Ik zal het wel zien, meestal zie ik de loc welquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee, zelfs Roland niet. Dus we wachten het maar gewoon af. Maar dikke kans dat het vanaf de volgende keer (/ week?) geen RTB meer zal zijn... We shall see
Wat is er te doen in Haarlemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:07 schreef bork het volgende:
btw: wie gaat er zaterdag as naar Haarlem? Ik heb nog geen officieel programma gevonden?
Stroomtrein Workum - Mantgum?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigesn vandaag met Pappa naar SWM
Ik ga morgen, speciaal voor de hoogspanningstentoonstelling!quote:
Volgens mij staan ze ook nog ergens hier in Twente, maar waar precies weet ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens voor de bordjesfreaks Station Meerssen richting Maastricht, bevat het perron nog oude stijl bordjes die aangeven waar de machinist moet stoppen met x aantal bakken, oude lettertype oude kleur ( Vaal blauw) . Ik heb ze eigenlijk nergens anders meer gezien...
in het opvallende dingen-topic, http://somda.nl/www/forum/c34/quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik op Somda kan vinden wara dat ding rijd?
Jah, ik maak telkens rondjes maar jij kan telkens nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het wordt tijd dat wij ook weer eens op pad gaan Fles
Nou je kan je lol op binnenkort! Weer een nieuwe podcast Führerstandmitfahrt op bahn.tvquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah, ik maak telkens rondjes maar jij kan telkens niet
Zeg, kan ik in Windows Movie Maker ook fragmentjes achterstevoren afspelen?
Iedere dag een nieuwe ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou je kan je lol op binnenkort! Weer een nieuwe podcast Führerstandmitfahrt op bahn.tv
Moet je er dan wel elke dag bij zijn of kun je ook oudere afleveringen later alsnog downloaden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Helaas dit keer niet echt nieuw, dezelfde als gisteren, maar dan de andere kant op, terug dusMaar wel goed dat die podcast elke werkdag een update krijgt
je kan ook de machinist vragen een stukkie terug te rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, kan ik in Windows Movie Maker ook fragmentjes achterstevoren afspelen?
Lijkt me een legitieme rijden om ze op een nieuwsgroep neer te zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Je moet er helaas wel elke dag bij zijn, want anders ben je dus te laat. Je kan geen oudere afl meer downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |