netjes hoor!!! Echt goed!!!quote:
Oh ja, ik moest er toch zilveren sterretjes op schilderen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:57 schreef Bob. het volgende:
En klink goed Chips, die fiets. Die van mij is ook roze.Maar die is nog niet klaar, ben een beetje langzaam.
Ja.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook af, wat een herrie!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Grulez het volgende:
Wat is er trouwens een dezer dagen op de Ossenmarkt?
Ik zei ook juist dat ik dat niet oud vond! Waarom de boze blik?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:55 schreef RealZeus het volgende:
@ DaD: Boven de 30 is niet, ik herhaal , niet oud.![]()
Dank je, dat scheelt een tripje voor nietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met een beetje nadenken had ik ook wel kunnen weten dat de UB gesloten was, hè?.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zei ook juist dat ik dat niet oud vond! Waarom de boze blik?.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dan had ik niet goed gelezen.
er op.
heheh jahaa mam je hebt gelijk...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan maak je maar zin. Het word nu bijna tijd voor het echte leven, Groels. Je kunt niet eeuwig tussen de 10 jaar jongere huppeltjes blijven studeren.
Dat zou voor mij juist de reden zijn om te blijven studeren. Vrouwen van 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan maak je maar zin. Het word nu bijna tijd voor het echte leven, Groels. Je kunt niet eeuwig tussen de 10 jaar jongere huppeltjes blijven studeren.
Over het leven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar gaat je scriptie eigenlijk over, G.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |