Alstuquote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet die kuttrein nog steeds een keer in het geel op de foto hebben
\quote:
Nu ook nog een taxitopicquote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\vilma hoort natuurlijk in het taxitopic
Wie niet waagt!quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\vilma hoort natuurlijk in het taxitopic
Open maar. Ik post Vilma welquote:Op maandag 1 september 2008 23:26 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Nu ook nog een taxitopicme ouders hebben jarenlang een taxibedrijf gehad met redelijke omvang in een stad waar jij gewerkt hebt. Ik bespaar je de verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier is het laatste woord nog niet over gezegdquote:Op maandag 1 september 2008 23:45 schreef Willy84 het volgende:
Gewoon uitnodigen voor een tegenbezoekje, gezellig Holland en de Amsterdamse grachten.
Taxi topic, en dan foto's met van die paupers op het CS, neuhhh
Vast even een bezoekje brengen aan Voith. Of het stel is er voor instructiequote:Op dinsdag 2 september 2008 01:08 schreef Socios het volgende:
Zojuist Arriva 10501 gezien op station Leeuwarden. Wat 'ie hier nou moet?
Is dat die electrische van de Merwede-Lingelijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:08 schreef Socios het volgende:
Zojuist Arriva 10501 gezien op station Leeuwarden. Wat 'ie hier nou moet?
Zou me verbazen aangezien het ding in onderhoud is bij Nedtrain in Leidschendam...quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vast even een bezoekje brengen aan Voith.
Denk het niet, maar het ding was nergens meer te bekennen. Als het stel al in Leeuwarden was vandaag, dan heeft het binnen gestaan. Wel zag ik de 1255 nog steeds staan tegen het stookjuk ter hoogte van Voith.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Elektrificatie op de lijnen in het Noorden?
Van Prorail.nl:quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Bommelding in de trein amsterdam-heerlen...
quote:Politie Den Bosch - Geldermalsen
De politie heeft de sporen weer vrijgegeven tussen Den Bosch en Geldermalsen.
Het treinverkeer tussen Den Bosch en Geldermalsen wordt geleidelijk hervat en de vertraging zal geleidelijk afnemen.
Toelichting voorval:
Politie Den Bosch - Geldermalsen
Er is geen toelichting voorval.
- Einde van dit bericht -
Lees net op Somda dat het ding rond 13.00 uit Lw vertrokken, want het had een doorkomst om 13.20 bij het Thialf in Heerenveen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het ding was nergens meer te bekennen. Als het stel al in Leeuwarden was vandaag, dan heeft het binnen gestaan.
Overal ICK/ICL/ICB materieel met 160 Km/h en ik ben tevredenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:11 schreef sander89 het volgende:
Was even een Rapport aan het door kijken van het tracebesluit van randstadspoor.
Kwam iets opmerkelijks tegen bij stuk over geluid. (blz. 57 en 71)
Daar gaat een stukje over het aantal bakken per type trein wat per uur over een bepaald stuk spoor rijdt.
Gaat over deze trajecten:
Utrecht CS - richting Den Bosch
Utrecht CS - richting Gouda
Utrecht CS - richting Arnhem
Daar gaat het dan om de ICE3, hij staat er namelijk ook tussen dat die in de toekomst op het traject richting Gouda rijdt![]()
![]()
![]()
Ook staat dat in de toekomst de ICE3 ook nog in de nacht gaat rijden op het traject richting Arnhem![]()
Terwijl op het traject naar Den Bosch staat dat daar geen ICE3 gaat rijden.
Ben benieuwd of die echt naar Rotterdam gaat rijden de ICE3, zou wel erg relext zijn.![]()
![]()
Ben echt helemaalop de ICE treinen sinds mijn Interrail vakantie, is een trein die echt comfortabel zit en zelf hoop kan aanpassen naar je eigen wens.
Sowieso zijn de meest buitenlandse treinen beter dan de NS![]()
![]()
Ik kon nog heerlijk liggen in een 6 zits coupe in de ICE van Berlijn naar Frankfurt, nadat ik uit de nachttrein uit Zweden was gekomen. (was rustig in de ICE)
Zoals velen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
volgens mij had ik de laatste trein voordat die bommelding was.
fucking mazzel anders had ik om moeten rijden via arnhem
Er staat ook bij dat een ICE3 staat voor "hogesnelheidsmaterieel", dus ze zouden in theorie ook dat vogelbekdier kunnen inzetten. 't Gaat hier overigens om "geluidsbelasting", niet om een daadwerkelijk basis-uurpatroon.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:11 schreef sander89 het volgende:
Ben benieuwd of die echt naar Rotterdam gaat rijden de ICE3, zou wel erg relext zijn.![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Eindhoven_Achtquote:Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik hoorde van een plan dat ze een station ter hoogte van Eindhoven Acht willen bouwen...
Volgens mij word Vaartsche Rijn het begin punt van lijn 12 en zal in de toekomst waarschijnlijk vervangen worden door een tram naar de Uithof.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef knars het volgende:
tsja, Vaartsche Rijn. Dat er op die hoogte al een bushalte is van die snellijnen snap ik niet, en zie de meerwaarde van een overstapstationnetje ook niet als die snelbussen veranderen in HOV voertuigen.
Dat zal over 10 jaar zijn, misschien. En dan daadwerkelijk niet meer inhouden dan een stickertje "HOV-voertuig" op de voorruit. Dat HOV gelul word ik behoorlijk moe van inmiddelsquote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef knars het volgende:
als die snelbussen veranderen in HOV voertuigen.
Die driehoek is straks vol met de viersporigheid Utrecht - Houten...quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef Charango het volgende:
Altijd dat gedoe over transport dwars door de stad. Ik dacht zelf laatst na om het volgende:
Bij de splitsing van de lijnen naar Arnhem en 's Hertogenbosch een derde aansluiting maken die afbuigt richting het noordoosten, om daar gebundeld te worden met de A27. (onder het talud van de snelweg door) Bij het viaduct van de "Weg tot de Wetenschap" weer van de A27 af en doorrijden tot de splitsing van buslijnen 11 en 12 (Heidelberg- Padualaan).
Maarja, Nederland en zulke projecten.....
HOV?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal over 10 jaar zijn, misschien. En dan daadwerkelijk niet meer inhouden dan een stickertje "HOV-voertuig" op de voorruit. Dat HOV gelul word ik behoorlijk moe van inmiddels
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar het beginpunt van de "HOV" naar de Uithof, of dat nu een bus of tram wordt, blijft gewoon CS (zeker als het een tram wordt gekoppeld aan de sneltram wat vrij logisch lijkt).quote:Op woensdag 3 september 2008 14:08 schreef knars het volgende:
En wat een bezopen idee om mensen (studenten en UU/HvU medewerkers) te "dwingen" dat bezopen stukje van Utrecht CS tot Vaartsche Rijn te gaan rijden.
Jammer, ik vond het altijd wel tof met de boot daar...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef Zug-Chef het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)ste_brug_Europa.html
Duitsland en Denemarken bouwen langste brug Europa
Uitgegeven: 3 september 2008 17:45
KOPENHAGEN - Duitsland en Denemarken krijgen de langste brug van Europa. De ministers van Verkeer van beide landen hebben woensdag een akkoord daarover ondertekend.
<...>
De verkeers- en spoorbrug van 19 kilometer komt over de Oostzee, tussen de Duitse plaats Puttgarden en het Deense Roedbyhavn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |