netjes hoor!!! Echt goed!!!quote:
Oh ja, ik moest er toch zilveren sterretjes op schilderen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:57 schreef Bob. het volgende:
En klink goed Chips, die fiets. Die van mij is ook roze.Maar die is nog niet klaar, ben een beetje langzaam.
Ja.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook af, wat een herrie!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Grulez het volgende:
Wat is er trouwens een dezer dagen op de Ossenmarkt?
Ik zei ook juist dat ik dat niet oud vond! Waarom de boze blik?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:55 schreef RealZeus het volgende:
@ DaD: Boven de 30 is niet, ik herhaal , niet oud.![]()
Dank je, dat scheelt een tripje voor nietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met een beetje nadenken had ik ook wel kunnen weten dat de UB gesloten was, hè?.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zei ook juist dat ik dat niet oud vond! Waarom de boze blik?.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dan had ik niet goed gelezen.
er op.
heheh jahaa mam je hebt gelijk...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan maak je maar zin. Het word nu bijna tijd voor het echte leven, Groels. Je kunt niet eeuwig tussen de 10 jaar jongere huppeltjes blijven studeren.
Dat zou voor mij juist de reden zijn om te blijven studeren. Vrouwen van 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan maak je maar zin. Het word nu bijna tijd voor het echte leven, Groels. Je kunt niet eeuwig tussen de 10 jaar jongere huppeltjes blijven studeren.
Over het leven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar gaat je scriptie eigenlijk over, G.?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Grulez het volgende:
Verwijderd op verzoek.
Erg vrolijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef maok het volgende:
Goedemiddag, wat vinden jullie van mij UI?
Sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef teigan het volgende:
had Tara niet een linkje daarover gepost gisteren?
En anders is google je beste vriend....
Goed bezig. En nu snap ik eindliejk waarom je telkens bij het MCL was Gquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk verlost van de glurende buurman!. Ik heb maar eens van dat plakplastic op de ramen geplakt.
.
Wat dacht je dan, dat ik een zieke mensen fetish hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed bezig. En nu snap ik eindliejk waarom je telkens bij het MCL was G
Ik dacht helemaal niksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat ik een zieke mensen fetish heb
22:45 dacht ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hoelaat begint het vuurwerk vanavond in het stadspark?
En is er een website online waarop te zien is welke bands er allemaal komen?
Je bedoelt Bommen Berend?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
22:45 dacht ik
www.feestinstad.nl is de officiele site aangaande Groningens Ontzet
quote:
En wat was het voor- en hoofdgerecht ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gegeten.
ik had 3 soorten chocolade-ijs, roomijs, een banaan, aardbeiensaus, witte hagel, puur hagel, vruchten hagel, poedersuiker en slagroom bij elkaar.was erg lekker.
Klinkt best goed, dat moet er feestelijk uit hebben gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gegeten.
ik had 3 soorten chocolade-ijs, roomijs, een banaan, aardbeiensaus, witte hagel, puur hagel, vruchten hagel, poedersuiker en slagroom bij elkaar.was erg lekker.
Voorgerecht waren 3 broodjes met knakworst en 3 engelse toast met chocoladeboterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
En wat was het voor- en hoofdgerecht ?
Je bent op dieet ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorgerecht waren 3 broodjes met knakworst en 3 engelse toast met chocoladeboter
Werkt het dieet ?quote:
quote:
Hey, wij gingen altijd júist op de ring staan, omdat je het daar goed kan zien als je op de vangrail klimt!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:43 schreef Kleiduif het volgende:
Goedemorgen iedereen
Het vuurwerk was best wel leuk, ze maakten er wel een show van met muziek en lichteffecten.
ik heb er wel van genoten, het is alleen jammer dat je vanaf de ringweg slecht zicht hebt vanwege de bomen.

Aangezien eigenwijsheid hier niet voorkomt denken we van een verre neef oidquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef Kleiduif het volgende:
weten jullie al van wie hij het heeft geërfd?
zo niet dan is het voor ons wel duidelijk [ afbeelding ]
gaan jullie zondag naar de kerk?
die stond op mn hyvesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, jij had eens zo'n überschattige foto gepost toch van jullie samen?.
Maar heb je ook hier gepost, dat weet ik zeker! Ik wist namelijk niet eens dat je Hyves had, tot nu.quote:
ah dat zou dan goed kunnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar heb je ook hier gepost, dat weet ik zeker! Ik wist namelijk niet eens dat je Hyves had, tot nu.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]!
Ik lijk alleen wel belachelijk dik op deze foto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |