quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:07 schreef tong80 het volgende:
Stella Gomans.
Iemand die haar nog op TV ziet ?
House Vision toch?quote:
Die twee vriendinnen van tong? Die met een IQ van minimaal 140?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:17 schreef Bushmaster het volgende:
Wat dacht je van die dellen van Livesex TV. Maar dan die van vorig jaar. Hoor je ook nooit meer wat van.
nee, maximaal. gezamelijk danquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Die twee vriendinnen van tong? Die met een IQ van minimaal 140?
niet persoonlijk gelukkig, heb ze wel eens op tv gezien (als we het tenminste over dezelfde domme sletten hebben)quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef Ole het volgende:
Je kent ze ruud?
Shit dat wist ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef Ole het volgende:
Dat was het. Zielig!
Vriend Stella Gommans overleden
Als ze vragen wie was Piet Ekel ook alweer ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Hoe weet je of iemand een ex-bekende Nederlander is?
Haar vriend is toen onverwachts overleden van Stella Gommans..quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:13 schreef Ole het volgende:
was er niet iets met haar?
ff zoeken hoor
Ik heb me altijd afgevraagd of zij een kerel isquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[ afbeelding ]
Christine van der Horst zie ik ook niet meer sinds ze weg is bij NachtSuite.
Ik zag haar al niet eens toen ze wél bij NachtSuite zatquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Christine van der Horst zie ik ook niet meer sinds ze weg is bij NachtSuite.
Die vermaakt zich in Thailand met een Thais hoertje terwijl zijn vrouw in Nederland gebleven is.quote:
Han Pekel is toch weer terug met Wordt Vervolgd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef axis303 het volgende:
Han Pekel
Die zijn doodquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef axis303 het volgende:
Frans Van Dusschoten
En speciaal voor Tong, het Cocktail trio
Ad leeft nogquote:
De Tandenborstelshowquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef MikeyMo het volgende:
Rolf X Wauters, dé showmaster van midden jaren 90
Oh gelukkig maarquote:
Ja die zou de nieuwe ster wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
Mike Starink van de calltv en daarna lijn4 enzo is ook verdwenen
Zag in je URL dat het Johan Derksen is.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
we kunnen wel gewoon de castlijst van de eerste 5 seizoenen van GTST e.d. pakken en hier plempen... op een uitzondering na is iedereen daarvan in de vergetelheid geraakt
Ik dacht ook Daniel Daniel (quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Bruni!
Alleen Frederique is toch overleden van die begincast?
Of is Meneer Harmsen inmiddels ook kassie wijlen?
Daar las ik laatst iets over ... Die is geloof ik ook hoogzwanger en schrijft nog wel columns, dacht ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:57 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met Beertje van Beers gebeurd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |