Wat wil je dan met zo'n topic en die reacties van TS. Geen enkele voetbaltechnische vraag, meneer is alleen bang om te douchen. Stel je voor dat hij een shampoofles in zijn aars krijgt. Wat moeten we hier dan als antwoord op geven? Dit is toch gewoon hopeloos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:02 schreef Blawh het volgende:
Graag een beetje normaal reageren allemaal.
Voetbal doe je met elkaar, laat je het sociale deel links liggen dan kun je beter een individuele sport gaan doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
Het sociale deel kan me eigelijk niks schelen. Ik wil gewoon wedstrijden spelen
Dan nog, je kan iemand wel een klein beetje in zijn waarde laten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat wil je dan met zo'n topic en die reacties van TS. Geen enkele voetbaltechnische vraag, meneer is alleen bang om te douchen. Stel je voor dat hij een shampoofles in zijn aars krijgt. Wat moeten we hier dan als antwoord op geven? Dit is toch gewoon hopeloos.
Ik kan me ook niet herinneren dat er bij ons zo werd omgegaan met nieuwelingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, die dingen heb ik nog nooit meegemaakt.
vergeet je voetbalschoenen niet!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef Dayuum het volgende:
Ik heb woensdag avond eerste training en zit in b3. Nog tips?
Het gaat regenen woensdag, dus vergeet je douchespullen niet. Het veld zal lekker modderig zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef Dayuum het volgende:
Ik heb woensdag avond eerste training en zit in b3. Nog tips?
Ja, dat nummer moet namelijk op het wedstrijdformulier komen. Al wordt het in de lagere klasses niet zo nauw genomen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Dayuum het volgende:
Moet je trouwens eerst een spelerpas hebben voordat je mee doet aan wedstrijden?
Voor nieuwe spelers bestaan tijdelijke passen geloof ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, dat nummer moet namelijk op het wedstrijdformulier komen. Al wordt het in de lagere klasses niet zo nauw genomen.
Klopt, maar ook die moeten via de KNVB geregeld wordenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:28 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Voor nieuwe spelers bestaan tijdelijke passen geloof ik.
Bedankt, En heeft elke rang(B1,B2 etc) zijn eigen competietie? Want een maat die ook op voetbal zit is al lang begonnen met wedstrijdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, dat nummer moet namelijk op het wedstrijdformulier komen. Al wordt het in de lagere klasses niet zo nauw genomen.
Selectieteams hebben in de meeste gevallen eers bekerwedstrijden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Bedankt, En heeft elke rang(B1,B2 etc) zijn eigen competietie? Want een maat die ook op voetbal zit is al lang begonnen met wedstrijden
Goede spelers spelen altijd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Dayuum het volgende:
Hoe vaak mag je eigelijk wisselen in de Bs? ik wil niet de hele wedstrijd wissel staan![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 11:23 schreef Dayuum het volgende:
Mag je trouwens een bril ophebben tijdens wedstrijden? Mijn ogen worden steeds slechter en ik haat contant lenzen
Wie is die jongen/meisje in jouw avatar? Ken je die?quote:Op zondag 7 september 2008 11:23 schreef Dayuum het volgende:
Mag je trouwens een bril ophebben tijdens wedstrijden? Mijn ogen worden steeds slechter en ik haat contant lenzen
Wil je dan zonder kousen in je voetbalschoenen gaan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Dayuum het volgende:
Zijn scheenbeschermers en kousen verplicht bij training of alleen bij wedstrijden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |