Volgens mij was het Goebbels die die uitspraak heeft gedaan. Beetje uit context getrokken ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe schandaliger de leugen, hoe meer hij zal geloven? Ik wist dat die Hitler niet goed snik was, maar dit is wel geweldige wartaal.
bronquote:If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.
quote:Israelische Zionists betrokkenheid is toch wel een evidentie
en dat een groot deel van de mensheid deze absurde, official crap gelooft, is een bewijs voor Hitlers stelling:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eén ding. 19 kapers uit Saoedie Arabië, die met stanleymessen een stel vliegtuigen overmeesteren en complete doorgang krijgen van alle mogelijke instellingen binnen het luchtruim is niet haalbaar. Een helemaal als je het afzet tegen de anomaliteiten en circumstantial evidence wat de officiele complot gewoon compleet weglaat.
Osama wordt geheel niet gezocht voor zijn zogenaamde betrokkenheid en vervolgens gaan wij , USA en NAVO, Irak aanvallen. I don't get it. Het is zo far feched, outrageous and ridiculous wat het officiele complot voor moet stellen. Dat is met geen mogelijkheid te rijmen met wat er gebeurd is en wie er bij profijt heeft gehad. Ik kan er niet bij dat mensen voor dat onzinnige 19 stanleymes-crap verhaaltje gaan.
met een kleine correctie, Hitler schreef dat in Mein Kamp niet zo kort en pakkend; dat kon hij (of rudolph Hess) niet zo goed...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef Orwell het volgende:
[..]
en dat een groot deel van de mensheid deze absurde, official crap gelooft, is een bewijs voor Hitlers stelling:
'Hoe groter de leugen, hoe gemakkelijker je ermee wegkomt..'
Waarom is het toch dat complotaanhangers altijd bepaalde frases aanhalen om voor henzelf te bevestigen dat ze gelijk hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef Orwell het volgende:
[..]
en dat een groot deel van de mensheid deze absurde, official crap gelooft, is een bewijs voor Hitlers stelling:
Wie ben ik om te zeggen wat 'n mens als jij wel of niet verwarrend vind.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dan ben je het vast wel met mij eens dat het wel erg verwarrend is als mensen zoveel mogelijk alternatieven voor de officiele uitleg verzinnen terwijl ze niet eens kijken of die alternatieven uberhaupt wel haalbaar en realitisch zijn.
nog erger ze krijgen er een nobelprijs voor vrede mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wie ben ik om te zeggen wat 'n mens als jij wel of niet verwarrend vind.
Ik vind de leugens en het verzwijgen van feiten door wereldleiders en de milltaire top veel verwarrender, helemaal omdat ze er bijna altijd ongestraft mee wegkomen.
quote:After this extensive research, RIDS has been unable to locate any FBI records responsive to your request. RIDS’ search efforts included verification by the responsible FBIHQ operational division that because the identity of the three hijacked aircraft has never been in question by the FBI, NTSB or FAA.
http://www.infowars.com/?p=886&cp=1
Dat heb ik al beantwoord. Het was gewoon arrogantie, dat we dat ook wel gewoon slikken. Het is toch al sowieso absurd om Saddam aan te vallen uit naam van 911?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:36 schreef Apropos het volgende:
Zeg Lambiekje, hoe kan het nou dat de CIA allerlei technische hoogstandjes kan uithalen in een tijdsbestek van een paar uur, maar niet even wat bewijs in elkaar flanst tegen Saddam?
http://www.911blogger.com/node/16089quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat ze die gegevens niet meer hebben, of is dit 'n hoax?
[ afbeelding ]
Verwarrend.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij was het Goebbels die die uitspraak heeft gedaan. Beetje uit context getrokken ook.
[..]
bron
Wordt ook wel toegewezen aan Lenin trouwens
Dat verklaard waarom jij en Lambiekje zo vast houden aan die idiote complot verhalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef Orwell het volgende:
[..]
Sterker nog; ze versterken zelf de theorie door allerlei enorme uit context getrokken theorietjes en verhalen samen te smelten tot een ENORM GROOT COMPLOT TEGEN DE WERELD!! want dat is namelijk veel geloofwaardiger dan het officiele verhaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:08 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom jij en Lambiekje zo vast houden aan die idiote complot verhalen.
Wat dat betreft kan die uitspraak net zo goed tegen jullie werken.
Grotere leugens en verzinsel, die jullie maar blijven herhalen, ben ik nog nooit tegengekomen.
Voor mij is het comissionreport "de Bijbel" die ter discussie staat, daar draait het om.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:15 schreef Scorpie het volgende:
En toch wordt die theorie als heilig ervaren;
quote:I'd tinkered with the issue by reading long pieces on the internet late at night but I hadn't really done my homework.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |