Da's dan wel weer zo. Andere eredivisie club zoeken en heel veel gaan spelen lijkt me het beste.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat Wormgoor toch niet voor contractverlenging in aanmerking kwam. Dan is de beslissing om tot voortijdige contractontbinding over te gaan sneller gemaakt denk ik.
Als ie iets gejat heeft mag Manu hem van mij een paar klappen gevenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Is het dan nog nodig om hem te ontslaan? Ik zou 'm schorsen.
Tuurlijk, het is 1 tegen 100. En dan nog als je wint, wil je toch niet meer in zo'n sfeer spelen en trainen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Al gaat het nooit meer werken natuurlijk, toch hoop ik stiekem dat Perez gelijk krijgt en zich misschien toch nog in het 1e kan knokken. IK blijf erbij dat hij van waarde kan zijn voor Ajax, dat gelul over een moeilijke persoonlijkheid etc. Daar ben je als toptrainer toch voor, om spelers in het gareel te houden? Dit is echt de easy way out.
Maar hij zal wel verliezen idd...
Ben ook ff uitgegaan van de woorden die zijn advocaat heeft gezegd. Die er geen vertrouwen in heeft, als hij al geen vertrouwen heeft zal t bij Perez wel niet veel anders zijn...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
De uitspraak is pas vanavond lees ik.
Toptrainer ben je door beslissingen te nemen. Pappen en nathouden werkt niet, dan heb je tientallen spelers met valse hoop die met een lang gezicht rondlopen. Ik vind knopen hakken ook geen easy way out.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Al gaat het nooit meer werken natuurlijk, toch hoop ik stiekem dat Perez gelijk krijgt en zich misschien toch nog in het 1e kan knokken. IK blijf erbij dat hij van waarde kan zijn voor Ajax, dat gelul over een moeilijke persoonlijkheid etc. Daar ben je als toptrainer toch voor, om spelers in het gareel te houden? Dit is echt de easy way out.
Maar hij zal wel verliezen idd...
Nee, weet ik wel, vond het alleen nog steeds zonde, blijf van mening dat hij van waarde had kunnen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is 1 tegen 100. En dan nog als je wint, wil je toch niet meer in zo'n sfeer spelen en trainen?
Dat is zijn advocaat nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ook ff uitgegaan van de woorden die zijn advocaat heeft gezegd. Die er geen vertrouwen in heeft, als hij al geen vertrouwen heeft zal t bij Perez wel niet veel anders zijn...
Hij mag blij zijn dat hij nog werk krijgt in de advocatuur met zo'n naamquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is zijn advocaat niet
Frank ter Huurne en Mark Kneus () zijn zijn advocaten.
Als Ajax met exact hetzelfde bod was gekomen, was er moord en brand geschreeuwd door FCG. Dan had Hans Nijland middels een persbericht laten weten dat Ajax met een belachelijk laag bod was gekomen, dat er absoluut niet verder onderhandeld zou worden en dat zijn zoon bij FCG zal blijven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef jna het volgende:
4 miljoen voor Nijland. Als Ajax had aangeklopt was het echt wel wat meer geweest
Dat dacht je maar:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:16 schreef Devz het volgende:
De transfer deadline komt steeds dichterbij en de geruchten rondom Huntelaar lijken weer een beetje te zijn gaan liggen
Het lijkt me stug dat die 4 miljoen het eerste bod was van psv. Maar goed met psv afzeiken scoor je natuurlijk niet zo goed bij de achterban als "020" belachelijk proberen te maken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:53 schreef Suijk het volgende:
Of Ajax was met een bod van 1,5 miljoen gekomen en dan had je die reactie gekregen...
Geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax met exact hetzelfde bod was gekomen, was er moord en brand geschreeuwd door FCG. Dan had Hans Nijland middels een persbericht laten weten dat Ajax met een belachelijk laag bod was gekomen, dat er absoluut niet verder onderhandeld zou worden en dat zijn zoon bij FCG zal blijven.
Ajax bood 2 miljoen, maar dat was toch ook een seizoen geleden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Het bod is namelijk wel het dubbele als wat Ajax er voor over had.
Volgens mij heeft Groningen altijd vriendelijk zaken gedaan met PSV in het verleden. Ajax heeft het niet altijd even fijn gespeeld en dan kan ik me voorstellen dat je als club je ook anders gaat opstellen tegen Ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Ajax met exact hetzelfde bod was gekomen, was er moord en brand geschreeuwd door FCG. Dan had Hans Nijland middels een persbericht laten weten dat Ajax met een belachelijk laag bod was gekomen, dat er absoluut niet verder onderhandeld zou worden en dat zijn zoon bij FCG zal blijven.
Dat heeft ook te maken met de manier hoe AJAX dingen aangepakt heeft richting die club.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al heeft Ajax t niet altijd fijn gespeeld (doel je op Suarez?) dan nog zijn t altijd de spelers die weg gaan!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Groningen altijd vriendelijk zaken gedaan met PSV in het verleden. Ajax heeft het niet altijd even fijn gespeeld en dan kan ik me voorstellen dat je als club je ook anders gaat opstellen tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |