abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61104869
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik ga er eigenlijk vanuit dat Wormgoor toch niet voor contractverlenging in aanmerking kwam. Dan is de beslissing om tot voortijdige contractontbinding over te gaan sneller gemaakt denk ik.
Da's dan wel weer zo. Andere eredivisie club zoeken en heel veel gaan spelen lijkt me het beste.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_61105044
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Is het dan nog nodig om hem te ontslaan? Ik zou 'm schorsen.
Als ie iets gejat heeft mag Manu hem van mij een paar klappen geven
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:06:58 #53
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61105491
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Al gaat het nooit meer werken natuurlijk, toch hoop ik stiekem dat Perez gelijk krijgt en zich misschien toch nog in het 1e kan knokken. IK blijf erbij dat hij van waarde kan zijn voor Ajax, dat gelul over een moeilijke persoonlijkheid etc. Daar ben je als toptrainer toch voor, om spelers in het gareel te houden? Dit is echt de easy way out.

Maar hij zal wel verliezen idd...
Tuurlijk, het is 1 tegen 100. En dan nog als je wint, wil je toch niet meer in zo'n sfeer spelen en trainen?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:13:12 #54
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61105666
Wat een knuppel. 150 euro
Jawel, je keek.
pi_61105713
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

De uitspraak is pas vanavond lees ik.
Ben ook ff uitgegaan van de woorden die zijn advocaat heeft gezegd. Die er geen vertrouwen in heeft, als hij al geen vertrouwen heeft zal t bij Perez wel niet veel anders zijn...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61105768
De transfer deadline komt steeds dichterbij en de geruchten rondom Huntelaar lijken weer een beetje te zijn gaan liggen
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:17:45 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61105796
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Al gaat het nooit meer werken natuurlijk, toch hoop ik stiekem dat Perez gelijk krijgt en zich misschien toch nog in het 1e kan knokken. IK blijf erbij dat hij van waarde kan zijn voor Ajax, dat gelul over een moeilijke persoonlijkheid etc. Daar ben je als toptrainer toch voor, om spelers in het gareel te houden? Dit is echt de easy way out.

Maar hij zal wel verliezen idd...
Toptrainer ben je door beslissingen te nemen. Pappen en nathouden werkt niet, dan heb je tientallen spelers met valse hoop die met een lang gezicht rondlopen. Ik vind knopen hakken ook geen easy way out.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:17:51 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61105800
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is 1 tegen 100. En dan nog als je wint, wil je toch niet meer in zo'n sfeer spelen en trainen?
Nee, weet ik wel, vond het alleen nog steeds zonde, blijf van mening dat hij van waarde had kunnen zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61105810
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ben ook ff uitgegaan van de woorden die zijn advocaat heeft gezegd. Die er geen vertrouwen in heeft, als hij al geen vertrouwen heeft zal t bij Perez wel niet veel anders zijn...
Dat is zijn advocaat niet
Frank ter Huurne en Mark Kneus ( ) zijn zijn advocaten.
pi_61106129
150 euro
pi_61106240
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is zijn advocaat niet
Frank ter Huurne en Mark Kneus ( ) zijn zijn advocaten.
Hij mag blij zijn dat hij nog werk krijgt in de advocatuur met zo'n naam
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61106375
Gaan er nog mensen vanavond naar Jong Ajax - Jong Feyenoord?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:45:26 #63
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61106538
4 miljoen voor Nijland. Als Ajax had aangeklopt was het echt wel wat meer geweest
Jawel, je keek.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:51:28 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61106697
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef jna het volgende:
4 miljoen voor Nijland. Als Ajax had aangeklopt was het echt wel wat meer geweest
Als Ajax met exact hetzelfde bod was gekomen, was er moord en brand geschreeuwd door FCG. Dan had Hans Nijland middels een persbericht laten weten dat Ajax met een belachelijk laag bod was gekomen, dat er absoluut niet verder onderhandeld zou worden en dat zijn zoon bij FCG zal blijven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61106744
Triest maar waar.
pi_61106762
Of Ajax was met een bod van 1,5 miljoen gekomen en dan had je die reactie gekregen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61106818
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:16 schreef Devz het volgende:
De transfer deadline komt steeds dichterbij en de geruchten rondom Huntelaar lijken weer een beetje te zijn gaan liggen
Dat dacht je maar:

Schuster: 'We zijn nog niet uitgeshopt'
Geschreven op maandag, 25 augustus om 10:58

De 4-2 overwinning op Valencia afgelopen zondag in de Spaanse Supercup betekent niet dat Real Madrid klaar is voor het aanstaande seizoen. Los Merengues wisten zich met negen man naar de overwinning te knokken, maar coach Bernd Schuster weet niet of dat iets zegt over de sterkte van zijn ploeg.

De Duitser zag eerst Rafael van der Vaart met een rode kaart het Santiago Bernabéu verlaten, om vervolgens tot zijn ontzetting te moeten constateren dat ook diens landgenoot Ruud van Nistelrooij met een tweede gele prent naar het kleedlokaal werd verbannen. “Zo’n wedstrijd zie je niet vaak”, zei Schuster na afloop. “Het is de eerste keer dat ik zoiets heb meegemaakt als speler of coach.”

En passant meldde hij dat Real nog niet uit is gekeken op de transfermarkt. Mogelijk vertrek Robinho nog naar Chelsea, en bovendien ziet de oefenmeester graag nog een makkelijk scorende spits komen. “We zullen niet stoppen met het rondkijken naar mogelijke versterkingen omdat we hier hebben gewonnen”, gaf Schuster aan.

De Koninklijke wordt door de Spaanse media in verband gebracht met buitenspeler Diego Capel van FC Sevilla, terwijl ook de spitsen David Villa (Valencia), Diego Milito (Real Zaragoza) en Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) nog altijd nadrukkelijk in beeld zouden zijn in de Spaanse hoofdstad.
pi_61106973
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:53 schreef Suijk het volgende:
Of Ajax was met een bod van 1,5 miljoen gekomen en dan had je die reactie gekregen...
Het lijkt me stug dat die 4 miljoen het eerste bod was van psv. Maar goed met psv afzeiken scoor je natuurlijk niet zo goed bij de achterban als "020" belachelijk proberen te maken.
pi_61106979
De kans dat Robinho naar Chelsea gaat is 99%. Je mag redeneren dat als er donderdag max vrijdag niets over Robinho gemeld word, Huntelaar blijft.
Maar gaat Robinho naar Chelsea dan mag je je vingers gekruisd houden...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61106997
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als Ajax met exact hetzelfde bod was gekomen, was er moord en brand geschreeuwd door FCG. Dan had Hans Nijland middels een persbericht laten weten dat Ajax met een belachelijk laag bod was gekomen, dat er absoluut niet verder onderhandeld zou worden en dat zijn zoon bij FCG zal blijven.
Geen idee.
Het bod is namelijk wel het dubbele als wat Ajax er voor over had.
pi_61107131
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen idee.
Het bod is namelijk wel het dubbele als wat Ajax er voor over had.
Ajax bood 2 miljoen, maar dat was toch ook een seizoen geleden?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61107134
quote:

[..]

Volgens mij heeft Groningen altijd vriendelijk zaken gedaan met PSV in het verleden. Ajax heeft het niet altijd even fijn gespeeld en dan kan ik me voorstellen dat je als club je ook anders gaat opstellen tegen Ajax.
  Redactie Games maandag 25 augustus 2008 @ 12:12:28 #73
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_61107235
quote:

[..]

Dat heeft ook te maken met de manier hoe AJAX dingen aangepakt heeft richting die club.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_61107442
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Groningen altijd vriendelijk zaken gedaan met PSV in het verleden. Ajax heeft het niet altijd even fijn gespeeld en dan kan ik me voorstellen dat je als club je ook anders gaat opstellen tegen Ajax.
Al heeft Ajax t niet altijd fijn gespeeld (doel je op Suarez?) dan nog zijn t altijd de spelers die weg gaan!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61107711
Suarez en Silva die beide met een arbitrage aankwamen, hoewel Silva alleen dreigde volgens mij...
Het gaat een Groningen ook erom hoe een speler gehaald word.

Lok je hem weg bij een club door alvast een gesprek te hebben, of meld je je via de officiele weg bij een club. Dat zijn belangrijke issues.

Ik weet dus niet hoe Ajax gehandeld heeft t.a.v. Suarez en Silva zeg ik erbij voordat de pleuris uitbreekt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')