Douchen is na zowel trainingen als na wedstrijden, maar ik zou me er niet druk om maken. Er gebeuren daar echt geen rare dingen, het is voor die gasten gewoon een routinekwestie en dat zal het voor jou ook zijn na een paar keer. Dat iedereen naakt is lijkt in het begin misschien eng als je het niet gewend bent, maar daar sta je eigenlijk niet eens bij stil. Iedereen komt om lekker een potje te ballen, niet om elkaars geslachtsdeel te begluren, etc...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Is het douchen alleen na de wedstrijden of ook na de training? En als ik me nu inschrijf kan ik gewoon meetrainen/meespelen met wedstrijden
1 tip, als je gaat douchen, hou dan in godsnaam niet je onderbroek / boxer aan, want dan ben je pas echt de lul!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Is het douchen alleen na de wedstrijden of ook na de training? En als ik me nu inschrijf kan ik gewoon meetrainen/meespelen met wedstrijden
Waar heb je die gezienquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is met jou pielemans aan de hand dat je zo doodsbang bent over het douchen????![]()
maar 1 tip, als je gaat douchen, hou dan in godsnaam niet je onderbroek / boxer aan, want dan ben je pas echt de lul!!!
als jij lekker wilt voetballen moet je dat vooral doen, goed voor je sociale en sexuele (voetbalchickies!!!) contacten!!!
en je word er nog fit van ook (schijnt)
Ga op hockey.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Dayuum het volgende:
Ik vind het gewoon niet fijn om in het openbaar te douchen. Wat zou ik als excuus kunnen gebruiken zodat ik niet hoef te douchen?
quote:
Gewoon over die angst heen stappen, na een paar keer is het de gewoonste zaak van de wereld. Ik denk dat je eerder 'gepest' wordt wanneer je niet doucht dan wanneer je 'gewoon' doucht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Dayuum het volgende:
Ik vind het gewoon niet fijn om in het openbaar te douchen. Wat zou ik als excuus kunnen gebruiken zodat ik niet hoef te douchen?
De gemiddelde voetbalvrouw heeft postuurtje olifant.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb altijd gehockeyed, dacht dat ze ze bij voetbal ook wel hadden, niet??
pfff....ga dan maar op hockey, kan je iig op toernooien de ballen uit je broek neuken!!!!
hij zoekt een reden om er onderuit te komen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Waaghals het volgende:
Een normaal gaat wel douchen na het sporten.
En dat verplichten vind ik nogal kinderachtig, ze gaan de pliesie toch niet bellen als je je handdoekje bent vergeten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
Het sociale deel kan me eigelijk niks schelen. Ik wil gewoon wedstrijden spelen
\quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:21 schreef Dayuum het volgende:
Het sociale deel kan me eigelijk niks schelen. Ik wil gewoon wedstrijden spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |