quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:14 schreef Klonk het volgende:
een roze haai is een haaaaaaaaaaaaaaaai
pata pata pata ponquote:
dat zit sinds een paar uur in mijn kop jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
pata pata pata pon
*pezu roept alvast hoi dreamer
Niks mis meequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Slapen
Vanmiddag nog in de tuin gezeten, in het zonnetje
trustetrustetrustequote:
Jipieeequote:
Echt hehquote:
Mja dat denk ik nu ook, maar de afgelopen weken werkt dat toch niet echt..quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja
Ga op tijd naar bed maar
Boek mee en lekker lezen danquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat denk ik nu ook, maar de afgelopen weken werkt dat toch niet echt..
Goed plan, ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
en met dat liedje in mijn hoofd ga ik nu lekker slapen
Dan stop ik niet meer met lezenquote:
echochromequote:
Slaap lekkerquote:
Mwhehehequote:
Mja zo gaat het elke keerquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mwhehehedat probleem ken ik
quote:
Das wel klote ja, delen die niet in huis zijn, of erger nog, niet uit zijn nogquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja zo gaat het elke keerEn dan raak ik gefrustreerd omdat ik het volgende deel nog niet in huis heb en ik dus niet verder kan lezen, en dan breng ik de rest van de nacht door ergens tussen slapen en wakker zijn in en heb ik allemaal vage koortsachtige dromen over het verhaal
Kan je mailen? Zo ja doen? En anders brief sturen en dateren op zondag. Kan gebeuren he, dat het een dagje langer duurtquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef es70 het volgende:
Godver.
Excuus.
Vind ik een leuke (nou ja, iets wat me wel iets lijkt) vacature, had vandaag de brief daar moeten zijn.
Ja hou maar op..Feist is nog steeds aan het schrijven..quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel klote ja, delen die niet in huis zijn, of erger nog, niet uit zijn nog
Doe ik toch ook, ik heb theequote:
wat hij zegt, gewoon proberenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je mailen? Zo ja doen? En anders brief sturen en dateren op zondag. Kan gebeuren he, dat het een dagje langer duurt
Mailenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je mailen? Zo ja doen? En anders brief sturen en dateren op zondag. Kan gebeuren he, dat het een dagje langer duurt
Schieten niet op ook die fantasy schrijversquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hou maar op..Feist is nog steeds aan het schrijven..
Sturen dan gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Mailen. Had wel kunnen bellen (voor 21.00
), maar dat wil ik toch al niet...
Hij schiet wel op.. hij heeft alleen zo veel te vertellen johquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schieten niet op ook die fantasy schrijversKen het probleem
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij schiet wel op.. hij heeft alleen zo veel te vertellen joher staan al 26 delen ofzo op de plank haha
Bah! Ik zit ook al een paar jaar te wachten op een laatste deel van iets.. heeel frustrerend! Tegen de tijd dat die een keer uit komt moet ik eerst weer de andere twee lezen omdat ik het verhaal kwijt benquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]bij mij schieten ze gewoon niet op. 2 series, beide boeken hadden er al een jaar moeten zijn
Misschien moet ik het idd maar gewoon gaan doen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sturen dan gewoon
Nee heb je nu zeker, kan altijd nog ja worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |