Chantage materiaal!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt op mijn PC een apart mapje![]()
(net als oa CZ, Lyssa, en nog wta mensen
![]()
)
maar troost je, ik fap er niet bij
Dank *buigt*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:28 schreef Paladijn het volgende:
Toffe koter trouwens Maarten en Marchien
Chantage materiaal zit in het mapje "Fok"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Chantage materiaal!
Ik kwam mezelf trouwens nog tegen op een ander forum achter een BMW station die je op Zandvoort op de foto hebt gezet...
En Oh Hai Grinsers
Ik heb nieuws voor je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
OMFG BABY IS KJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
Ik mocht hem alleen niet hebben![]()
.
Maar hij's zo klein en koetsjiekoetsjiekoeeee.
Pas op dat je niet op mn ex gaat lijken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga aardappels schillen.
Ja dat bedacht ik me dus vandaag ineens. Ik heb niet eens beschuit met muisjes gehad vorige weekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh DaD, voor babykamer bekijken kun je ook langskomen hoor, kun je dat mooi combineren met baby-kijken en beschuit met muisjes eten
Ow dat had ik vorige weekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef maok het volgende:
Ik heb er afgelopen zaterdag een achternichtje bij gekregen (als dat tenminste zo heet als je neef een dochtertje krijgt). Nu moet ik alleen het adres nog achterhalen voor een kaartje, ik hoop dat mijn ouders het wel weten.
al uren niks van DaD gehoord na dit bericht... Wil iemand ff in het UMCG op de intensive care kijken of ze daar ligt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga aardappels schillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |