Pagina 3 pas hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:17 schreef Chev het volgende:
Tijd voor pagina 5
 ...ligt maar net aan je forum-instellingen
 ...ligt maar net aan je forum-instellingen 

Niet doen!!! Ik weet dat het moeilijk is, maar doe het niet!! Geen contact is de beste remedie! Gebruik de tijd die je nu over hebt om jezelf terug te vinden, over jezelf na te denken. Probeer haar en/of jouw fouten op een rijtje te krijgen voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef Bdijk het volgende:
Op dit moment heb ik "cold turkey" mis haar vreselijk, en weet dat ik maar 1 smsje verwijderd ben om haar weer te zien en het gezellig te hebben.. its killing me!

Tja en dan? Op 'oude' voet verder?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef Bdijk het volgende:
Op dit moment heb ik "cold turkey" mis haar vreselijk, en weet dat ik maar 1 smsje verwijderd ben om haar weer te zien en het gezellig te hebben.. its killing me!

vriendin kan zijn?
 vriendin kan zijn? 

Dat gevoel kennen we allemaal, maar ze heeft bewust die keuze gemaakt snoet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:11 schreef PoepSnoet het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik mijn ex voor het laatst gezien heb. de zaterdag erna maakte ze het uit en nu heeft ze alweer een ander.
Kut is alleen dat ik helemaal niet vond dat het uit moest raken. Kan er maar slecht mee omgaan.
Hopelijk gaat het gevoel snel over
 als dat enige troost bied.
 als dat enige troost bied. 

Ik heb het zelfde gehad net als iedereen hier ongeveer denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:11 schreef PoepSnoet het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik mijn ex voor het laatst gezien heb. de zaterdag erna maakte ze het uit en nu heeft ze alweer een ander.
Kut is alleen dat ik helemaal niet vond dat het uit moest raken. Kan er maar slecht mee omgaan.
Hopelijk gaat het gevoel snel over

Ik zou willen dat ik deze raad had opgevolgd de vorige keren dat het uitging. Echt beter is het nooit geworden en ik werd alleen maar steeds depressiever omdat ik nooit wist waar ik aan toe was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Pim26 het volgende:
Dus heel veel succes en type het van je af, val je ex niet lastig, als ze je terug wilt komt ze wel, maar ik zou zeggen neem je ex niet terug, het is niets voor niets uitgegaan.

Het zijn altijd van die achteraf verhalen "had ik maar". Op het moment zelf heb je hele andere behoeften natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik deze raad had opgevolgd de vorige keren dat het uitging. Echt beter is het nooit geworden en ik werd alleen maar steeds depressiever omdat ik nooit wist waar ik aan toe was.

Dan wil je je partner niet kwijt, dank denk je dat alles goed komt en dat je voor altijd samen blijft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:44 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Het zijn altijd van die achteraf verhalen "had ik maar". Op het moment zelf heb je hele andere behoeften natuurlijk.

Zo is het ook. Het is iets loslaten waar je dagen, weken, maanden of zelfs jaren iets mee hebt gedeeld. En het moeilijkste is om iemand los te laten die bij je in heeft gewoond, want dan ben je al zover in de relatie. Alles doet je herinneren aan hem/haar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik vind het knap van degene die ineens uit een relatie stapt. Terwijl je lange tijd, soms jaren bij elkaar geweest bent. Zonder stukje gevoel de ander laat zitten. Je vraagt je op die moment echt af of jij de enige was die van de ander hield/houdt. Volgens mij is je ex loslaten helemaal geen kunst, het is meer uitzieken van een langdurige slopende ziekte. Niets kunstigs aan.

Wauw wat een herkenbare text, mooi gedicht!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef Pim26 het volgende:
http://www.gedichtenweb.nl/gedicht/Blikken-kruisen.html
-knip-

was er toch minder overheen dan ik zelf dacht... Weet nu gewoon dat ze een wip aan het maken zijn,
 was er toch minder overheen dan ik zelf dacht... Weet nu gewoon dat ze een wip aan het maken zijn,   , en kan er niet om slapen. Echt heel erg kut dit. sorry voor het lastigvallen mensen, maar moest het ff kwijt.
 , en kan er niet om slapen. Echt heel erg kut dit. sorry voor het lastigvallen mensen, maar moest het ff kwijt.

Dat soort dingen gaat bij iedereen wel door zijn hoofd.quote:Op woensdag 3 september 2008 05:00 schreef steve2003 het volgende:
En al die tijd maar hopen dat ze iemand anders tegenkwam, zodat ze mij met rust liet (liep echt de spuigaten uit)... En dat heeft ze nu dus gedaanwas er toch minder overheen dan ik zelf dacht... Weet nu gewoon dat ze een wip aan het maken zijn,
, en kan er niet om slapen. Echt heel erg kut dit. sorry voor het lastigvallen mensen, maar moest het ff kwijt.

Dat vooruitzicht naar een operatie toch positief kan zijn hehe
 Dat vooruitzicht naar een operatie toch positief kan zijn hehe  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |