Moge iemand het ding sabotterenquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:43 schreef TrainGV het volgende:
Zo http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&page=1&id=3055&sort=1![]()
De Albatros van AnsaldoBreda heeft zijn eerste rondjes over de testfaciliteit in Tsjechië gereden. Wat een verschil tussen de AGV en de Albatros, de AGV ziet er zeker niet verkeerd uit.
Die komen als eerst de Electriciteit, en vervolgens het Internet, Varsseveld bereikt hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:24 schreef ghizzer het volgende:
verbaast me dat hier nog geen foto's staan van de Veluwe Express die dit hele weekend i.v.m. de stadsfeesten in Doetinchem tussen Doetinchem en Varsseveld reed.
Vooruit dan, een brakke foon foto, omdat m'n cam op het moment supreme een lege batterij had. Ik vond m wel tof!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:24 schreef ghizzer het volgende:
verbaast me dat hier nog geen foto's staan van de Veluwe Express die dit hele weekend i.v.m. de stadsfeesten in Doetinchem tussen Doetinchem en Varsseveld reed.
Da's nog vlot gegaan danquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen als eerst de Electriciteit, en vervolgens het Internet, Varsseveld bereikt hebben
de Achterhoek staat voor niks, zie je maarquote:
We hebben in Aalt'n ook nog een stronghold qua contacten, dat scheeltquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de Achterhoek staat voor niks, zie je maarmagoed, ik zit dan ook niet in Varsseveld, maar in Etten GLD, misschien scheelt dat.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Huis te koop voor de ultieme treinspotter, met balkon
vandaag op mn werk (tankstation) nog opvallend veel mensen gehad die de weg vroegen naar Aalt'n!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben in Aalt'n ook nog een stronghold qua contacten, dat scheelt
Wat is er mis met Dordt? Mooi wel de oudste stad van Holland, waar de bakermat van ons land heeft gelegen (1e Vrije Statenvergadering) etc. etc.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Het is de laatste keer dat ik het zwarte gat, dat ze Dordrecht noemen, kom
De 7364!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Volgensmij is het gewoon een kwestie van Inleveren en een Recu'tje ontvangen, was erbij toen laatst een vriend het deed en ze vroegen verder nergens naar
BTW, waarom heeft stam 7064 maar 3 bakken
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Al ken ik ook wel een gloeiend smakelijke jongedame in die contreienquote:
Ach, ik woonde tot 1996 in Dordt, had weinig met de stad, maar een hekel had ik er ook niet aan. Vind de stad wel op een aantal onderdelen (lees achterstandswijken met een overschot aan buitenlanders) achteruitgegaan. Woon nu in Zoetermeer, da's pas een geweldige stadquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Ongetwijfeld importquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al ken ik ook wel een gloeiend smakelijke jongedame in die contreien
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef ACT-F het volgende:
maar ik vroeg me af of er nog steeds van die 'muziekanten' zijn die geld bedelen.
Mag dit zomaar?
Wordt er tegen opgetreden?
Misschien moet je eens googlen op "ticketless reizen"quote:Op maandag 1 september 2008 20:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er zat een gloeiend smakelijke jongedame naast me in de zuurstok express met een zelfuitgeprint kaartje, barcode erop werd niet gescand. Er werdt alleen gevraagd naar iets met haar naam erop.
Hé zo kan ik tegenwoordig ook gratis reizen zeg..
Flauwekul... dat is wel de zwakste schakel in de beveiliging van de kaartjes tot nu toe
Waarom niet? Als ik zonder vergunning iets op straat probeer te verpatsen word ik ook in no-time opgepakt.quote:
Niet in Amsterdam hoorquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik zonder vergunning iets op straat probeer te verpatsen word ik ook in no-time opgepakt.
In een trein moet het toch te handhaven zijn. Da's maar een dorp van een paar honderd mensenquote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet in Amsterdam hoorDweilen met de kraan open daar
![]()
Ja, maar als er een gast in Asd C instapt en gewoon de rafels aan zn tong lult en er in Amstel weer uitgaat, is daar niks tegen te doenquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een trein moet het toch te handhaven zijn. Da's maar een dorp van een paar honderd mensen
hangt er vanaf. Als het een grijze NS1200 was loop je achter. Was het een Traxx ben je hipquote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens had ik een grijze lok voor mijn zuurstoktrein... is dat nieuw of loop ik achter?
Psssssst Treinentopic...quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
maar serieus. Wilma was echt een superlief meisjemoet ik r nou mailen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |