abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61134164
Pm gestuurd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:04:06 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61138167
Goeiemiddag

Sterkte Lyssa
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61140110
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je hebt op mijn PC een apart mapje (net als oa CZ, Lyssa, en nog wta mensen )

maar troost je, ik fap er niet bij
Chantage materiaal!

Ik kwam mezelf trouwens nog tegen op een ander forum achter een BMW station die je op Zandvoort op de foto hebt gezet...

En Oh Hai Grinsers
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61140284
AsJ was hier net met geniale slofjes en een zonnebril voor Leander
Was erg gezellig
pi_61140498
Toffe koter trouwens Maarten en Marchien
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61140574
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:28 schreef Paladijn het volgende:
Toffe koter trouwens Maarten en Marchien
Dank *buigt*
pi_61140601
Hoi Paal!
pi_61141078
KoffiedameDaD!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:53:32 #109
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61141179
OMFG BABY IS KJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
Ik mocht hem alleen niet hebben .
Maar hij's zo klein en koetsjiekoetsjiekoeeee.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_61141738
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Chantage materiaal!

Ik kwam mezelf trouwens nog tegen op een ander forum achter een BMW station die je op Zandvoort op de foto hebt gezet...

En Oh Hai Grinsers
Chantage materiaal zit in het mapje "Fok" En geloof me, ik heb al een mooie collectie Groot deel met dank aan Sjoewe btw

En op dat BMW 02 form neem ik aan? Ga binnenkort instellen dat mijn fotos niet meer op siets staan waar ik ze iet wil hebben, dus dan zijn ze weer weg.. Jatwerk loopt nu wle wat uit dehand... Vind ik best dat ze het doen, maar als ik zlefs met siteground meldingen krjg dat ik aan de top van mn dataverkeer zit, is het wel heel erg extreem

Aanvraagformulier heftruckcursus is binnen, ik ga mn oude beroep denk ik weer oppakken... Pallets sorteren
pi_61142272
Was deze en op DF in een BMW circuit-rij topic

Iemand die extern zijn fotootje linked lijkt me op zich niet erg, maar als je ladingen aan bandbreedte kwijt bent aan referrers wordt je er ook niet blij van. Heb er zelf gelukkig niet echt last van...

En binnenkort weer aan de slag dus, goed nieuws
Wordt alleen wel eens tijd dat je iets zoekt wat je echt bevalt en waar je langer bezig kunt
pi_61143153
Huh wat, is Dutch ook lid op DF? Kleine wereld Sommige mensen zijn ook overal lid Extern linken heb ik idd geen problemen mee, ook al vind ik ff een linkje naar BB er bij altidj wle aardig maar dat bandbreedte jatten heb ik nu dus wel genoeg van op DF gaan mijn fotos ook verdwijnen mg-r blijven ze wel btw.

En heb nog niet concreet iets, maar er is gewoon enorm vraag naar heftruckers, dusalsik die papieren weer heb, gok ik dat ik binnen en week weer onder de pannen ben

En ik wil gewoon dat er iemand komt die me gaat betalen om te blijven doen wat ik nu doe veel fotos maken en t liefst ook nog paar buitenlandreisjes per jaar sponsoren
pi_61143787
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
OMFG BABY IS KJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
Ik mocht hem alleen niet hebben .
Maar hij's zo klein en koetsjiekoetsjiekoeeee.
Ik heb nieuws voor je.

Ze worden groot, ze krijgen een eigen mening en ze krijgen een grote bek.
pi_61144023
Ik ga aardappels schillen.
pi_61144852
haha succes.
[img]http://i34.tinypic.com/25fu3ja.jpg[/img]
pi_61145023
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pas op dat je niet op mn ex gaat lijken!
pi_61145557
Lyssa, sterkte..

2cv, het was wel de radiateur, dus daar zit nu een nieuwe in..... Ik kan donderdag weer lekker met mijn eigen autootje op stap, al reed die van Loudgirl ook wel ok..

Tara en freecell, ik wil ook nog komen kijken, maar ik laat wel even weten wanneer ik tijd heb...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61146336
18:28:06 26-08-08 1 G BRAN Pr 1 WO Drenkeling Schuitendiep GRONINGEN 746 781 776

Het was geniaal. Gast zat onder de brug in zn bootje een jointje te roken en wordt overvaren door gasten in een motorbootje haha. Brandweer takelde zn bootje uit t water (was zo'n polyester ding) alles scheuren en kraken, flikkert die gast hem er zo weer in van de kade van 3 meter hoog. Halve boot direct weer vol met water.

Hij was wel zn buitenboordmotor kwijt, die ligt nog op de bodem van het schuitendiep
pi_61151447
Zo, ik heb de ouders verhuisd, internet werkt en de planten van m'n moeder zijn ook allemaal over.

Nu bier.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:52:31 #120
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61153438
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh DaD, voor babykamer bekijken kun je ook langskomen hoor, kun je dat mooi combineren met baby-kijken en beschuit met muisjes eten
Ja dat bedacht ik me dus vandaag ineens. Ik heb niet eens beschuit met muisjes gehad vorige week

* maok houdt ook helemaal niet van beschuit maar dat maakt natuurlijk niet uit
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:11:15 #121
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61154077
Mn zus is trouwens over een week uitgerekend voor dr tweede
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:15:08 #122
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61154231
Ik heb er afgelopen zaterdag een achternichtje bij gekregen (als dat tenminste zo heet als je neef een dochtertje krijgt). Nu moet ik alleen het adres nog achterhalen voor een kaartje, ik hoop dat mijn ouders het wel weten.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:23:28 #123
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61154517
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef maok het volgende:
Ik heb er afgelopen zaterdag een achternichtje bij gekregen (als dat tenminste zo heet als je neef een dochtertje krijgt). Nu moet ik alleen het adres nog achterhalen voor een kaartje, ik hoop dat mijn ouders het wel weten.
Ow dat had ik vorige week
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:29:19 #124
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_61154686
Hai.
pi_61154742
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
al uren niks van DaD gehoord na dit bericht... Wil iemand ff in het UMCG op de intensive care kijken of ze daar ligt?
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:38:36 #126
25682 2cv
Niet subtiel
pi_61154938
Vandaag in het UMCG aan mijn teen geopereerd wegens een ingegroeide teennagel. Dat is al 2 keer eerder gebeurd onder lokale verdoving. Echter, die lokale verdoving betekent een naald in de teen rammen en die lekker heen en weer wrikken zodat de punt van de naald heerlijk over het bot krast. En een 3e keer gaat per definitie niet gebeuren. Daarom zou ik algehele anesthesie krijgen, maar op het laatste moment ging dat niet door Reden: door dat klotehart is dat extreem gevaarlijk en de dokter had vandaag net geen zin in een reanimatie. Daarom is na uitgebreid wikken, wegen, overleg en analyse van de risico's besloten mijn hele voet maar te verdoven met een aantal prikken in de enkel. Zo gezegd, zo gedaan en de prikken in de enkel vielen best wel mee Verder ging het wel aardig goed, alleen toen de verdoving uitgewerkt was, deed mijn teen een beetjegigantisch pijn. Dat is uiteindelijk onderdrukt met pijnstillers en nu zit ik met mijn voet op een krukje.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_61155392
Mooi dat je nu EINDELIJK van die kutnagel afbent.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 06:00:46 #129
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_61158078
Goedenavond.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 augustus 2008 @ 07:02:50 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61158161
mogguh
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_61158773
goeiemorgen..

2cv, sterkte met je teen...
Zo, vandaag lekker vrij, en voor morgen moet ik even twee toetsen maken, en 1 les voorbereiden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61158823
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

al uren niks van DaD gehoord na dit bericht... Wil iemand ff in het UMCG op de intensive care kijken of ze daar ligt?
Ik leef nog hoor! Ik ben misschien een beetje onhandig, maar dit lukte nog.
pi_61159281
Goedemorgen!

Ik heb een kamer in Grun .
pi_61159499
gefeliciteerd moemoe, waar in de stad gaat je bed komen te staan?
pi_61159541
Aan de Moesstraat, vlakbij het Noorderplantsoen.
pi_61159629
Zijn tijdens Bommen Berend de winkels open? En wanneer komt de lokale bevolking zichzelf in de stad naar de kloten helpen en zoveel mogelijk vechten? Is dat vanavond of morgenavond? Dan weet ik wanneer ik de stad moet mijden.
Dus toch .
pi_61159667
Oeh, dat is wel een mooi plekje moemoe...

koeii, volgens mij zijn de supermarkten iig open, winkels weet ik niet zeker, en de scholen zijn geloof ik wel dicht enzo, en volgens mij is het meeste morgenavond pas..
pi_61159836
Ik moet gewoon werken tijdens de koopavond morgen, maar de winkel waar ik werk is niet echt in het centrum...
pi_61159972
Had ik laatst trouwens verteld over de broer van Do2 die om half 4 's nachts bij ons voor de deur stond? Diezelfde broer mailde gister een linkje naar een youtubefilmpje waarop te zien is hoe 'ie zichzelf aan het tatoeëren is...

.
pi_61160615
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb een kamer in Grun .
Feli!

En werk?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:29:19 #141
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61160653
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:52 schreef maok het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik me dus vandaag ineens. Ik heb niet eens beschuit met muisjes gehad vorige week

* maok houdt ook helemaal niet van beschuit maar dat maakt natuurlijk niet uit

Als je alsnog wilt moet je maar langskomen hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:42:17 #142
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61160979
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:31 schreef moemoe het volgende:
Aan de Moesstraat, vlakbij het Noorderplantsoen.
Ah, dat is vlakbij ons
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:49:50 #143
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61161173
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:36 schreef koeii het volgende:
Zijn tijdens Bommen Berend de winkels open? En wanneer komt de lokale bevolking zichzelf in de stad naar de kloten helpen en zoveel mogelijk vechten? Is dat vanavond of morgenavond? Dan weet ik wanneer ik de stad moet mijden.
OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.
De naam van dit feest is niet Bommen Berend, maar Gronings Ontzet, of Groningens Ontzet. We vieren hier dat in 1692 Carl von Rabenhaupt de stad heeft bevrijdt van de belegering van de Bisschop van Munster: Bernhard van Galen, oftewel: Bommen Berend.

Dit feest Bommen Berend noemen (naar de bezetter dus) is net zoiets als Bevrijdingsdag (5 mei) aanduiden als 'Adolf Hitler'

[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-08-2008 10:56:38 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:50:45 #144
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61161193
En dat was 3 op een rij (nu 4 dus)
Mijn eerste kwartet
pi_61161675
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.
De naam van dit feest is niet Bommen Berend, maar Gronings Ontzet, of Groningens Ontzet. We vieren hier dat in 1692 Carl von Rabenhaupt de stad heeft bevrijdt van de belegering van de Bisschop van Munster: Bernhard van Galen, oftewel: Bommen Berend.

Dit feest Bommen Berend noemen (naar de bezetter dus) is net zoiets als Bevrijdingsdag (5 mei) aanduiden als 'Adolf Hitler'
blablabla je wou dus zeggen dat die eettent eigenlijk konditorei hitler heet? Het heet in de volksmond gewoon bb, loop niet zo te miepen
pi_61161696
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

1672 was het toch?

Maar niemand weet dus of de winkels (en niet de supermarkten) in het centrum open zijn?
Dus toch .
pi_61161731
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

blablabla je wou dus zeggen dat die eettent eigenlijk konditorei hitler heet? Het heet in de volksmond gewoon bb, loop niet zo te miepen
Tja, wij zijn gewoon import-Groningers. Als je blijkbaar een echte stadjer bent dan kan je je hier om drukmaken.
Dus toch .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 11:25:55 #148
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61161856
het was inderdaad 1672, what was I thinking. Het rampjaar.

Ik probeer duidelijk te maken dat het in de volksmond dan wel zo in zwang is geraakt dit zo te noemen, maar dat bijna niemand ook maar het flauwste benul heeft wat we vieren, wie Bommen Berend is etc. Noem het dan Rabenhaupt ofzo

Ik snap ook niet waarom die konditorei zo heet, ik vind het inderdaad en vreemde keuze om je eettent naar de bezetter te noemen.
pi_61161924
Volgens mij ben jij de enige die zich er druk om maakt
pi_61162096
Ik weet prima wat er gevierd wordt, maar als zelfs de gemeente op de site het bommen berend noemt...tjaaaaa
Dus toch .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 11:58:07 #151
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61162572
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:36 schreef koeii het volgende:
Ik weet prima wat er gevierd wordt, maar als zelfs de gemeente op de site het bommen berend noemt...tjaaaaa
Hmm, eens even kijken dan.
Maar de officiele site van de organisators (Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken te Groningen): www.feestinstad.nl noemt het toch echt Groningens Ontzet en noemt de naam Bommen Berend niet. Alleen bij 2 onderdelen van de festiviteiten morgen: De Bommen Berendloop en het Bommen Berendfestival

Dat festival trouwens, heeft een geweldige! *kuch* Line-up:
Even een c/p van de site:

Op het programma dat om halfacht ‘ avonds begint, staan artiesten als René Muthert en de Chaplains Band. Dat is de nieuwe band van Scheemder gitarist Alex Luttjeboer. Op de 28ste ondergaat hij met zanger en mondharpist René Muthert, gitarist en zanger Klaas Post, bassist Henk de Graaf en drummer John Roffel de vuurdoop van deze band. Het repertoire bestaat nu nog grotendeels uit covers. Aan eigen materiaal wordt hard gewerkt.

Ook van Groningse bodem zijn Imca Marina, het duo Lucas en Gea en Diep Triest.

Op het programma staat verder Kevin Paré met zijn veelzijdige en herkenbare repertoire. Hij is in staat binnen de kortste keren het hele publiek mee aan het zingen te krijgen; van Nederlandstalige toppers tot de laatste knallers uit de top 40.

Scrum voert u tijdens een powertrip mee door een eeuw ‘workersongs’, geïnspireerd door onder andere The Dubliners, The Pogues, Flogging Molly en Dropkick Murphys. Scrum staat voor muzikaal vakmanschap en visueel spektakel, een werkelijk unieke ervaring. Scrum is zingen, springen, euforie, vrijheid en een snippertje weemoed in een pakkende mix van Schotse en Ierse traditionals en eigen werk

Als de laatste vuurpijl de lucht in is gegaan, neemt Abba Europe Gold de show naadloos over.

Alleen dat Scrum kon nog wel eens grappig zijn imho
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 12:03:07 #152
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61162693
Ik zie het trouwens op de site van de gemeente Groningen nergens staan. Ik kom bijv. dit tegen:
http://www.groningen.nl/functies/pagfunctie.cfm?parameter=1773
Maar daar wordt het ook weer Groningens Ontzet genoemd.
pi_61162800
Je zit er wel mee he
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:29:17 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61163229
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik laatst trouwens verteld over de broer van Do2 die om half 4 's nachts bij ons voor de deur stond? Diezelfde broer mailde gister een linkje naar een youtubefilmpje waarop te zien is hoe 'ie zichzelf aan het tatoeëren is...

.
Ik wacht op het linkje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_61163539
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik wacht op het linkje.
Word je nog slank ook, want ik gok dat je kunt wachten tot je een ons weegt.

En ik ben het eens met Tara, hier spelen soortgelijke sentimenten bij andere plaatselijke feesten.
pi_61163574
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Word je nog slank ook, want ik gok dat je kunt wachten tot je een ons weegt.

En ik ben het eens met Tara, hier spelen soortgelijke sentimenten bij andere plaatselijke feesten.
Ik heb allang een pm gestuurd hoor.
pi_61163589
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb allang een pm gestuurd hoor.
he verdorie ik wilde ff lekker stoken
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:50:52 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61163671
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

he verdorie ik wilde ff lekker stoken
Ha!
pi_61163741
Valt dat even tegen, Alex.
pi_61163914
Hmm. Ik ben pas over 3 maanden (en 2 dagen) jarig, maar ik heb al een verlanglijstje. Is dat raar? .
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:03:00 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61163958
Ik wacht op het lijstje.
pi_61163965
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Ik ben pas over 3 maanden (en 2 dagen) jarig, maar ik heb al een verlanglijstje. Is dat raar? .
Nee.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Valt dat even tegen, Alex.
Ja
pi_61164120
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik wacht op het lijstje.
Een weegschaal, een keukenweegschaal, een knoflookpers, keukendoeken en een kookboek. Ik wilde er nog kniekousen bij zetten, maar dat werden me te veel k's.

Ik ben nogal van de praktische dingen.
pi_61164176
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik ben over ongeveer 2,5 week jarig, en probeer dat nog steeds te ontkennen.... Dat is denk ik raarder...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:14:44 #165
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61164217
Van dat scrum zijn allemaal oud collega's van me groot fan, ik weet zeker dat ik ze daar tegen zou gaan komen, die achtervolgen de band door het hele land.

Goedemiddag trouwens
pi_61164233
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef teigan het volgende:

[..]

ik ben over ongeveer 2,5 week jarig, en probeer dat nog steeds te ontkennen.... Dat is denk ik raarder...
. Hoe oud ga je worden dan?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:17:59 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61164291
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Een weegschaal, een keukenweegschaal, een knoflookpers, keukendoeken en een kookboek. Ik wilde er nog kniekousen bij zetten, maar dat werden me te veel k's.

Ik ben nogal van de praktische dingen.
Leuke lijst.

Typisch van die spullen die ik natuurlijk al lang en breed heb.
pi_61164431
quote:
De Zomerkermis in Groningen t.b.v. de viering van Bommen Berend wordt ieder jaar georganiseerd door de Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken welke ook dit jaar weer een spectaculaire kermis heeft weten samen te stellen. Wat te denken van 's werelds grootste zweefmolen (60m!!!), de Crazy Mouse of voor de echte waaghaals de Booster Maxxx. Voor Groningen is er wederom een primeur: de Temple of Adventure.
OMGGFH! Het is gewoon een feest t.b.v van de viering van Adolf Hitler! Je zou zeggen dat die Groningers wel beter zouden weten.
Dus toch .
pi_61164546
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

. Hoe oud ga je worden dan?
alweer 27, ik word oud!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:31:02 #170
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61164566
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:24 schreef koeii het volgende:

[..]

OMGGFH! Het is gewoon een feest t.b.v van de viering van Adolf Hitler! Je zou zeggen dat die Groningers wel beter zouden weten.
ha ha ha
pi_61164645
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leuke lijst.

Typisch van die spullen die ik natuurlijk al lang en breed heb.
Typisch van die spullen waarvan ik al tijden denk: Hmm, die zou ik toch eens moeten kopen (al heb ik natuurlijk wel keukendoeken, maar die raak ik altijd kwijt for some reason), maar het nooit doe. Al twijfel ik nog over de weegschaal, das natuurlijk een perfect instrument om nog veel obsessiever door te worden, hehe.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef teigan het volgende:

[..]

alweer 27, ik word oud!
27 is helemaal niet oud! Door m'n broer, zus en Do2 vind ik alles onder de 30 nog gewoon heel jong. .
pi_61164647
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:24 schreef koeii het volgende:

[..]

jankzak
  † In Memoriam † woensdag 27 augustus 2008 @ 13:37:33 #173
25682 2cv
Niet subtiel
pi_61164719
Middag. Pijnloze nacht gehad en ik mag van de pijnstillers af. Op krukken lopen gaat ook steeds beter, als doet mijn been een beetje zeer van het telkens omhoog getrokken zijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 13:41:10 #174
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61164812
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef teigan het volgende:

[..]

alweer 27, ik word oud!
*kuch*
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:43:20 #175
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61164868
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

*kuch*
Pff ik heb hier allemaal nieuwe 18 jarige huisgenoten... ik voel me niet alleen kansloos meer, maar ook oud...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:48:52 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61164995
Oud? Oud? Het leven begint bij veertig!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:49:39 #177
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61165025
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Oud? Oud? Het leven begint bij veertig!
Ok.
pi_61165064
Het is gewoon de combinatie denk ik... Al een tijdje afgestudeerd, nu echt eindelijk eens een flink aantal uren aan het werk, heel voorzichtig wat orienteren op een ander huis, en verdere toekomstplannen..

Ik voel me ineens zo "volwassen" en zooi, en dan voel ik me toch ineens wel wat ouder...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:55:17 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61165187
De overgang van studeren naar werken was best heftig. Eerder kon je bijna op ieder moment van de dag bij je vrienden binnenvallen voor een kop koffie. Dat wordt met al die gereguleerde levens ineens heel anders. Tegenwoordig is het altijd agenda's trekken.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:12:24 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61165589
Ja, kinderen. Ik heb nog meegemaakt dat het Noorderplantsoen open was voor autoverkeer.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:17:31 #181
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61165700
Ah ja, de 'roaring twenties'.
Ik ga naar huis.
pi_61166073
TARA en freecell, ik vertrek nu jullie kant op, ik kan alleen geen beloftes doen over hoe laat ik er dan ben. Ik kom nooit in dat gedeelte van Groningen. .
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:38:52 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61166167
Ik kan je wel een simpele routebeschrijving geven?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:39:44 #184
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61166185
Anders maps wel
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:42:40 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61166247
Ik denk dat ze al aan het verdwalen is.
pi_61168705
* Lyssa is afgestudeerd!!

pi_61168899
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:21 schreef Lyssa het volgende:

Gefeliciteeeeerd
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 augustus 2008 @ 16:51:21 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61169639
quote:

Gefeliciteerd Lyssa
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61169654
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ze al aan het verdwalen is.
Ik was er nog voor drie uur! Ik wist het vanaf de Oude Boteringe, dus daar ben ik eerst naartoe gefietst. En gelukkig is mijn richtingsgevoel nog niet zo rampzalig als dat van Do2. .

Leander is prachtig. .

Lyssa! Geweldig! .
pi_61169830
Ik begin een ideale echtgenoot te worden. Maar nu genoeg geklust, komende dagen beetje pauperen op de Veluwe. Daag.
pi_61170267
Maandagavond kaarten besteld bij de Oosterpoort, nu al in huis!
pi_61170382
Take Root-kaartjes?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:50:33 #193
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61170962
Lyssa gefeliciteerd
pi_61171361
Gefeliciteerd Lyssa!!

mag ik ook weten wat je cijfer was?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 augustus 2008 @ 18:16:25 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61171435
LYSSA.
pi_61171479
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
het was inderdaad 1672, what was I thinking. Het rampjaar.
Je hebt geluk dat ik nog ff verder las voor ik op de replyknop ramde

Bommen Berend is natuurlijk veel klinkender, ondanks dat het niet historisch correct is. Als geschiedenis student zou je moeten weten dat er wel vaker een loopje wordt genomen met datgene wat daadwerkelijk (voor zover aantoonbaar ) gebeurd is.

Ik ga trouwens niet naar de festiviteiten, heb mijn collega's er dit jaar eigenlijk ook nog niet over gehoord...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 augustus 2008 @ 18:19:20 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61171493
Oja, en ik heb een nieuwe fiets.
Hij's roze.
Met hartjes.
Hoe cool.
pi_61171503
quote:

Gefeliciteerd!
pi_61171618
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:12 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd Lyssa!!

mag ik ook weten wat je cijfer was?
een 7,5
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 augustus 2008 @ 18:26:40 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61171642
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:25 schreef Lyssa het volgende:

[..]

een 7,5
Kijk je stoer zijn,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')