Hier het zelfde hoor, ook nog niet gegeten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef Sgele het volgende:
Ik ben gewoon te lui om eten te gaan halenDan maar bestellen
DIERTJUH!!!!![]()
![]()
Fijne avond menschen
edit: OP aangepast, Barra is toegevoegd aan de posters![]()
thx Lyn![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Je kan overdrijven, natuurlijk gebruik je dagelijks vloeibare stikstof (toch???) om je pc te coolen
[ afbeelding ]
* Dr.Droxz schopt Lynda naar bedquote:
Zijn hele lieve schopjes hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:59 schreef draculettetje het volgende:
wat wordt er hier toch weer geschopt!
Kan niet want jij bent wat aan het sturenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schopt Lynda naar bed
Zet je msn maar op "afwezig"quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Kan niet want jij bent wat aan het sturen
ik dacht echt dar daar hijgt stondquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef lynda het volgende:
Alsof ik daar ooit niet op sta..
Pc moet uit 's nachts anders stijgt hij op
Omdat je moet slapenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef draculettetje het volgende:
ow ja msn
waarom vergeet ik dat toch steeds
aha, dat klinkt best fout!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef lynda het volgende:
Alsof ik daar ooit niet op sta..
Pc moet uit 's nachts anders stijgt hij op
* Dr.Droxz helpt Lynda met Draakje vriendelijke schopjes te geven richtig haar bed!quote:
Tien over half 5 eerste wekker weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef draculettetje het volgende:
ow is dat het?! maar jij vast ook, morgen weer zo vroeg eruit?
ben dan niet van plan om nog of al achter de pjoeter te zitten!
Bij mij kan je rustig je muziek aanlaten, pc aanlaten, externe schijven die geluid maken... tv staat meestal ook nog aan, en ik slaap wel!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
die maakt ook best lawaai vind ik hoor, ten minste hier
al slaat ie natuurlijk uiteindelijk uit maar ja dan heb ik me er al aan geergd
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dat klinkt best fout!
Tijd voor een laptop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik slaap overdag wel beter dan snachtsquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij mij kan je rustig je muziek aanlaten, pc aanlaten, externe schijven die geluid maken... tv staat meestal ook nog aan, en ik slaap wel!
Zo denk mijn pa er ook over!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik slaap overdag wel beter dan snachts
die 2 uurtjes die ik vaak overdag slaap is qua gevoel vaster dan de hele nacht
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Dr.Droxz mompelt iets van... zelf weer "naar beneden kunnen laden"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |