Hoop het wel, anders kan ik nog niet aan de Baileys beginnenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok dat ze aan het hard orden zijn
als jij dat wilquote:
Moet je ook helemaal niet willen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoop het wel, anders kan ik nog niet aan de Baileys beginnen.
quote:
Nee hoor, ik zcht een variatiequote:
quote:
Ik ga me ook niet lamzuipenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet willen!Morgen is het weer een werkdag he
laat maar.... glowmouse red onsquote:
Is al geregeld door GlowMousequote:
Oh jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Zooo, net lekker weekend weg geweest, snel even gedouched en zit alweer bij de baas
Wat een vrolijkheid straalt er weer vanafquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
hoi
trustequote:
Morgen nog vrij, en dan mag ik ook weerquote:Morgen weer werkenweekeinde is weer voorbij
3 weken Guatemala met oudersquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
vakantie plannen? vertel
We willen een rondreis gaan doen, dus dat kan nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
ja idd.. anders ga je eerder naar huis
quote:collega moet werken morgen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja.. ik heb m'n mond dus niet kunnen houden![]()
owja, dan gaat dat wel moeilijk hehequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
We willen een rondreis gaan doen, dus dat kan niet
quote:
denk ik
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
owja, dan gaat dat wel moeilijk heheMaar wel gaaf natuurlijk
Ook leuk tochquote:
achja heb t al afgekapt.. wordt het in iedergeval wel gezellig morgen
Vast welquote:
quote:Ook leuk toch
Uhm nee, met studie enzoquote:
Goddankquote:weet gelukkig al wat ik aan ga trekken
Gelukkigquote:En zoals ik al zei, heb zin om weer aan t werk te gaan
is het zo lastig?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
Uhm nee, met studie enzo
En als ik niet mee kan gaan ze met zn 2en
Dat is al 1 probleem minder hequote:Goddank
moet jij werken dan?quote:Gelukkig
Ik niet
Neh, meer tentamens / afstuderen enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
is het zo lastig?met groepswerk is het vaak wel lastig ja
Dinsdag en woensdag, en heb er nu al geen zin inquote:moet jij werken dan?
afstuderen is het lastig ja.. tentamens achja, dat ligt in de periode waar je gaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Neh, meer tentamens / afstuderen enzo
Ben wel 3 weken weg
Owww twee daagjes maar, ben je zo vanafquote:Dinsdag en woensdag, en heb er nu al geen zin in
Januari was het plan, maar dan heb ik mn laatste tentamens hopelijk, dus nu verschoven naar decemberquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
afstuderen is het lastig ja.. tentamens achja, dat ligt in de periode waar je gaat
Das waarquote:Owww twee daagjes maar, ben je zo vanaf
Waar heb je het nou weer overquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
waar ligt het zeeuws museummeer dan alleen mosselen
De Gemene deler op tvquote:
uh dan kun je toch beter naar februari verplaatsen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
Januari was het plan, maar dan heb ik mn laatste tentamens hopelijk, dus nu verschoven naar december
kijk aanquote:Das waar
En het is best druk denk ik, dus gaat de dag lekker snel
Nee, want dan begint mn afstuderen. En dat wil/kan ik niet vertragen ivm Schiphol eventueelquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
uh dan kun je toch beter naar februari verplaatsen?
Tuurlijkquote:kijk aandat komt dus helemaal goed
Nou, nu kom ik begin januari terug (einde kerstvakantie), en dan nog 2 weken lessen, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
dus dan maar op vakantie net voor de tentamens.. kan ook ja
Het hele programma is zelfs al klaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu is de zeeuwse vraag al voorbij he
Precies, nu hopen dat er geen bijdehante leraren zijn die tentamens oid net voor de vakantie plannenquote:owww dan heb je nog wel de tijd
Ik luister maar weer muziek, verder weet ik het nog niet eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
yup, dus nu naar spuiten en slikken gezapt..
Ach, alles is te regelenquote:hoop met je mee
jij bent met cali nog goed in de weer geweest, dus mijnes zullen wel meevallenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Zo komen we wel weer goed in de dagcijfers trouwens![]()
We lopen nu aardig in hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
jij bent met cali nog goed in de weer geweest, dus mijnes zullen wel meevallen
Ze krijgt toch wel internet daar, anders gaan we d'r teveel missenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ze mag hetze zal strax bar weinig spammen
Dat was ik ook op stagequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Jaaa..m aar ze zal vast ook heel druk zijn enzo![]()
Dat denk ik ook nietquote:Maar vergeten zal ze ons niet
Ach, ik ga weer naar school, dus overdag ben ik er ook niet zoveel straksquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
ik wss komende maand weldus moet me inhoudn met fok
![]()
Hele grotequote:ja natuurlijk
Flink afgekickt jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
achja, we zien wel hoe het loopt,, we hebben de rustige periodes hier al genoeg gehad, dusja, we zijn weer wat gewend
Was niet blij gisterenquote:haha ja, ondertussen wel
Best wel hèquote:
Kon ik dat maarquote:mij boeit het eerlijk gezegd allemaal niet meer.. ze willen of niet.. ik ga me er niet meer mee bemoeien
Weekendje weg had het wel afgemaakt trouwensquote:
Ik doe m'n best, maar lukt toch nietquote:piles denkt: SCHIJT AAN ALLES!!!
Als het doorgegaan was zou het een topvakantie geweest zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
afgemaakt? in de zin van? oww toen had je het gehad zeg maar?
Met zulke 'tegenslagen' komt het vanzelfquote:heh shit.. gewoon vaak proberen
Zij hebben wel vrienden om zulke dingen mee te doen, dat zal het vooral zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Yup, dat ken ik.. maarja ze zijn hier niet zo gezellig
Wie weet, maar dat is nog heeeel ver weg hoorquote:haha jaje gaat fok misschien nog wel haten
Daar vroeg PB gisteren ook al om (over wie het hier niet meer zo leuk vonden), maar ik hou me inquote:
Heb je tenminste wat te doenquote:
Lijkt me ook welquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
owjahaha, denk dat ik wel iets kan raden
Ik maak het ook niet te laat, ben ik morgen een beetje op tijdquote:Maar ik gaat afsluiten, anders ga ik nooit slapen
quote:truste kerelik zie morgen de cijfers wel tegemoet
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
pff, weet ik eens wat ik aan wil, kan ik het niet vinden
Niet leuk! snap het ook niet.. zoveel plekken heb ik neit waar het kan liggenquote:
terug lezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
En weer alleen
Nou ja, ben ik hier ook weg. Lees morgenochtend wel of er nog mensen zijn die teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |