Ik zal het wel zien, meestal zie ik de loc welquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee, zelfs Roland niet. Dus we wachten het maar gewoon af. Maar dikke kans dat het vanaf de volgende keer (/ week?) geen RTB meer zal zijn... We shall see
Wat is er te doen in Haarlemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef bork het volgende:
btw: wie gaat er zaterdag as naar Haarlem? Ik heb nog geen officieel programma gevonden?
Stroomtrein Workum - Mantgum?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigesn vandaag met Pappa naar SWM
Ik ga morgen, speciaal voor de hoogspanningstentoonstelling!quote:
Volgens mij staan ze ook nog ergens hier in Twente, maar waar precies weet ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens voor de bordjesfreaks Station Meerssen richting Maastricht, bevat het perron nog oude stijl bordjes die aangeven waar de machinist moet stoppen met x aantal bakken, oude lettertype oude kleur ( Vaal blauw) . Ik heb ze eigenlijk nergens anders meer gezien...
in het opvallende dingen-topic, http://somda.nl/www/forum/c34/quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik op Somda kan vinden wara dat ding rijd?
Jah, ik maak telkens rondjes maar jij kan telkens nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het wordt tijd dat wij ook weer eens op pad gaan Fles
Nou je kan je lol op binnenkort! Weer een nieuwe podcast Führerstandmitfahrt op bahn.tvquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah, ik maak telkens rondjes maar jij kan telkens niet
Zeg, kan ik in Windows Movie Maker ook fragmentjes achterstevoren afspelen?
Iedere dag een nieuwe ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou je kan je lol op binnenkort! Weer een nieuwe podcast Führerstandmitfahrt op bahn.tv
Moet je er dan wel elke dag bij zijn of kun je ook oudere afleveringen later alsnog downloaden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Helaas dit keer niet echt nieuw, dezelfde als gisteren, maar dan de andere kant op, terug dusMaar wel goed dat die podcast elke werkdag een update krijgt
je kan ook de machinist vragen een stukkie terug te rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, kan ik in Windows Movie Maker ook fragmentjes achterstevoren afspelen?
Lijkt me een legitieme rijden om ze op een nieuwsgroep neer te zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Je moet er helaas wel elke dag bij zijn, want anders ben je dus te laat. Je kan geen oudere afl meer downloaden.
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef Cothen het volgende:
je kan ook de machinist vragen een stukkie terug te rijden
Je hebt uit de achterste wagon het spoor gefilmd en wil nu pimpen dat je je met je minimale kennis van het Fins bij de machinist op de bok hebt geluld?quote:
Hieman takaisin, olkaa hyvä!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
2. Ik spreek geen Fins;
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:13 schreef Duvel het volgende:
Je hebt uit de achterste wagon het spoor gefilmd
quote:en wil nu pimpen dat je je met je minimale kennis van het Fins bij de machinist op de bok hebt geluld?
Volgende keer zal ik eraan denken. Als ik weer naar m'n taxibeeb gaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hieman takaisin, olkaa hyvä!
Ofwel stukkie terug, alstublieft!
Na omkeren:quote:
Welkom in Finland duufjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Na omkeren:
- tof, de trein rijdt de hele tijd verkeerd spoor!
- tof, de bomen en het gras bewegen al vķķr de trein langskomt!
- tof, de overwegen gaan vlak voor de trein dicht!
Het einde van de wereld!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Finland duufje
Verkeerd spoor op enkelspoor? Knap
Bomen en gras bewegen altijd
Overwegen?
Afgelopen week/vorige week een stuk of 10x de Maaslijn afgetuft. Het is altijd maar de vraag wat voor trein je bij Veolia krijgt. De ene keer zit/sta je in een drukke solo 2/6 en moet de machinist zelfs omroepen dat men verder moet doorlopen te Cuijk zodat iedereen kan instappen, de andere keer is er nog ruim voldoende plaats in een solo 2/8 en plaats men nog te Venlo een 2/6 erbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef bork het volgende:
Vandaag strakke planning Utrecht Overvecht via CS naar Roermond (+15 minuten).
De hele Maaslijn afgetuft tot Nijmegen, gelachen over materiaalverdeling, in Reuser 3x 2-leeg richting Roermond, Wij 1 x 2 in Venlo al vol.
Ik zou toch liever een kamer gaan zoeken denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:43 schreef Eix het volgende:
Benieuwd hoe het vanaf 1 september gaat als de uni echt begint en ik elke dag op en neer moet.
Arriva heeft dan ook veel meer lijnen en dus meer treinen in exploitatie, zodat ze eerder een extra trein kunnen bijplaatsen die op reserve staat. Veolia kan zich die mate van reserve niet veroorloven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Veolia lutsers willen altijd maar zuinig aan doen met hun kut treintjes. Kijk eens naar Arriva, waar moeiteloos zonder problemen een stel wordt bijgeplaatst, en waar buiten de vakantieperioden overdag zowat alle treinen verlengd zijn tot 5/6 bakken (Tussen Groningen-Leeuwarden dan he)
Moet je de volgende keer het hekje ook even doorsoepen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja de kop van de bus zat achter enkele kastjes
Oh, ik sprak anders niet zo gek lang geleden nog een Arriva-machinist die zich beklaagde over hun goedkoop schraal uitgevoerde kut treintjes, die wist te melden dat ze bij Veolia veel beter spul haddeen rondrijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Veolia lutsers willen altijd maar zuinig aan doen met hun kut treintjes. Kijk eens naar Arriva, waar moeiteloos zonder problemen een stel wordt bijgeplaatst
Kan die niet uitlekker? Dan rijden we zelf wel als de machinist er niet is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er is een DVD gedistribueerd onder rijdend personeel met instructies voor de Nieuwe Dubbeldekker
quote:Mat 64 blijft voorlopig in Dienst
Wadjes gaan vooralsnog niet onder de slopershamer...
Mja, een aantal stellen bij Arriva beginnen al wat te rammelen en bij Veolivla zal dat binnenkort niet anders zijn, omdat de stellen daar veel meer belast worden dan bij Arriva.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik sprak anders niet zo gek lang geleden nog een Arriva-machinist die zich beklaagde over hun goedkoop schraal uitgevoerde kut treintjes, die wist te melden dat ze bij Veolia veel beter spul haddeen rondrijden
Nee, pendelen is veel leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een kamer gaan zoeken denk ik
Al druk mee bezig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een kamer gaan zoeken denk ik
ik vind de mat'54 van het spoorwegmuseum er altijd zo vaal uitzienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[Zug mode aan]
Hondekop 386 wordt weggesleept op een regenachtige dinsdagochtend om plaats te maken voor de opbouw van een weekendevenement in hal 4 van het museum[/zug mode uit]
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |