Hij is gewoon dan idd dat kan niet andersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenDus je bent gewoon fan.
Dat is idd wel zo! We hemelen nu wel steeds Emar op maar vergeet niet dat er een heel team om heen staat he! En allemaal dragen ze een steentje bij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar je kan ook moeilijk niet fan zijn, je wilt gewoon meer van hem zien!
Zelfs al vind je het slecht (wat ik me vrij moeilijk voor kan stellen, maar toch), dan is er altijd nog de vertederende (shit ff de naam kwijt van dat kleine jochie) en het geheim van Jan-Willem!
quote:
Idd. Normale mensen vinden goor en goor ook leuke TVquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ga jij nou maar weer terug naar je kleinegroteplaneet, en laat ons hier op Planeet Werkelijkheid baken in Emar's glorie!
Geer en Goor zijn best grappig hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Normale mensen vinden goor en goor ook leuke TVKijken goeden tijden slechte tijden als entertainment. Zetten de tv op sbs6 aan om met plezier te kijken
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Geer en Goor zijn best grappig hoor![]()
off: begin jij ook al met die avatar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenDus je bent gewoon fan.
Allemaal dat plaatje nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
off: begin jij ook al met die avatar?straks heeft 50% hetzelfde plaatje
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenWordt echt een onoverzichtelijke bende dan!
Ik was eerstquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenWordt echt een onoverzichtelijke bende dan!
gewoon van mijn beoordeling geven hoe het beter kanquote:
Prijsvraag?????quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef emarwii het volgende:
Laatste REMEMBER prijsvraag
De prijsvraag loopt nog TOT 2 september!!!!
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef emarwii het volgende:
Laatste REMEMBER prijsvraag
De prijsvraag loopt nog TOT 2 september!!!!
Daar heb je gelijk in Sackdisjfaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurt
TJa dat is dus ook een punt van verbetering, kies een datum uit waarneer je iets wilt laten eindigen, of wilt uit laten brengen en werk daar naar toe. Nu is het gegis en dat werkt niet bepaald in je voordeelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurt
Je kunt mijn DVD winnen. Kijk aan het woord 6 hoequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef Yari het volgende:
[..]
Prijsvraag?????
Heb ik iets gemist..
Wat is de prijs, een Meet&Greet met Jan Willem en Emar??
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.quote:
misschien zien die wel iets in hem wat de andere 99,9% (incl mijzelf) niet zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.Hoewel ze dit beweren.
Maar je hebt ook volk dat Frans Bauer helemaal geweldig vindt, dus in dat geval...
Je moet de knop omzetten Strawberry en dan gewoon achter elkaar die reviews kijken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.Hoewel ze dit beweren.
Maar je hebt ook volk dat Frans Bauer helemaal geweldig vindt, dus in dat geval...
Waarom zou ik mezelf op standje dom zetten om die reviews te kunnen kijken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet de knop omzetten Strawberry en dan gewoon achter elkaar die reviews kijken!
En er komen steeds meer fans bij hier! Ook Rkatier is gewoon een fan omdat die op een paar man na het meeste hier post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |