Chantage materiaal!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt op mijn PC een apart mapje![]()
(net als oa CZ, Lyssa, en nog wta mensen
![]()
)
maar troost je, ik fap er niet bij
Dank *buigt*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:28 schreef Paladijn het volgende:
Toffe koter trouwens Maarten en Marchien
Chantage materiaal zit in het mapje "Fok"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Chantage materiaal!
Ik kwam mezelf trouwens nog tegen op een ander forum achter een BMW station die je op Zandvoort op de foto hebt gezet...
En Oh Hai Grinsers
Ik heb nieuws voor je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
OMFG BABY IS KJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
Ik mocht hem alleen niet hebben![]()
.
Maar hij's zo klein en koetsjiekoetsjiekoeeee.
Pas op dat je niet op mn ex gaat lijken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga aardappels schillen.
Ja dat bedacht ik me dus vandaag ineens. Ik heb niet eens beschuit met muisjes gehad vorige weekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh DaD, voor babykamer bekijken kun je ook langskomen hoor, kun je dat mooi combineren met baby-kijken en beschuit met muisjes eten
Ow dat had ik vorige weekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef maok het volgende:
Ik heb er afgelopen zaterdag een achternichtje bij gekregen (als dat tenminste zo heet als je neef een dochtertje krijgt). Nu moet ik alleen het adres nog achterhalen voor een kaartje, ik hoop dat mijn ouders het wel weten.
al uren niks van DaD gehoord na dit bericht... Wil iemand ff in het UMCG op de intensive care kijken of ze daar ligt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga aardappels schillen.
Ik leef nog hoor! Ik ben misschien een beetje onhandig, maar dit lukte nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al uren niks van DaD gehoord na dit bericht... Wil iemand ff in het UMCG op de intensive care kijken of ze daar ligt?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een kamer in Grun.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:52 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me dus vandaag ineens. Ik heb niet eens beschuit met muisjes gehad vorige week![]()
* maok houdt ook helemaal niet van beschuit maar dat maakt natuurlijk niet uit
Ah, dat is vlakbij onsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:31 schreef moemoe het volgende:
Aan de Moesstraat, vlakbij het Noorderplantsoen.
OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:36 schreef koeii het volgende:
Zijn tijdens Bommen Berend de winkels open? En wanneer komt de lokale bevolking zichzelf in de stad naar de kloten helpen en zoveel mogelijk vechten? Is dat vanavond of morgenavond? Dan weet ik wanneer ik de stad moet mijden.
blablabla je wou dus zeggen dat die eettent eigenlijk konditorei hitler heet? Het heet in de volksmond gewoon bb, loop niet zo te miepenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.
De naam van dit feest is niet Bommen Berend, maar Gronings Ontzet, of Groningens Ontzet. We vieren hier dat in 1692 Carl von Rabenhaupt de stad heeft bevrijdt van de belegering van de Bisschop van Munster: Bernhard van Galen, oftewel: Bommen Berend.
Dit feest Bommen Berend noemen (naar de bezetter dus) is net zoiets als Bevrijdingsdag (5 mei) aanduiden als 'Adolf Hitler'
1672 was het toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.
De naam van dit feest is niet Bommen Berend, maar Gronings Ontzet, of Groningens Ontzet. We vieren hier dat in 1692 Carl von Rabenhaupt de stad heeft bevrijdt van de belegering van de Bisschop van Munster: Bernhard van Galen, oftewel: Bommen Berend.
Dit feest Bommen Berend noemen (naar de bezetter dus) is net zoiets als Bevrijdingsdag (5 mei) aanduiden als 'Adolf Hitler'
Tja, wij zijn gewoon import-Groningers. Als je blijkbaar een echte stadjer bent dan kan je je hier om drukmaken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
blablabla je wou dus zeggen dat die eettent eigenlijk konditorei hitler heet? Het heet in de volksmond gewoon bb, loop niet zo te miepen
Hmm, eens even kijken dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:36 schreef koeii het volgende:
Ik weet prima wat er gevierd wordt, maar als zelfs de gemeente op de site het bommen berend noemt...tjaaaaa
Ik wacht op het linkje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik laatst trouwens verteld over de broer van Do2 die om half 4 's nachts bij ons voor de deur stond? Diezelfde broer mailde gister een linkje naar een youtubefilmpje waarop te zien is hoe 'ie zichzelf aan het tatoeëren is....
Word je nog slank ook, want ik gok dat je kunt wachten tot je een ons weegt.quote:
Ik heb allang een pm gestuurd hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word je nog slank ook, want ik gok dat je kunt wachten tot je een ons weegt.
En ik ben het eens met Tara, hier spelen soortgelijke sentimenten bij andere plaatselijke feesten.
he verdorie ik wilde ff lekker stokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb allang een pm gestuurd hoor.
Ha!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he verdorie ik wilde ff lekker stoken
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Ik ben pas over 3 maanden (en 2 dagen) jarig, maar ik heb al een verlanglijstje. Is dat raar?.
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Valt dat even tegen, Alex.
Een weegschaal, een keukenweegschaal, een knoflookpers, keukendoeken en een kookboek. Ik wilde er nog kniekousen bij zetten, maar dat werden me te veel k's.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik wacht op het lijstje.
ik ben over ongeveer 2,5 week jarig, en probeer dat nog steeds te ontkennen.... Dat is denk ik raarder...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Ik ben pas over 3 maanden (en 2 dagen) jarig, maar ik heb al een verlanglijstje. Is dat raar?.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ben over ongeveer 2,5 week jarig, en probeer dat nog steeds te ontkennen.... Dat is denk ik raarder...
Leuke lijst.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een weegschaal, een keukenweegschaal, een knoflookpers, keukendoeken en een kookboek. Ik wilde er nog kniekousen bij zetten, maar dat werden me te veel k's.
Ik ben nogal van de praktische dingen.
OMGGFH! Het is gewoon een feest t.b.v van de viering van Adolf Hitler! Je zou zeggen dat die Groningers wel beter zouden weten.quote:De Zomerkermis in Groningen t.b.v. de viering van Bommen Berend wordt ieder jaar georganiseerd door de Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken welke ook dit jaar weer een spectaculaire kermis heeft weten samen te stellen. Wat te denken van 's werelds grootste zweefmolen (60m!!!), de Crazy Mouse of voor de echte waaghaals de Booster Maxxx. Voor Groningen is er wederom een primeur: de Temple of Adventure.
alweer 27, ik word oud!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Hoe oud ga je worden dan?
ha ha haquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:24 schreef koeii het volgende:
[..]
OMGGFH! Het is gewoon een feest t.b.v van de viering van Adolf Hitler! Je zou zeggen dat die Groningers wel beter zouden weten.
Typisch van die spullen waarvan ik al tijden denk: Hmm, die zou ik toch eens moeten kopen (al heb ik natuurlijk wel keukendoeken, maar die raak ik altijd kwijt for some reason), maar het nooit doe. Al twijfel ik nog over de weegschaal, das natuurlijk een perfect instrument om nog veel obsessiever door te worden, hehe.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuke lijst.![]()
Typisch van die spullen die ik natuurlijk al lang en breed heb.
27 is helemaal niet oud! Door m'n broer, zus en Do2 vind ik alles onder de 30 nog gewoon heel jong.quote:
jankzakquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:24 schreef koeii het volgende:
[..]
OMGGFH! Het is gewoon een feest t.b.v van de viering van Adolf Hitler! Je zou zeggen dat die Groningers wel beter zouden weten.
*kuch*quote:
Pff ik heb hier allemaal nieuwe 18 jarige huisgenoten... ik voel me niet alleen kansloos meer, maar ook oud...quote:
Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Oud? Oud? Het leven begint bij veertig!
Ik was er nog voor drie uur! Ik wist het vanaf de Oude Boteringe, dus daar ben ik eerst naartoe gefietst. En gelukkig is mijn richtingsgevoel nog niet zo rampzalig als dat van Do2.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ze al aan het verdwalen is.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
het was inderdaad 1672, what was I thinking. Het rampjaar.
Gefeliciteerd!quote:
een 7,5quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:12 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd Lyssa!!![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik ook weten wat je cijfer was?
Kijk je stoer zijn,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |