Sepo!quote:
Zelfde als F5 toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
CTRL+R
Lees de OPquote:
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfde als F5 toch?
Ik heb Droxz z'n kat gevonden
[ afbeelding ]
ja maar dat is zo moeilijk ....quote:
Yupquote:
Zon?? waar?quote:
Dat klopt!quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Yup
waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan
mijn gezicht heeft 5 standenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klopt!
Zo zit ik hier wel ja... ongeveer
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef Leanne het volgende:
[..]
de zon is weg. ik sta niet in de op. ik ben niet aangenomen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD zeg, ik hoor de hele dag over die penisplant in leiden. eindelijk bloeit ie
penisplant ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD zeg, ik hoor de hele dag over die penisplant in leiden. eindelijk bloeit ie
* Crazy-M schuift een glas drinken toe en zegt:quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef Leanne het volgende:
[..]
de zon is weg. ik sta niet in de op. ik ben niet aangenomen.
Ding schijnt nogal te stinken enzo...en hij zou opbloeien..maar hij deed het niet echtquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oeien___.html?p=19,1
2m is een behoorlijke afmeting!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stinkt super erg zeggen ze, en nog gaan ze kijken ...quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat wil je als ze hem nooit wasssen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stinkt super erg zeggen ze, en nog gaan ze kijken ...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]niet huilen ik sta ook niet in de OP
thankyouquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M schuift een glas drinken toe en zegt:
Komt wel goed Leanne
idd zie daar maar s een condoom voor te vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2m is een behoorlijke afmeting!
zo zie je maar weer, als je lang genoeg wacht met wassen gaat ie vanzelf bloeienquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat wil je als ze hem nooit wasssen!
OPlozeSTUMPERSunited?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
zullen we een lotgenotenclub oprichten?![]()
[..]
thankyou![]()
kon gewoon niet meer op naam van dat drinken komen it die reclamequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
zullen we een lotgenotenclub oprichten?![]()
[..]
thankyou![]()
Sgele, de mazzelquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Shit ik vergeet gewoon de tijd hier
Mensen fijne avond![]()
doeg Sgelequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Mensen fijne avond![]()
roosviceequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kon gewoon niet meer op naam van dat drinken komen it die reclame
Roosvitea ofzoiets ?
vetquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OPlozeSTUMPERSunited?
owwww wat zijn we lielig!!!
die jah :dquote:
steek die cactus maar in je reet. laat hem via je handen naar buiten komen, en ga vervolgens in het zand staan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:46 schreef DonGuido het volgende:
Doe mij maar cactussen in plaats van een penisplant
Die van mij alleen:quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn gezicht heeft 5 standen
![]()
![]()
![]()
![]()
dubbele pene......quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:46 schreef DonGuido het volgende:
Doe mij maar cactussen in plaats van een penisplant
Bekend verhaal! 3 dagen 'les' zoals het er nu naar uit zien.. En jawel dat zijn wel 12 hele urenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef diertjuh het volgende:
Haaai!![]()
School heeft weer een heel mooi lesrooster gemaakt. Niet dus. Elke dag ongeveer 45 of 90 minuten naar school. Op de donderdag 1 les..morgen doorgeven dat ik de donderdagen niet kom...want dan wil ik namelijk werken. Als ze gaan zeuren hebben ze pech..ik moet ook geld verdienen om mn studie te financieren enzo..
cheers matequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Mensen fijne avond![]()
Ja..eigenlijk niet normaal dat je er zoveel voor moet betalen om iedere week maar 3 dagen les te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Bekend verhaal! 3 dagen 'les' zoals het er nu naar uit zien.. En jawel dat zijn wel 12 hele uren![]()
Betaal je dan 1500 euro schoolgeld voor
Diertjuh!!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef diertjuh het volgende:
Haaai!![]()
School heeft weer een heel mooi lesrooster gemaakt. Niet dus. Elke dag ongeveer 45 of 90 minuten naar school. Op de donderdag 1 les..morgen doorgeven dat ik de donderdagen niet kom...want dan wil ik namelijk werken. Als ze gaan zeuren hebben ze pech..ik moet ook geld verdienen om mn studie te financieren enzo..
BETERZZZZZZZZZZZZ!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef lynda het volgende:
slapen is goed!
Muur is kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaag.. wij krijgen gewoon automatisch via school de ellende.. Maar dat zal ook wel weer HBO zijn, via MBO geen idee meer hoe dat geregeld werdquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja..eigenlijk niet normaal dat je er zoveel voor moet betalen om iedere week maar 3 dagen les te hebben. Mijn vorige mentor heb ik ook een paar keer gemaild..maar kreeg ook steeds maar korte antwoorden terug. Kon dus alles zelf uitzoeken..en weet tot nu toe nog steeds niet hoe het gaat met de betaling. Maarja als ik zelf niets doe..doet niemand het want school interesseert het totaal niet.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef Sgele het volgende:
Ns veranderd gewoon het treinschema zonder even ergens aan te geven.... Sta je dan
Moet jij niet de NS in de gaten houden ofzo?quote:
Jij werkt ook op een station... Ik sta er elke dag misschien tien minutenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet jij niet de NS in de gaten houden ofzo?Ik hoor al 2 weken dat de dienstregeling veranderd is
![]()
Muur is al leeg ja
spoorboekjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef Sgele het volgende:
Ns veranderd gewoon het treinschema zonder even ergens aan te geven.... Sta je dan
Ja morgen eerst ff schuren en plamurenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij werkt ook op een station... Ik sta er elke dag misschien tien minuten
Die muur moet ook weer vol enzo
Comment notedquote:
idd daar zijn ze erg goed in.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef Sgele het volgende:
AZ logo er tegenaan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja morgen eerst ff schuren en plamuren![]()
Woensdag denk rood verven
Haha ja dat dan weer welquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd daar zijn ze erg goed in.![]()
sta je wel op het goede perron ?
Thanks for sharingquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb ontzettende zin in seks....
en mijn vriendin is pas over 1.5 uur thuis!!!
ARGGGG!!!!
TMIquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb ontzettende zin in seks....
en mijn vriendin is pas over 1.5 uur thuis!!!
ARGGGG!!!!
Totaal dus 1,5 gb geheugen in je lappiequote:Droxz,
Ik heb nog een 1 Gb memory besteld voor je kooplaptop.
-baas-.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mop!!!!!!!
Mijn baas is goed voor me, krijg dit net in mijn mailbox:
[..]
Totaal dus 1,5 gb geheugen in je lappie
Kan je daar wat mee Droxz?quote:
Fijn .... Weet ik meteen wat ik ga eten zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef WhiteLightning het volgende:
pff nog 20 minuten aargh.......
sterf vd honger, zo maar ff chinees halen
Wraps!quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn .... Weet ik meteen wat ik ga eten zoIk had nog geen idee wat te gaan eten
Droxzquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh!!!!!!
Klote om te horen dat ze niet echt meewerken met je tijden op school zeg!
Die opmerking kan je van alle kanten bekijken, snap er niets vanquote:
Nee, zie mijn reactie hierboven, snap er niets vanquote:
Je vertelde het al een tijdje geleden ja, dat het moeilijk ging worden om te werken en toch naar school te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Droxz![]()
Eerlijk gezegd had ik dit al zien aankomen en was er al een beetje op voorbereid. Maar ik ga gewoon de donderdag niet naar school..of ze er nou een probleem mee hebben of niet, het interesseert me vrij weinig nu. Ik zit niet meer vast aan lesuren die ik in een jaar moet hebben. Dus ik doe lekker mn eigen ding. Daarnaast is het beetje absurt om voor 45 minuten naar school te gaan en dan ook nog een trein kaartje kopen in vol tarief. Mss maar een maand abo nemen
huh?quote:
Dankje. Ik mis mn OV kaart nu alquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je vertelde het al een tijdje geleden ja, dat het moeilijk ging worden om te werken en toch naar school te gaan.
Hoop dat je alsnog genoeg tijd hebt om te werken en je school niet zo moelijk gaat doen!
Succes diertjuh!
Wachten was op het lesrooster en die heb ik vandaag gekregen en zeg maar dat ik er niet zo tevreden mee ben. Maar gaat allemaal goed komen. Volop bezig met werk zoeken voor 2 dagen in de weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:01 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het even gemist diertjuh maar succes! ik weet ook dat je al een tijdje aan het sukkelen bent rondom je opleiding en werk!
Ik weet wel wat het moet zijn om je OV te missenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje. Ik mis mn OV kaart nu al![]()
![]()
Maar gaat allemaal goed komen. Beetje prioriteiten zetten enzo
Hier het zelfde hoor, ook nog niet gegeten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef Sgele het volgende:
Ik ben gewoon te lui om eten te gaan halenDan maar bestellen
DIERTJUH!!!!![]()
![]()
Fijne avond menschen
edit: OP aangepast, Barra is toegevoegd aan de posters![]()
thx Lyn![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Je kan overdrijven, natuurlijk gebruik je dagelijks vloeibare stikstof (toch???) om je pc te coolen
[ afbeelding ]
* Dr.Droxz schopt Lynda naar bedquote:
Zijn hele lieve schopjes hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:59 schreef draculettetje het volgende:
wat wordt er hier toch weer geschopt!
Kan niet want jij bent wat aan het sturenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schopt Lynda naar bed
Zet je msn maar op "afwezig"quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Kan niet want jij bent wat aan het sturen
ik dacht echt dar daar hijgt stondquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef lynda het volgende:
Alsof ik daar ooit niet op sta..
Pc moet uit 's nachts anders stijgt hij op
Omdat je moet slapenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef draculettetje het volgende:
ow ja msn
waarom vergeet ik dat toch steeds
aha, dat klinkt best fout!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef lynda het volgende:
Alsof ik daar ooit niet op sta..
Pc moet uit 's nachts anders stijgt hij op
* Dr.Droxz helpt Lynda met Draakje vriendelijke schopjes te geven richtig haar bed!quote:
Tien over half 5 eerste wekker weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef draculettetje het volgende:
ow is dat het?! maar jij vast ook, morgen weer zo vroeg eruit?
ben dan niet van plan om nog of al achter de pjoeter te zitten!
Bij mij kan je rustig je muziek aanlaten, pc aanlaten, externe schijven die geluid maken... tv staat meestal ook nog aan, en ik slaap wel!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
die maakt ook best lawaai vind ik hoor, ten minste hier
al slaat ie natuurlijk uiteindelijk uit maar ja dan heb ik me er al aan geergd
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dat klinkt best fout!
Tijd voor een laptop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik slaap overdag wel beter dan snachtsquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij mij kan je rustig je muziek aanlaten, pc aanlaten, externe schijven die geluid maken... tv staat meestal ook nog aan, en ik slaap wel!
Zo denk mijn pa er ook over!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik slaap overdag wel beter dan snachts
die 2 uurtjes die ik vaak overdag slaap is qua gevoel vaster dan de hele nacht
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Dr.Droxz mompelt iets van... zelf weer "naar beneden kunnen laden"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Een positieve instelling is goed!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik denk ook dat het komt omdat ik zoveel verkeerde adviezen krijg
nou ja verkeerd het is steeds wat anders om hetzelfde onderwerp
maar goed dat wordt nu ook onder handen genomen
Klinkt bekend, en door jou en andere mensen ga ik ook voor goud!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef draculettetje het volgende:
wat in de papieren staat is dat 80% van de mensen verbetert
van de overige 20 is het zelden dat men verslechtert
dus er op achteruit gaan kan ik praktisch niet
dan maar voor goud gaan
Nee trut !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
Jah, dat klopt, is inderdaad Dinsdag
Oh ja ... was ik even vergetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
tis meer een hersteldagje van gister!
wel overlegd over een mogelijkheid is dat ik toestemming krijg om thuis te werken
hey hoer,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee trut !Over geen zin meer hebben enzo
Begint dat nu al bij jou ?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey hoer,
wil jij morgen optijd in Breda zijn ???
Ja ik wordt ook een dagje ouderquote:
mij ee nebetje trut noemenquote:
tot straksquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kom even goede morgen zeggen!!!!
Heb het alleen druk, dus tot straks!
precies hetzelfde antwoord als mijn leidinggevendequote:
Wat wil je gaan doen dan? De treinen kapen?quote:
Werk ze Droxz!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Succes Droxziepoxiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moet 2 keer over het spoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan? De treinen kapen?
Ja maar zij begonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Niks te JA MAAR !!! Vandaag geen gemieperquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niks te JA MAAR !!! Vandaag geen gemieper
moequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
barra! goede morgen
hier gaat het wel kan altijd beter
en bij jou?
Was prima anders hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan moet je je ochtend anders beginnen![]()
alhoewel....
NEIN Das kan nicht !!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jamaar alzo alzo alzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga de hond uitlatenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
ik wil steeds zeggen dat ik wat moet gaan doen
maar ik weet niet wat
nee hoorquote:
ik denk het wel!!! :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ben nog steeds NIET op dreef.
ik herhaal: NIET OP DREEF
Ik drink geen energy drinkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk het wel!!! :p
plz stop the energy drink!
neeeeee,quote:
1 voordeel:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar nog even slapen
ow verdorie ik moet het formulier voor het ziekenhuis nog invullen
klote vragen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
jij en serieus vandaag? kan dat?
quote:HP Laserjet 4100 | peipt en steund als een oude vrouw...
WHahahahahahahhaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG god, mijn kut collega maakt wel erg creatieve calls:
[..]![]()
Die pot is al een week leeg ....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee craze.. geen suikers meer!!!
peipt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG god, mijn kut collega maakt wel erg creatieve calls:
[..]![]()
oude fiets moet je het leren hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
peipt?
hehe moet je vragen hoeveel ervaring hij heeft met oude vrouwen?
Vanmorgen was mijn bus weer eens te laat. Dus bijna mn aansluiting met de trein gemist. Maar ik kon geen kaartje meer kopen..en er werd natuurlijk dan gecontroleerd. Ik uitgelegd moest ik op einstation maar even 2 enkeltjes halen..met de conductrice..is dat mens weg gelopen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
Diertjuh !!!!
Hoe is de schooldag verder
ow: Piet Jacobs is alweer ontslagen.
Was ons niet tot dienst.
en nu wel 2 enkeltjes gehaald ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vanmorgen was mijn bus weer eens te laat. Dus bijna mn aansluiting met de trein gemist. Maar ik kon geen kaartje meer kopen..en er werd natuurlijk dan gecontroleerd. Ik uitgelegd moest ik op einstation maar even 2 enkeltjes halen..met de conductrice..is dat mens weg gelopen..
Verder is het redelijk saai, en weet niet eens hoelaat mn volgende les begint..ik denk 1 uur
Ja, dat wel. Mocht ik haar nog tegen komen en ze herkent me dan kan ik sowieso laten zien dat ik de kaartjes heb. Volgende keer koop ik wel even kaartje op het station bij mij in het dorp.quote:
auto is wel relaxed!quote:
Werd weer eens tijd toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WHahahahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt goed
droxz .... Dracu vind mij druk
ben aan het rondkijken voor een auto. als je eenmaal weet hoe het is om er 1 te hebben (heb 2 weken de auto van een vriendin die op vakantie ging gehad) raak je te verwendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
auto is wel relaxed!
mogge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |