemist? Wij houden in de gaten wat er in VBL gaande is, dan lijkt het me logisch dat we ons niet gaan bemoeien met discussie die elders gestart zijn.
Hier graag on-topic verder, over voetbal.
Goed plan. [KLB-FB] Met huilende baggeraars als het je echt dwars zit kan je daar terecht om hierover te discusseren.quote:
www.feyenoord.nl zoeken ze nog wel een paar jonge spelers voor in de talenten poolquote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Dayuum het volgende:
De training was wel leuk maar het is een beetje slecht geregelt kwa wedstrijden. Maar 7 competitie wedstrijden en ik vind 1x per week trainen wel iets te weinig. Ook de "Conditie training" stelde weinig voor. Het is niet echt serieus voetbal
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
www.feyenoord.nl zoeken ze nog wel een paar jonge spelers voor in de talenten pool
Zit zelf, sinds kort, weer eens op voetbal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
Veelbelovende en potentieel goed topic makende-OP, maar TS verneukt zijn eigen topic ongeveer.
Jammer voor de mensen die wel echt willen weten hoe het is op voetbal.
Ben zelf trainer van onze B3, en wij trainen als enige niet-selectieteam 2x per week. Ideaal. Een oefenpotje van 2x een half uur hebben we 2-2 gespeeld tegen onze B2. Ons team is een mix van prestatie en ouwehoeren, bevalt prima
Hatsjoe!quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
En de uitslag was nog geflateerd, VH'B kutclub...quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |