Dat is altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
En oja: dat is inclusief locwissel in Bad Bentheim van DB 101 naar NS 1700, en in het laatste shot rijdt die trein richting Hengelo weg![]()
![]()
En een trekhaak hebben ze ook al niet. Hoe moet dat nou met de caravan? Kuttreinenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind bij nader inzien die Duitse leen-treinen niet meer zo tof... Probeer maar eens met een fiets door de smalle deurtjes te komen
maps.google.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef thepetlover het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik van station haarlem cs naar de opstelterreinen op de Verspronckweg kom?(nabij karwei)
Godver. Wat dacht je van de spoorlijn volgen tot je een opstelterrein tegenkomt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:28 schreef thepetlover het volgende:
weet je hoe lang de Verspronckweg is?
en het opstelterrein kan google al helemaal niet vinden
ik weet t! normaal neem ik ook nooit een fiets mee, maar nu die ene keer, en dan tref je zoietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een trekhaak hebben ze ook al niet. Hoe moet dat nou met de caravan? Kuttreinen
een paarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. Wat dacht je van de spoorlijn volgen tot je een opstelterrein tegenkomt?![]()
Hoeveel opstelterreinen denk je dat Haarlem heeft? Achttien
Ik zit er nu bijna dagelijks in, en ben verliefd. Zaten we laatst met 4 man in zo'n coupe te chillen. Ik zeg mooi warkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind bij nader inzien die Duitse leen-treinen niet meer zo tof... Probeer maar eens met een fiets door de smalle deurtjes te komen
Er is 1 speciaal rijtuig met brede deuren, daar kunnen ook rolstoelen in en er is planty ruimte voor je fietsje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
die zat alleen vandaag niet aan de trein, maar was vervangen door een eersteklas rijtuig van een ander soort trein (sorry, ik ben niet zo goed in die modellen als julliequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:50 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Er is 1 speciaal rijtuig met brede deuren, daar kunnen ook rolstoelen in en er is planty ruimte voor je fietsje.
Nummers zijn geloof ik : 9547 t/m 9551.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef Boschkabouter het volgende:
Waar rijden die nieuwe VIRMs dan nu? En welke nummers zijn daarvoor in gebruik?
* Ofyles2 zich snel aanmeldt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Laat m, irritant figuur is dat. Kappe met je crossposts hier en op OVNL. Lutsert
Gewoon bij de karwei via de noodtrappen de spoordijk oplopen, heb ik ook gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef thepetlover het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik van station haarlem cs naar de opstelterreinen op de Verspronckweg kom?(nabij karwei)
foto's!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon bij de karwei via de noodtrappen de spoordijk oplopen, heb ik ook gedaan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |