quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
jij en serieus vandaag? kan dat?
quote:HP Laserjet 4100 | peipt en steund als een oude vrouw...
WHahahahahahahhaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG god, mijn kut collega maakt wel erg creatieve calls:
[..]![]()
Die pot is al een week leeg ....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee craze.. geen suikers meer!!!
peipt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
OMFG god, mijn kut collega maakt wel erg creatieve calls:
[..]![]()
oude fiets moet je het leren hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
peipt?
hehe moet je vragen hoeveel ervaring hij heeft met oude vrouwen?
Vanmorgen was mijn bus weer eens te laat. Dus bijna mn aansluiting met de trein gemist. Maar ik kon geen kaartje meer kopen..en er werd natuurlijk dan gecontroleerd. Ik uitgelegd moest ik op einstation maar even 2 enkeltjes halen..met de conductrice..is dat mens weg gelopen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
Diertjuh !!!!
Hoe is de schooldag verder
ow: Piet Jacobs is alweer ontslagen.
Was ons niet tot dienst.
en nu wel 2 enkeltjes gehaald ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vanmorgen was mijn bus weer eens te laat. Dus bijna mn aansluiting met de trein gemist. Maar ik kon geen kaartje meer kopen..en er werd natuurlijk dan gecontroleerd. Ik uitgelegd moest ik op einstation maar even 2 enkeltjes halen..met de conductrice..is dat mens weg gelopen..
Verder is het redelijk saai, en weet niet eens hoelaat mn volgende les begint..ik denk 1 uur
Ja, dat wel. Mocht ik haar nog tegen komen en ze herkent me dan kan ik sowieso laten zien dat ik de kaartjes heb. Volgende keer koop ik wel even kaartje op het station bij mij in het dorp.quote:
auto is wel relaxed!quote:
Werd weer eens tijd toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WHahahahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt goed
droxz .... Dracu vind mij druk
ben aan het rondkijken voor een auto. als je eenmaal weet hoe het is om er 1 te hebben (heb 2 weken de auto van een vriendin die op vakantie ging gehad) raak je te verwendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
auto is wel relaxed!
mogge
LEANNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ja maar JIJ begonquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
en[quote]Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WHahahahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt goed
droxz .... Dracu vind mij druk
[/quot]
zo quote gaat verkeerd
maar ik wou zeggen ik was niet alleen hoor die dat vind