quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, De_Anas gaat er vandoor van FOK!.
Ik geloof je nog steeds niet hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef BigKahuna het volgende:
Saillant detail is dat de donkere jongen, bekend onder de artiestennaam Willie Wartaal als volgt bestelde:
"mag ik van jou alsjeblieft zo'n bucket gevuld met zoveel mogelijk kip als mogelijk, want deze dikzak heeft honger! "![]()
![]()
!
Ja en toen betaalde hij zeker met geld uit jouw beurs?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef BigKahuna het volgende:
Saillant detail is dat de donkere jongen, bekend onder de artiestennaam Willie Wartaal als volgt bestelde:
"mag ik van jou alsjeblieft zo'n bucket gevuld met zoveel mogelijk kip als mogelijk, want deze dikzak heeft honger! "![]()
![]()
!
WHAHAHHAHA EEN NEGER!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben gisteren deze donkere jongen in de KFC tegen gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Vind het wel jammer dat het Avril topic dicht is, had nog een paar prachtplaatjes.
Avril![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom niet? Hij woont in Amsterdam dus zo vreemd is het niet geloof ik hoor?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik geloof je nog steeds niet hoor.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal lastig worden aangezien ik de FokSilver layout gebruik en die icoontjes daar niet te zien zijn
Nee natuurlijk niet joh!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja en toen betaalde hij zeker met geld uit jouw beurs?
Weet je wel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga zelf wel een rel beginnen. Waar stonden die foto's van C ook es weer?
In #346 staan ze allemaal gepost op de eerste pagina.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga zelf wel een rel beginnen. Waar stonden die foto's van C ook es weer?
Alsof jij geld hebt om daarheen te gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij woont in Amsterdam dus zo vreemd is het niet geloof ik hoor?
Je gaat toch geen negers storen bij de KFCquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
Heb je hem gebokst?
Jaja, KFC kan ik me nog wel veroorloven.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt om daarheen te gaan.
Kijk eens aan, dank je!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In #346 staan ze allemaal gepost op de eerste pagina.
nooit?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
wanneer is juicyhill ookalweer terug?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je gaat toch geen negers storen bij de KFC?
Is hij/zij/het toch al lang?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
wanneer is juicyhill ookalweer terug?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dank je!
Mochten jullie dit lezen, dan ga ik zo gebanned worden voor het posten van de foto's van C door heel FOK! Het was leuk jullie gekend te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |