Hoop het wel, anders kan ik nog niet aan de Baileys beginnenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok dat ze aan het hard orden zijn
als jij dat wilquote:
Moet je ook helemaal niet willen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoop het wel, anders kan ik nog niet aan de Baileys beginnen.
quote:
Nee hoor, ik zcht een variatiequote:
quote:
Ik ga me ook niet lamzuipenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen!Morgen is het weer een werkdag he
laat maar.... glowmouse red onsquote:
Is al geregeld door GlowMousequote:
Oh jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Zooo, net lekker weekend weg geweest, snel even gedouched en zit alweer bij de baas
Wat een vrolijkheid straalt er weer vanafquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
hoi
trustequote:
Morgen nog vrij, en dan mag ik ook weerquote:Morgen weer werkenweekeinde is weer voorbij
3 weken Guatemala met oudersquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
vakantie plannen? vertel
We willen een rondreis gaan doen, dus dat kan nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
ja idd.. anders ga je eerder naar huis
quote:collega moet werken morgen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja.. ik heb m'n mond dus niet kunnen houden![]()
owja, dan gaat dat wel moeilijk hehequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
We willen een rondreis gaan doen, dus dat kan niet
quote:
denk ik
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
owja, dan gaat dat wel moeilijk heheMaar wel gaaf natuurlijk
Ook leuk tochquote:
achja heb t al afgekapt.. wordt het in iedergeval wel gezellig morgen
Vast welquote:
quote:Ook leuk toch
Uhm nee, met studie enzoquote:
Goddankquote:weet gelukkig al wat ik aan ga trekken
Gelukkigquote:En zoals ik al zei, heb zin om weer aan t werk te gaan
is het zo lastig?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
Uhm nee, met studie enzo
En als ik niet mee kan gaan ze met zn 2en
Dat is al 1 probleem minder hequote:Goddank
moet jij werken dan?quote:Gelukkig
Ik niet
Neh, meer tentamens / afstuderen enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
is het zo lastig?met groepswerk is het vaak wel lastig ja
Dinsdag en woensdag, en heb er nu al geen zin inquote:moet jij werken dan?
afstuderen is het lastig ja.. tentamens achja, dat ligt in de periode waar je gaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Neh, meer tentamens / afstuderen enzo
Ben wel 3 weken weg
Owww twee daagjes maar, ben je zo vanafquote:Dinsdag en woensdag, en heb er nu al geen zin in
Januari was het plan, maar dan heb ik mn laatste tentamens hopelijk, dus nu verschoven naar decemberquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
afstuderen is het lastig ja.. tentamens achja, dat ligt in de periode waar je gaat
Das waarquote:Owww twee daagjes maar, ben je zo vanaf
Waar heb je het nou weer overquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
waar ligt het zeeuws museummeer dan alleen mosselen
De Gemene deler op tvquote:
uh dan kun je toch beter naar februari verplaatsen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
Januari was het plan, maar dan heb ik mn laatste tentamens hopelijk, dus nu verschoven naar december
kijk aanquote:Das waar
En het is best druk denk ik, dus gaat de dag lekker snel
Nee, want dan begint mn afstuderen. En dat wil/kan ik niet vertragen ivm Schiphol eventueelquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
uh dan kun je toch beter naar februari verplaatsen?
Tuurlijkquote:kijk aandat komt dus helemaal goed
Nou, nu kom ik begin januari terug (einde kerstvakantie), en dan nog 2 weken lessen, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
dus dan maar op vakantie net voor de tentamens.. kan ook ja
Het hele programma is zelfs al klaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu is de zeeuwse vraag al voorbij he
Precies, nu hopen dat er geen bijdehante leraren zijn die tentamens oid net voor de vakantie plannenquote:owww dan heb je nog wel de tijd
Ik luister maar weer muziek, verder weet ik het nog niet eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
yup, dus nu naar spuiten en slikken gezapt..
Ach, alles is te regelenquote:hoop met je mee
jij bent met cali nog goed in de weer geweest, dus mijnes zullen wel meevallenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Zo komen we wel weer goed in de dagcijfers trouwens![]()
We lopen nu aardig in hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
jij bent met cali nog goed in de weer geweest, dus mijnes zullen wel meevallen
Ze krijgt toch wel internet daar, anders gaan we d'r teveel missenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ze mag hetze zal strax bar weinig spammen
Dat was ik ook op stagequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Jaaa..m aar ze zal vast ook heel druk zijn enzo![]()
Dat denk ik ook nietquote:Maar vergeten zal ze ons niet
Ach, ik ga weer naar school, dus overdag ben ik er ook niet zoveel straksquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
ik wss komende maand weldus moet me inhoudn met fok
![]()
Hele grotequote:ja natuurlijk
Flink afgekickt jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
achja, we zien wel hoe het loopt,, we hebben de rustige periodes hier al genoeg gehad, dusja, we zijn weer wat gewend
Was niet blij gisterenquote:haha ja, ondertussen wel
Best wel hèquote:
Kon ik dat maarquote:mij boeit het eerlijk gezegd allemaal niet meer.. ze willen of niet.. ik ga me er niet meer mee bemoeien
Weekendje weg had het wel afgemaakt trouwensquote:
Ik doe m'n best, maar lukt toch nietquote:piles denkt: SCHIJT AAN ALLES!!!
Als het doorgegaan was zou het een topvakantie geweest zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
afgemaakt? in de zin van? oww toen had je het gehad zeg maar?
Met zulke 'tegenslagen' komt het vanzelfquote:heh shit.. gewoon vaak proberen
Zij hebben wel vrienden om zulke dingen mee te doen, dat zal het vooral zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Yup, dat ken ik.. maarja ze zijn hier niet zo gezellig
Wie weet, maar dat is nog heeeel ver weg hoorquote:haha jaje gaat fok misschien nog wel haten
Daar vroeg PB gisteren ook al om (over wie het hier niet meer zo leuk vonden), maar ik hou me inquote:
Heb je tenminste wat te doenquote:
Lijkt me ook welquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
owjahaha, denk dat ik wel iets kan raden
Ik maak het ook niet te laat, ben ik morgen een beetje op tijdquote:Maar ik gaat afsluiten, anders ga ik nooit slapen
quote:truste kerelik zie morgen de cijfers wel tegemoet
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
pff, weet ik eens wat ik aan wil, kan ik het niet vinden
Niet leuk! snap het ook niet.. zoveel plekken heb ik neit waar het kan liggenquote:
terug lezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
En weer alleen
Nou ja, ben ik hier ook weg. Lees morgenochtend wel of er nog mensen zijn die teruglezen
Werken jijquote:
Heb je het niet aan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet leuk! snap het ook niet.. zoveel plekken heb ik neit waar het kan liggen
quote:
Daarom zei ik hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
truste
en nee had het niet aan heb namelijk niks aan![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
truste
en nee had het niet aan heb namelijk niks aan![]()
ik heb hier al genoeg van mzelf gepostquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Pics or it didn't happen!
TS begintquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Pics or it didn't happen!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik er al zo aangewend dat ik niet eens meer zo reageer![]()
Niet direct dat nee, maar je ligt vaak al een tijdje in bed enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]zo vaak heb ik dat nog niet tegen jou gezegd
jij bent TS niet!quote:
Oh, hij gaat lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij bent TS niet!jij hebt geen kleurtje
Met de klok meequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.news.com.au/pe(...)00.html?from=mostpop
welke kant draait ie bij jullie op?
geen idee, zie nog welquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:59 schreef Piles het volgende:
Ga je nou nog slapen, of blijf je nog even![]()
dat had ik al verwachtquote:
Valt me toch tegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
bekende adres?zo bekend is ie niet dus
Oh, ja, kan ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:ik las anders.. taart kan gehaald worden.. Cue dacht: vlaaien tent ofzo
Inmiddels zou je een eind komen denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:15 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon naar Zeeland rijden en naar 'Airplane Kees' vragen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:15 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon naar Zeeland rijden en naar 'Airplane Kees' vragen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
of naar diegene die nog niet aan incest heeft gedaan
zie je.. ik weet je wel te vindenquote:
Weet ik tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:je hoeft voor mij niet op te blijven hoor
Welke kant ik wilquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.news.com.au/pe(...)00.html?from=mostpop
welke kant draait ie bij jullie op?
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
Kees gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u, dank uquote:
![]()
![]()
Wat met Els?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
En samen met Els of allebei apart?
hoiquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
en weer thuisalle spulletjes van me kamer enzo! en nu afwachten op woendagochtend!
Ga je vanavond naar jong Ajax?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
Ikea was leuk, sjans met en meisje van 16 of 17 denk.
Alles weer gekocht en capcucicuno gehaald bij de mac.
Ik ben tot 2300 aan het werk. Jij wel danquote:
Ik twijfel nogquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben tot 2300 aan het werk. Jij wel dan.
Dan ben ik pas begonnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben tot 2300 aan het werk. Jij wel dan.
Leuk karretjequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie trouwens mijn nieuwe ride al gezien?
ik heb nog wel een site met cheats, mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
Vandaag ook maar weer begonnen, bedankt Luctor
Moet het alleen weer leren merk ik wel
Heyquote:
Gooi maar in het topicquote:ik heb nog wel een site met cheats, mocht je daar behoefte aan hebben
wij hebben al golven genoegquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk karretje
Al zou ik persoonlijk nooit een Golf willen
http://www.gamespot.com/pc/strategy/medieval2totalwar/hints.htmlquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Gooi maar in het topic![]()
Al heb ik de geldcheat al gevonden![]()
Ik eerst ook niet, sta ook bekend als de 'Grote Golf Hater'quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk karretje
Al zou ik persoonlijk nooit een Golf willen
Ik ook, maar drukte me voorzichtig uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ik eerst ook niet, sta ook bekend als de 'Grote Golf Hater'
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.gamespot.com/pc/strategy/medieval2totalwar/hints.html
Ik ga net etenquote:
Juist. Gewoon verlagen, wel dikkie wielen, maar verder geen opzichtige bumpers en spoilers.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:50 schreef Piles het volgende:
@Dean: das ook weer waar. En zolang je 'm niet zo tuned als de meeste valt het ook wel mee
Gefeliciteerd!!quote:
Deanquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Cali hier de spamhoer is![]()
Kloptquote:
Ik heb PB bijna ingehaald in dit topicquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik al helemaal kansloos met mijn bijna 10.000 posts...
Witlofquote:
Nou nou, klootviool. Hij is alleen niet helemaal 100quote:
Ik dacht ook witlofquote:Witlof
En Pilleke had een plezante verjaardagquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En Pilleke had een plezante avond
Ik moet echt stoppen met Jambers grappen.. ander zit ik weer de hele avond een Jambers stem op te zetten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik jambers erbij denk dan is dat een hele rare avond met zijn familie
En bedanktquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik jambers erbij denk dan is dat een hele rare avond met zijn familie
Ga naar je visite...quote:
quote:
oelaat en welk netquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
straks Ocean's Twelve kijken
was het JOUW mannelijke collegaaaquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
net geslapen.. todat ik droomde dat we op het werk 4 kleine chineze meisjes moesten inschrijven. en ze maar hun naam moesten opschrijven en ik maar twijfelen of ze dat al wel zouden kunnen
en ik daarna een mannelijke collega een vrouwelijke collega harststochtelijk in de nek zag zoenenen ik jaloers was
90 dollar shipping kosten.. hmm 180 dollar totaal is wss iets van 110 euro ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik nou gek, of is dit teringduur
[ afbeelding ]
uhm dat kon ik niet uitmakenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef Californium het volgende:
[..]
was het JOUW mannelijke collegaaa
die enequote:
you go girl!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die ene![]()
![]()
morgen weer werken, hij ook.. en misschien savonds naar een jazz gebeuren in de stad. nodig mezelf gewoon uit
er loopt daar vast wel wat leuks rondquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:03 schreef Californium het volgende:oke....lekkere mannelijke collega's
hoop dat ik er in Edinburgh ook wat heb! kan ik er iig 100% zeker van zijn dat ze een goed pak hersenen in de kop hebben
![]()
Laatste avondmaal?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
Witlof.....Morgen mama's andijviestampot op me laatste dag
suc6 Jipje!
Moet ook de hele nacht nog hoorquote:
Moet je ook niet overdag slapen, dat fucked je interne klok helemaal upquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:ik ben nu helemaal in de war met de dagen
![]()
ik zo van: cafe, is dinsdag, dat duurt nog heel lang.. ownee alleen nog slapen .. huh?![]()
valt wel mee, doe ik wel vaker en dan nooit lastquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je ook niet overdag slapen, dat fucked je interne klok helemaal up
wel balen als je het niet kan neequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan dat niet eens, af en toe zou ik willen dat ik het kon, maarja.
Go weingig slaap nodig hebben enzo
Komende week zal ik ook niet veel uurtjes vatten denk ik zo
Ja debiel hequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef Californium het volgende:
shipping is duurder dan product ?
Went hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan dat niet eens, af en toe zou ik willen dat ik het kon, maarja.
Go weingig slaap nodig hebben enzo
Komende week zal ik ook niet veel uurtjes vatten denk ik zo
maar dat komt omdat jij snachts werkt.. wi jbedoelen dutjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Went hoorIk slaap deze week ook gewoon overdag.
edinburgh here I comequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
er loopt daar vast wel wat leuks rondhopelijk ook jouw type
In iedergeval wel een nieuwe markt
behoorlijkquote:
Klopt maar ik vind 60 euro verzendkosten een beetje veelquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
90 dollar shipping kosten.. hmm 180 dollar totaal is wss iets van 110 euro ofzo?
lijkt me dat shipping kosten lager liggen normaal
Mja idd naja gelukkig staat de dollar op 65 cent, dat scheelt fiksquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
Huisgenoot had ook een bordspel uit Amerika besteld, spel was 30 dollar, shipping 40 ... Doe je soms niets aan
Tja.. dat is gewoon de markt...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, zo verdienen ze toch nog wat aan die lage dollarkoers.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, voor 100 dollar kun je net een Big Mac kopen joh
Welterustenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
mensen! ik ga met me mams Amelie kijkenen dan slapen
![]()
Daar erger me ik ook altijd enorm aan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
`Waarom zijn alle reclames tegelijk
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Daar erger me ik ook altijd enorm aan.
Volgens mij trek je enorm veel kijkers als je gewoon andere reclametijden kiest als programma.
reclames op zowel rtl5 als sbs6quote:
viezerik!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey, kutjes!
Ik zei het naar de mannen, hierquote:
die hebben lullenquote:
Ze hebben lullen maar het zijn kutjes!quote:
Stelletje viswijfen dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze hebben lullen maar het zijn kutjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |