quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:07 schreef tong80 het volgende:
Stella Gomans.
Iemand die haar nog op TV ziet ?
House Vision toch?quote:
Die twee vriendinnen van tong? Die met een IQ van minimaal 140?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:17 schreef Bushmaster het volgende:
Wat dacht je van die dellen van Livesex TV. Maar dan die van vorig jaar. Hoor je ook nooit meer wat van.
nee, maximaal. gezamelijk danquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Die twee vriendinnen van tong? Die met een IQ van minimaal 140?
niet persoonlijk gelukkig, heb ze wel eens op tv gezien (als we het tenminste over dezelfde domme sletten hebben)quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef Ole het volgende:
Je kent ze ruud?
Shit dat wist ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef Ole het volgende:
Dat was het. Zielig!
Vriend Stella Gommans overleden
Als ze vragen wie was Piet Ekel ook alweer ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Hoe weet je of iemand een ex-bekende Nederlander is?
Haar vriend is toen onverwachts overleden van Stella Gommans..quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:13 schreef Ole het volgende:
was er niet iets met haar?
ff zoeken hoor
Ik heb me altijd afgevraagd of zij een kerel isquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[ afbeelding ]
Christine van der Horst zie ik ook niet meer sinds ze weg is bij NachtSuite.
Ik zag haar al niet eens toen ze wél bij NachtSuite zatquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Die vermaakt zich in Thailand met een Thais hoertje terwijl zijn vrouw in Nederland gebleven is.quote:
Han Pekel is toch weer terug met Wordt Vervolgd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef axis303 het volgende:
Han Pekel
Die zijn doodquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef axis303 het volgende:
Frans Van Dusschoten
En speciaal voor Tong, het Cocktail trio
Ad leeft nogquote:
De Tandenborstelshowquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef MikeyMo het volgende:
Rolf X Wauters, dé showmaster van midden jaren 90
Oh gelukkig maarquote:
Ja die zou de nieuwe ster wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
Mike Starink van de calltv en daarna lijn4 enzo is ook verdwenen
Zag in je URL dat het Johan Derksen is.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
we kunnen wel gewoon de castlijst van de eerste 5 seizoenen van GTST e.d. pakken en hier plempen... op een uitzondering na is iedereen daarvan in de vergetelheid geraakt
Ik dacht ook Daniel Daniel (quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Bruni!
Alleen Frederique is toch overleden van die begincast?
Of is Meneer Harmsen inmiddels ook kassie wijlen?
Daar las ik laatst iets over ... Die is geloof ik ook hoogzwanger en schrijft nog wel columns, dacht ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:57 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met Beertje van Beers gebeurd ?
quote:Beertje van Beers is bevallen van een dochter. Het meisje werd maandag geboren en heet Tiger Lily. Moeder en dochter maken het uitstekend, zo meldt Shownieuws.
De 35-jarige Van Beers is freelance journalist en schrijft onder meer voor De Telegraaf, de Nieuwe Revue en Starstyle. Onlangs kwam haar boek 'Faster pussycat!' uit.
Beertje van Beers en haar vriend Justin wonen afwisselend in Amsterdam en New York.
Nou frits van Houten zien we nauwelijks meer, de allereerste Dian (en enkele opvolgers ook) is na een playboyoptreden in de vergetelheid geraakt. Bruni Heinke, geen idee. Daniel doet nu iets met circussen, verder een aantal lui die ik niet eens meer herinnerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er daar al redelijk wat van overleden ook.
We kunnen aan d'r neefje vragen waar ze is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[ afbeelding ]
Reinout Oerlemans timmert gezellig aan de weg achter de schermen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou frits van Houten zien we nauwelijks meer, de allereerste Dian (en enkele opvolgers ook) is na een playboyoptreden in de vergetelheid geraakt. Bruni Heinke, geen idee. Daniel doet nu iets met circussen, verder een aantal lui die ik niet eens meer herinner
Die doorgesnoven negert is dat toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik noem een Jimmy Geduld!
Nogal. Hij is volgens mij ook op een gegeven moment naar zo'n fancy rehab in de UK gegaan om van zijn coke verslaving af te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook al lang niks meer van vernomen die Jimmy Geduld.Cc, gebruikte hij drugs?
Dat had ik van hem destijds niet verwacht toen hij nog in GTST speelde...Het leek mij een brave jongenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Hij is volgens mij ook op een gegeven moment naar zo'n fancy rehab in de UK gegaan om van zijn coke verslaving af te komen.
Dat klopt ja, die Mickey ik kan niet op zijn echte naam komen..Hoor je nooit niets van!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:03 schreef axis303 het volgende:
Rechts naast Babette van Veen, Mickey was zijn personage.
Ook nooit meer gezien.
En wie's die blonde ook al weer rechtsonder Ingeborg Wieten? (Suzanne Balk)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:03 schreef axis303 het volgende:
Ook nooit meer gezien.
Die zat laatst nog een aflevering (of 2) in Julia's Tango.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:03 schreef axis303 het volgende:
Ook nooit meer gezien.
Die fokt paarden!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef massy het volgende:
Wat doet Henny Huisman tegenwoordig ?
Is dat niet Annemarie Oster?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
En wie's die blonde ook al weer rechtsonder Ingeborg Wieten? (Suzanne Balk)
dat noemen ze acterenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik van hem destijds niet verwacht toen hij nog in GTST speelde...Het leek mij een brave jongenDie niet aan de drugs zat
!
Nee dat is Stan niet, Stan kwam pas enkele seizoenen laterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
Dat is Stan in GTST en tegenwoordig veel beter bekend onder zijn eigen naam: Paul Groot. Van het Kopspijkers cabaret en van Koefnoen uiteraard.
Is het dan soms die blinde gozer die toch niet blind bleek ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Nee dat is Stan niet, Stan kwam pas enkele seizoenen later
Volgens mij ook!! Zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
Bart Ettekoven was dat toch, doet nu wat voice over dingen bij SBS6.
Dat zou kunnen. Mara het is niet Paul Groot (die herken ik wel) en niet Bart Ettekoven (want die herken ik ook wel). Die laatste was idd de zoon van helen helmink, maar pas later geloof ik. En die Bart is ook van de Rabo top40 en af en toe huppelt ie rond in de gaykroegen (vandaar dat ik hem herken en weet dat ie dat op de foto niet is).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het dan soms die blinde gozer die toch niet blind bleek ofzo?
Annemarie zie ik vaker dan me lief isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat was 'tAnnemarie Oster & Henriette Tol.
Die laatste kom ik nog geregeld tegen op de buis of planken. Die eerste niet zo.
Weet ook niet meer wat ze speelde in GTST eigenlijk
die doet tegenwoordig musicalsquote:
Die heeft wel een heel flitsende website!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:59 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Robert Paul (imitator) hoor je ook niets meer van.
Waarschijnlijk tijd zat om die site bij te houden!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft wel een heel flitsende website!
http://www.robertpaul.nl/
Die is druk met zijn eigen productiebedrijf dat onder meer het wereldwijd met gejuich ontvangen The Phone produceert, hoorde ik laatst.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:14 schreef rieski het volgende:
Waar is Rolf Wouters gebleven?
Ik heb het nog nooit gezien....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is druk met zijn eigen productiebedrijf dat onder meer het wereldwijd met gejuich ontvangen The Phone produceert, hoorde ik laatst.
Ik lees het. En ben even verder gaan kijken en vond dit:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:26 schreef rieski het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien....
Volgens Wikipedia zou Park Lane TV van Beau van Erven Dorens zijn, zou natuurlijk niet actueel kunnen zijn.
http://rasses.punt.nl/?id=268587&r=1quote:Hallo beste mensen,
Van de week zag ik Rolf nog in de kroeg (zelf zat ik aan de Spa). Praatjes voor tien, en maar de gebraden haan uithangen. Wie niet beter weet, denkt dat hij weer helemaal het heertje is. Nou, vergeeet het maar. Wel barst hij nog steeds van de ideeën. Zo schijnt Beau van Erven-Dorens zijn idee voor de Phone van hem te hebben gejat. Als er een rechtzaak van komt, houd ik iedereen op de hoogte. En ja, ook met mij gaat het eindelijk weer de goede kant op.
Groetjes,
Theo.
Tis gewoon jatwerk dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef Copycat het volgende:
En nu ben ik confuus, want ik dacht begrepen te hebben dat Rolf het weer van iemand anders zou hebben gejat. Ik moet gewoon eens leren beter te luisteren.
Hehe geweldig die oude personages!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef Adelante het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Hier staat geloof ik alles wel wat er ooit in die soap heeft gezeten, ik ken meer dan de helft niet.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook al lang niks meer van vernomen die Jimmy Geduld.Cc, gebruikte hij drugs?
Aw, jij mag niet meer raden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
al die b artiesten zitten gewoon op FOK! joh... en posten in dit topic in de hoop dat iemand zegt dat het eigenlijk een a artiest is
die speelt in Hemelpoart een limbosoap die nu op kro is om zeven uur ofzo!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:31 schreef massy het volgende:
Oh, en over GTST, Suzanne (Ingeborg Wieten) hoor je ook niks meer van.
Die was idd ook altijd wel leuk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:06 schreef massy het volgende:
[..]
En meneer John, of Sjon zoals je wilt
Toen was GTST leuk...Ik kijk nu al jaren niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef axis303 het volgende:
[..]
Hehe geweldig die oude personages!!
Onno P. Wassenaar
Rolf Huygens
Nico Stenders
Rien Hoogendoorn
En dat man-wijf Meta
Iets artistieks tegenwoordig. Op de site van haar vader staat dit te lezen:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet Nova van Dijk tegenwoordig?
Die had ook altijd wel wat
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
Mike Starink van de calltv en daarna lijn4 enzo is ook verdwenen
quote:
gevonden op wiki:quote:
quote:Nadat ze problemen kreeg met haar gezondheid, trok Adèle Bloemendaal zich terug uit de publiciteit om zich te kunnen richten op andere dingen. Ze geniet, na meer dan vijftig jaar op de planken te hebben gestaan, van haar kleinkinderen en de rust. Sporadisch is ze nog te zien op televisie. In oktober 2006 maakte ze haar opwachting in Mooi! Weer De Leeuw, waar ze met Paul de Leeuw het lied Jaloezie zong. Op 21 november van dat jaar trad ze nog één keer op in Carré.
oh god jaa..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef Adelante het volgende:
Die travestiet van Veronica, Nicky Nicole ofzo, leeft die nog.
Jij moet ook op iedere slak zou.. uh, kaneel leggen he?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap de TT niet? Er worden hier juist ex-BN'ers gepost die juist *niet* meer in de media komen.
En ik denk ook dat er weinig ex-BN'ers zijn die juist wél in de media komen. Daar zijn het tenslotte ex-BN'ers voor
Die kennik en ja die leeft nog. Doet gastvrouwpresentaties op feestjes, heeft een act met een lekker halfnaakt speelbeest en hangt basically vooral rond in de gay scene in Amsterdam.quote:
Ze doet dus nog exact hetzelfde als 10 jaar geleden. Ik zag haar toen 'live' een introductieweek van de universiteit openen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef Manono het volgende:
[..]
Die kennik en ja die leeft nog. Doet gastvrouwpresentaties op feestjes, heeft een act met een lekker halfnaakt speelbeest en hangt basically vooral rond in de gay scene in Amsterdam.
Alleen niet meer op de televisiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze doet dus nog exact hetzelfde als 10 jaar geleden. (..)
Maartin van Steijn (Mickey Lammers) heeft jaren lang schripts gescrheven voor Onderweg naar morgen, en Goede tijden, slechte tijden. Ook stond hij samen met Olga Madsen aan de wieg van de eerste soap die niet een bewerking was van een amerikaanse, of australische soap, Goudkustquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt ja, die Mickey ik kan niet op zijn echte naam komen..Hoor je nooit niets van!
quote:Anno 2008 is ze voorzitster van de Dierenbescherming in Heerenveen. In december 2006 haalde ze het lokale nieuws toen ze in actie kwam tegen een levende kerststal, die niet goed genoeg rekening zou houden met het belang van de daarvoor gebruikte dieren.
Samen met Jochem van Gelder en een vrouw/meisje, "Meline" ofzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
Mike Starink van de calltv en daarna lijn4 enzo Disneyclub
Ze?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[ afbeelding ]
Het grappige is dat Henny's Engelse uitspraak niet boven het steenkoolniveau uitkomt. Dus de onderstaande situatie zou zich zo maar kunnen voordoen:quote:
Annemarie Oster (zus van Fred die vroeger de marmotjes liet rennen) was een gevierd actrice in de toneelwereld. Of ze nog veel op de planken staat weet ik eerlijk gezegd niet. In GTST speelde ze volgens mij de zus van Henriëtte Tol.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat was 'tAnnemarie Oster & Henriette Tol.
Die laatste kom ik nog geregeld tegen op de buis of planken. Die eerste niet zo.
Weet ook niet meer wat ze speelde in GTST eigenlijk
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:10 schreef spy08 het volgende:
Las ergens dat die hockeyster Fatima de Melo stopt als hockey-international en bn'er. Kortom: Zien we ook niet meer terug! gelukkig
Geen idee wie Heidi Iepema is, maar kan het zijn dat ik schilderijen van jou vorig jaar op een kerstexpo in Den Haag heb gezien?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:30 schreef Muzzie het volgende:
Vanmiddag gezien in de 'Man Bijt Hond'-marathon: niemand minder dan Heidi Iepema.
Werkt nu blijkbaar meer achter de schermen. Jammer, want ze zag er beter uit als ooit.
Ah, dan herinner ik het me toch goed. (Moet ook haast wel, een herkenbare stijl heb je.) Erg tof, bijzonder werk. Ik heb je site even gebookmarked.quote:
Niet iedereen over de 40 heeft rimpels (ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:26 schreef female81 het volgende:
*knip*
Je gaat je gelijk afvragen wat voor geweldig magische antirimpel-créme ze gebruikt. Of toch Photoshop? Mwoah...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |