Ik moet 2 keer over het spoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan? De treinen kapen?
Ja maar zij begonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Niks te JA MAAR !!! Vandaag geen gemieperquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niks te JA MAAR !!! Vandaag geen gemieper
moequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
barra! goede morgen
hier gaat het wel kan altijd beter
en bij jou?
Was prima anders hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan moet je je ochtend anders beginnen![]()
alhoewel....
NEIN Das kan nicht !!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jamaar alzo alzo alzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga de hond uitlatenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
ik wil steeds zeggen dat ik wat moet gaan doen
maar ik weet niet wat
nee hoorquote:
ik denk het wel!!! :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ben nog steeds NIET op dreef.
ik herhaal: NIET OP DREEF
Ik drink geen energy drinkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk het wel!!! :p
plz stop the energy drink!
neeeeee,quote:
1 voordeel:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar nog even slapen
ow verdorie ik moet het formulier voor het ziekenhuis nog invullen
klote vragen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
jij en serieus vandaag? kan dat?
quote:HP Laserjet 4100 | peipt en steund als een oude vrouw...
WHahahahahahahhaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG god, mijn kut collega maakt wel erg creatieve calls:
[..]![]()
Die pot is al een week leeg ....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee craze.. geen suikers meer!!!
peipt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG god, mijn kut collega maakt wel erg creatieve calls:
[..]![]()
oude fiets moet je het leren hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
peipt?
hehe moet je vragen hoeveel ervaring hij heeft met oude vrouwen?
Vanmorgen was mijn bus weer eens te laat. Dus bijna mn aansluiting met de trein gemist. Maar ik kon geen kaartje meer kopen..en er werd natuurlijk dan gecontroleerd. Ik uitgelegd moest ik op einstation maar even 2 enkeltjes halen..met de conductrice..is dat mens weg gelopen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
Diertjuh !!!!
Hoe is de schooldag verder
ow: Piet Jacobs is alweer ontslagen.
Was ons niet tot dienst.
en nu wel 2 enkeltjes gehaald ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vanmorgen was mijn bus weer eens te laat. Dus bijna mn aansluiting met de trein gemist. Maar ik kon geen kaartje meer kopen..en er werd natuurlijk dan gecontroleerd. Ik uitgelegd moest ik op einstation maar even 2 enkeltjes halen..met de conductrice..is dat mens weg gelopen..
Verder is het redelijk saai, en weet niet eens hoelaat mn volgende les begint..ik denk 1 uur
Ja, dat wel. Mocht ik haar nog tegen komen en ze herkent me dan kan ik sowieso laten zien dat ik de kaartjes heb. Volgende keer koop ik wel even kaartje op het station bij mij in het dorp.quote:
auto is wel relaxed!quote:
Werd weer eens tijd toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WHahahahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt goed
droxz .... Dracu vind mij druk
ben aan het rondkijken voor een auto. als je eenmaal weet hoe het is om er 1 te hebben (heb 2 weken de auto van een vriendin die op vakantie ging gehad) raak je te verwendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
auto is wel relaxed!
mogge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |