abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:38:36 #126
25682 2cv
Niet subtiel
pi_61154938
Vandaag in het UMCG aan mijn teen geopereerd wegens een ingegroeide teennagel. Dat is al 2 keer eerder gebeurd onder lokale verdoving. Echter, die lokale verdoving betekent een naald in de teen rammen en die lekker heen en weer wrikken zodat de punt van de naald heerlijk over het bot krast. En een 3e keer gaat per definitie niet gebeuren. Daarom zou ik algehele anesthesie krijgen, maar op het laatste moment ging dat niet door Reden: door dat klotehart is dat extreem gevaarlijk en de dokter had vandaag net geen zin in een reanimatie. Daarom is na uitgebreid wikken, wegen, overleg en analyse van de risico's besloten mijn hele voet maar te verdoven met een aantal prikken in de enkel. Zo gezegd, zo gedaan en de prikken in de enkel vielen best wel mee Verder ging het wel aardig goed, alleen toen de verdoving uitgewerkt was, deed mijn teen een beetjegigantisch pijn. Dat is uiteindelijk onderdrukt met pijnstillers en nu zit ik met mijn voet op een krukje.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_61155392
Mooi dat je nu EINDELIJK van die kutnagel afbent.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 06:00:46 #129
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_61158078
Goedenavond.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 augustus 2008 @ 07:02:50 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61158161
mogguh
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_61158773
goeiemorgen..

2cv, sterkte met je teen...
Zo, vandaag lekker vrij, en voor morgen moet ik even twee toetsen maken, en 1 les voorbereiden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61158823
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

al uren niks van DaD gehoord na dit bericht... Wil iemand ff in het UMCG op de intensive care kijken of ze daar ligt?
Ik leef nog hoor! Ik ben misschien een beetje onhandig, maar dit lukte nog.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61159281
Goedemorgen!

Ik heb een kamer in Grun .
pi_61159499
gefeliciteerd moemoe, waar in de stad gaat je bed komen te staan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61159541
Aan de Moesstraat, vlakbij het Noorderplantsoen.
pi_61159629
Zijn tijdens Bommen Berend de winkels open? En wanneer komt de lokale bevolking zichzelf in de stad naar de kloten helpen en zoveel mogelijk vechten? Is dat vanavond of morgenavond? Dan weet ik wanneer ik de stad moet mijden.
Dus toch .
pi_61159667
Oeh, dat is wel een mooi plekje moemoe...

koeii, volgens mij zijn de supermarkten iig open, winkels weet ik niet zeker, en de scholen zijn geloof ik wel dicht enzo, en volgens mij is het meeste morgenavond pas..
pi_61159836
Ik moet gewoon werken tijdens de koopavond morgen, maar de winkel waar ik werk is niet echt in het centrum...
pi_61159972
Had ik laatst trouwens verteld over de broer van Do2 die om half 4 's nachts bij ons voor de deur stond? Diezelfde broer mailde gister een linkje naar een youtubefilmpje waarop te zien is hoe 'ie zichzelf aan het tatoeëren is...

.
pi_61160615
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb een kamer in Grun .
Feli!

En werk?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:29:19 #141
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61160653
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:52 schreef maok het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik me dus vandaag ineens. Ik heb niet eens beschuit met muisjes gehad vorige week

* maok houdt ook helemaal niet van beschuit maar dat maakt natuurlijk niet uit

Als je alsnog wilt moet je maar langskomen hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:42:17 #142
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61160979
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:31 schreef moemoe het volgende:
Aan de Moesstraat, vlakbij het Noorderplantsoen.
Ah, dat is vlakbij ons
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:49:50 #143
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61161173
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:36 schreef koeii het volgende:
Zijn tijdens Bommen Berend de winkels open? En wanneer komt de lokale bevolking zichzelf in de stad naar de kloten helpen en zoveel mogelijk vechten? Is dat vanavond of morgenavond? Dan weet ik wanneer ik de stad moet mijden.
OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.
De naam van dit feest is niet Bommen Berend, maar Gronings Ontzet, of Groningens Ontzet. We vieren hier dat in 1692 Carl von Rabenhaupt de stad heeft bevrijdt van de belegering van de Bisschop van Munster: Bernhard van Galen, oftewel: Bommen Berend.

Dit feest Bommen Berend noemen (naar de bezetter dus) is net zoiets als Bevrijdingsdag (5 mei) aanduiden als 'Adolf Hitler'

[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-08-2008 10:56:38 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 10:50:45 #144
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61161193
En dat was 3 op een rij (nu 4 dus)
Mijn eerste kwartet
pi_61161675
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

OK, ik zie de naam Bommen Berend weer voorbij komen, dus ik moet blijkbaar dit jaar ook weer uitleg geven.
De naam van dit feest is niet Bommen Berend, maar Gronings Ontzet, of Groningens Ontzet. We vieren hier dat in 1692 Carl von Rabenhaupt de stad heeft bevrijdt van de belegering van de Bisschop van Munster: Bernhard van Galen, oftewel: Bommen Berend.

Dit feest Bommen Berend noemen (naar de bezetter dus) is net zoiets als Bevrijdingsdag (5 mei) aanduiden als 'Adolf Hitler'
blablabla je wou dus zeggen dat die eettent eigenlijk konditorei hitler heet? Het heet in de volksmond gewoon bb, loop niet zo te miepen
pi_61161696
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

1672 was het toch?

Maar niemand weet dus of de winkels (en niet de supermarkten) in het centrum open zijn?
Dus toch .
pi_61161731
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

blablabla je wou dus zeggen dat die eettent eigenlijk konditorei hitler heet? Het heet in de volksmond gewoon bb, loop niet zo te miepen
Tja, wij zijn gewoon import-Groningers. Als je blijkbaar een echte stadjer bent dan kan je je hier om drukmaken.
Dus toch .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 augustus 2008 @ 11:25:55 #148
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_61161856
het was inderdaad 1672, what was I thinking. Het rampjaar.

Ik probeer duidelijk te maken dat het in de volksmond dan wel zo in zwang is geraakt dit zo te noemen, maar dat bijna niemand ook maar het flauwste benul heeft wat we vieren, wie Bommen Berend is etc. Noem het dan Rabenhaupt ofzo

Ik snap ook niet waarom die konditorei zo heet, ik vind het inderdaad en vreemde keuze om je eettent naar de bezetter te noemen.
pi_61161924
Volgens mij ben jij de enige die zich er druk om maakt
pi_61162096
Ik weet prima wat er gevierd wordt, maar als zelfs de gemeente op de site het bommen berend noemt...tjaaaaa
Dus toch .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')