quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw blahblah die ik net zo vaag en algemeen vind als mijn reactie, waarbij je 'n niet 9-11 v.b. ter illustratie gebruikt. Ik wil best (weer) inhoudelijk op details ingaan in 'n topic over op het commision report.
Lekker belangrijk, of er iemand over zo'n rapport uit de school klapt, het gaat over klokkenluiders. Watergate is het antwoord op alle complotstellingen, als ze dat nog niet eens geheim konden houden is een 9/11 complot echt je reinste onzin.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:59 schreef Resonancer het volgende:
Over de bevindingen en conclusies van het commison report zijn er imo al n heleboel " uit de school " geklapt.
Ah, nog zo'n pareltje.quote:http://patriotsquestion911.com/
Dan Bartlett, B.Arch, AIAquote:A B-52 bomber flew directly into the Empire State Building on a Saturday, and the building was open for business the following Monday, with the exception of the most adversely affected areas near the top.
Hermine E. Ricketts, B.Archquote:I knew, without any doubt, before the invasion began and without seeing one bit of 'official evidence' that there was no link between the 9/11 attack and Iraq.
Simpel dat het 'n leugen is dat de div inlichtingendiensten maar 3 van de kapers kende.quote:
Denk dat je maar n heel klein gedeelte van de site hebt bekeken en alkle kritieken van n.b. commissieleden zelf buiten beschouwing laat. Oh ja. klokkeluider puur sang Sibel Edmonds staat er ook op. Maar die gag oreder zal wel voor de show zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef nietzman het volgende:
Watergate is het antwoord op alle complotstellingen, als ze dat nog niet eens geheim konden houden is een 9/11 complot echt je reinste onzin.
jammer dat nooit iemand de moeite heeft genomen om een lijst samen te stellen van patriots die niet twijfelen aan het officiele verhaal. Ik denk dat die lijst vele malen langer is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over de bevindingen en conclusies van het commison report zijn er imo al n heleboel " uit de school " geklapt.
En dan is vraag of 9-11 'n insidejob was of niet, niet de kern van de zaak.
http://patriotsquestion911.com/
ehm... die feiten zijn er dus ook niet, jij bent heel makkelijk in het betitelen van dingen als 'LEUGENS', echter vergeet daarbij de argumentering en vooral bewijsvoering.... Iets dat bij zulke beschuldigingen héél belangrijk is (dat je an mening bent dat een bepalde instantie zou liegen, geeft je geen enkel recht ongegrond en zonder uitleg zomaar hard 'leugens' te gaan roepen, onderbouw dan je beweringen)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Simpel dat het 'n leugen is dat de div inlichtingendiensten maar 3 van de kapers kende.
Je wilt in details gaan, maar gebruikt wel heel vaak het woordje waarschijnlijk, lees maar weinig echte feiten.
Pull it is een brandweer term. Geen sloop term.quote:
Compleet andere discussie ? Waar gaat de discussie eigenlijk over ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef nietzman het volgende:
Sibel Edmonds ontkracht juist dat het een inside job was. Ze beweert alleen dat de overheid al in April van het jaar wist vanuit Iraanse hoek dat de aanslagen er aan zaten te komen, en dat is een compleet andere discussie.
De 3 linkjes naar eeerde posten zijn slechts n pieplkein fragement van mij eerdere argumentatie, was meer ter illustatie hoe n topic over de 9-11 commissie er volgens mij uit gaat zien. Mijn posten gaan wel iets verder dan 1 woordje ropen meen ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm... die feiten zijn er dus ook niet, jij bent heel makkelijk in het betitelen van dingen als 'LEUGENS', echter vergeet daarbij de argumentering en vooral bewijsvoering.... Iets dat bij zulke beschuldigingen héél belangrijk is (dat je an mening bent dat een bepalde instantie zou liegen, geeft je geen enkel recht ongegrond en zonder uitleg zomaar hard 'leugens' te gaan roepen, onderbouw dan je beweringen)
laat dat nu gewoonweg erg lastig zijn, hoeveel 'vermoedens' je wel kunt aangeven en bijvoorbeeld epaalde ongerijmdheden kunt opnoemen die een zekere 'interpretatie' toelaten...
Als dat zo is moet je heel erg oppassen met het hard de indruk wekken dat dingen al bewezen zijn..
overigens valt mn mond wagenwijd open als je mij opeens beschuldugt 'te weinig' argumenten te leveren, ik probeer nu net wél tastbare dingen aan te rijken en een gesprek gaande te houden, terwijl jij je afdoet met korte zinnetjes en als bewijsvoering enkel het roepen van een woordje als 'operatie Boijinka' of 'Able Danger' laat
JAHAAAAAAAA HIJ GEEFT HET EVEN DOODLEUK TOE OP NATIONALE TELEVISIE.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef validname het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Pull it is een brandweer term. Geen sloop term.
ff nog wachten op de grootste...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef nietzman het volgende:
Denk je dat we hier nog niet genoeg linkdumpende debielen hadden?
Dat is wel een groot gat voor zo'n kleine raket he!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef validname het volgende:
nog wat voer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het wel iets anders, het is een gewoon een raar object..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dat is wel een groot gat voor zo'n kleine raket he!
De brandweermensen waren al uit het gebouw gehaald en de buurt was ontruimd omdat ze dachten dat het gebouw in zou gaan storten.quote:
En weet jij dan precies wanneer die foto is genomen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:26 schreef validname het volgende:
[..]
Misschien is het wel iets anders, het is een gewoon een raar object..
- bij het leger
- American airlines
- Turbine aan de achterkant
- stabilisatoren aan de achterkant.
- geen vleugels
Misschien heeft het te maken met de speculatie omtrent die N0RAD training op dezelfde dag.
Geen vleugels? Misschien moet je dan eens wat beter kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:26 schreef validname het volgende:
[..]
- bij het leger
- American airlines
- geen vleugels
Misschien heeft het te maken met de speculatie omtrent die N0RAD training op dezelfde dag.
Ja, is iets anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:26 schreef validname het volgende:
[..]
- bij het leger
- American airlines
- geen vleugels
Nouja zeg, dat had ik nou niet verwacht!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, is iets anders.
Photoshop.
[ afbeelding ]
http://www.ausairpower.net/TE-Cruise-Missiles-1985.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |