Mijn excuses wist niet dat er een dame mee deed, natuurlijk dan sccsquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En mij wens je geen succes?
Ik vond dat juist de leukste vraag: de fragmenten waren goed herkenbaar en er werd wat meer gevraagd van je algemene kennis. En zoals de presentator ook al aangaf, zoek eerst de overeenkomst en dan degene die afwijkt. Als je een verschil zoekt kun je altijd wel wat bedenken bv man/vrouw, usa/uk, dat soort nietszeggende dingen. Wel jammer dat we The Byrds niet hadden herkend, dan hadden we die ook goed gehad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:09 schreef Schmiegle het volgende:
Leuke quiz, maar toch vond ik sommige bijvoorbeeld die ronde (Wie van de 4 heette het geloof ik) een beetje jammer. Er viel voor veel antwoorden wel iets te redeneren dat het niet in het rijtje thuishoorde, dus dat vond ik een beetje gokwerk.
http://dictionary.reference.com/browse/racoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:44 schreef Mark het volgende:
Racoon is fout gespeld, want het is raccoon (wasbeer)
Yep, 3 of 4 maar als het er 5 zijn doen ze ook niet moeilijk....quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef ranja het volgende:
Is die popquiz in Tivoli ook met groepen van 4?
We doen elk jaar niet anders...quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gadver, mergpijp en Pringles. Schrijf mij voor volgend jaar ook maar af
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:59 schreef WeezerButler het volgende:
Ronde 2 was onze zwakste ronde, we hoorden dat er citaten in de nummers verwezen naar een ander nummer, dus busta rhymes - break ya neck kwam voor in de Black eyed peas etc etc.
Ik zei bij 't 1e fragment (Racoon) gelijk ''fout gespelde dieren"quote:Ronde 3 hadden we idd ook the byrds, want dat is een diergroep ipv een dier opzich was onze redenatie.
toen dat fragment begon zei ik meteen 'Alicia Keys' maar toen kwam er zo'n man zingen en toen snapte ik het niet meer. Uiteindelijk compleet vergeten dat Alicia de gequote zou kunnen zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, die hadden wij dus ook. Maar 't was dus uiteindelijk Fallin' van Alicia Keys wat 't goede antwoord was. Die vond ik overigens behoorlijk ver gezocht.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hehe, sta je op dat podium voor de prijsuitreiking, mag je wat uitzoeken. Ik begon rechts:
Koptelefoon 1 - al gewonnen, nog niet kapot
Koptelefoon 2 - al gewonnen, nog niet kapot
laatste OOR's Popencyclopedie - al gewonnen
boek van Leon Verdonschot - al gewonnen
Gelukkig kwam toen 50 jaar Nederpop, die had ik nog niet
- Nou ik heb naast die ene Robert Pollard CD ook een stapeltje onderzetters gehad, hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
New Model Army, Shugo Tokumaru..waarom hebben andere teams altijd wél een CD gekregen die ik mee zou nemen?
En de Doobies hebben Jesus.. natuurlijk ook gedaan, dus niet vreemd gedacht ofzo.
Wij welquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat niet veel teams de band 'Here's Johnny' hadden
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat niet veel teams de band 'Here's Johnny' hadden
Aanvullinkie? Ik log hier wel zelden in, maar toch..quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:40 schreef cafca het volgende:
Ik geloof dat ik hier Weezerbutler moet feliciteren?
Proficiat!
Voorlopige eindstand, uit mijn hoofd, onder voorbehoud etc. etc.
1. We !!! imaginary boys, met Weezerbutler
2. Stop making senseo, met newbiedoobiedoo
3. ConXeurs, met Burnett
20. Fok!'s on the run (belsen, berkery, bukgeit, ranja)
31. Fok! we staan achter (TSE, Gambolputty, peaceman, cafca)
Teamnaam van het jaar: "Selling iceland by the crown"
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:45 schreef Mr.Shankly het volgende:
[..]
Aanvullinkie? Ik log hier wel zelden in, maar toch..
32. Meat Muppets, met ikke.
Dat was Ian Brownquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke zanger zat er ook alweer in de Harry Potter-film?
In dat gevalquote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jammer dat ze de uitslagen vergeten zijn.
hehe, thnx, maar die had ik ook nog wel van de foto af kunnen lezenquote:Op maandag 15 december 2008 08:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
In dat geval![]()
, top 5 .....
1. We !!! Imaginary boys 385
2. Stop Making Senseo 376
3. de conXeurs 363
4. 4 Amigos 362
5. Bob Hope impersonators 354
Jep. Ik zocht 'm ook al.quote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En de hoezen mashups mis ik ook al op de site.
Was zeker een onderbuikgevoel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef WeezerButler het volgende:
Mijn buikgevoel zegt dat er nieuws aankomt dit weekend ...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was zeker een onderbuikgevoel?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef Burnett het volgende:
Uit welingelichte bron trouwens vernomen dat er dit jaar geen DE Nationale Popquiz komt...
Ze richten zich nu op het voorjaar.
Als je nog mee wil doen..., dan is het opschieten geblazen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand hier iets meer van af?
zo 1701 Popkwis Presented by Fame & Melkweg
Ben benieuwd wie er gaat winnenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
Als je nog mee wil doen..., dan is het opschieten geblazen!
De kaarten zijn bijna uitverkocht.
Ja, ik was er ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef WeezerButler het volgende:
Volgens mij nog was het laatste nieuws (medio midden januari, lees 3/4 posts hierboven) dat men wel aan het samenstellen is maar nog geen datum heeft... ivm drukte van de organisatie. Gister was geloof ik wel de Kakkerlakken popquiz.
Iemand geweest ???
Inschrijven kan schijnbaar nog niet, maar we F5'en.quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Burnett het volgende:
DE Nationale Popquiz 2010 zondag 31 oktober in P60![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |