abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61310714
Tijd voor pagina 5

[ Bericht 78% gewijzigd door Chev op 02-09-2008 20:44:54 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:22:08 #102
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61310831
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:17 schreef Chev het volgende:
Tijd voor pagina 5
Pagina 3 pas hoor ...ligt maar net aan je forum-instellingen

[ Bericht 11% gewijzigd door ThaBrain op 03-09-2008 12:56:57 (quote) ]
pi_61313453
ahja "berichten per pagina" op 50 gezet onder 'opties' bedankt brain
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61318234
Zo moet zeggen voel me sinds gister en tot nu toe nog steeds lekker in me vel.
Ik weet niet waarom, heb gisteravond ook super veel lol gehad en veel gelachen.
Maar focus mezelf ook meer op de toekomst, heb zoiets van straks knie operatie achter te rug en dan gaan we weer lekker verder. Kan ik weer sporten en lol trappen en weer genieten. Dat houd me het meeste op de been, en weer een paar mensen gesproken die ik tijd niet meer heb gesproken, om daar weer is mee af te spreken en bij te praten. Doet me allemaal heel erg goed
Zo natuurlijk soms ook dagen hebben dat het minder gaat hoort er allemaal bij, maar voel me op dit moment sterk ene kant moet ik mezelf ook niet teveel verheugen op dingen want het kan altijd tegenvallen natuurlijk, is ook weer gevaarlijk.
Denk ik post nu is maar een wat positiever bericht
pi_61318294
Op dit moment heb ik "cold turkey" mis haar vreselijk, en weet dat ik maar 1 smsje verwijderd ben om haar weer te zien en het gezellig te hebben.. its killing me!
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:56:20 #106
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61318673
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef Bdijk het volgende:
Op dit moment heb ik "cold turkey" mis haar vreselijk, en weet dat ik maar 1 smsje verwijderd ben om haar weer te zien en het gezellig te hebben.. its killing me!
Niet doen!!! Ik weet dat het moeilijk is, maar doe het niet!! Geen contact is de beste remedie! Gebruik de tijd die je nu over hebt om jezelf terug te vinden, over jezelf na te denken. Probeer haar en/of jouw fouten op een rijtje te krijgen voor jezelf.
pi_61318948
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef Bdijk het volgende:
Tja en dan? Op 'oude' voet verder?
Voorspeld niks goeds, mijn ex en ik zijn ook 1 week uit elkaar geweest heeft niks veranderd.. 7 weken daarna was het weer kapot

En vind je het echt zó leuk om het gezellig met haar te hebben zonder dat je vriend& vriendin kan zijn?
Ik in ieder geval niet
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:11:20 #108
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61325937
Het is nu 2 weken geleden dat ik mijn ex voor het laatst gezien heb. de zaterdag erna maakte ze het uit en nu heeft ze alweer een ander.

Kut is alleen dat ik helemaal niet vond dat het uit moest raken. Kan er maar slecht mee omgaan.
Hopelijk gaat het gevoel snel over
pi_61327133
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:11 schreef PoepSnoet het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik mijn ex voor het laatst gezien heb. de zaterdag erna maakte ze het uit en nu heeft ze alweer een ander.

Kut is alleen dat ik helemaal niet vond dat het uit moest raken. Kan er maar slecht mee omgaan.
Dat gevoel kennen we allemaal, maar ze heeft bewust die keuze gemaakt snoet.

Ik dacht ook dat het niet uit hoefte met m´n ex, dat de naar mijn idee relatief vele kleine dingen, waarmee ze me verdriet en pijn deed toch wel opgelost konden worden, maar soms wil je dat zó graag dat je jezelf wegcijfer en veranderd alles gelijdelijk zonder dat je er erg in heb.

Je kan er beter nu achter komen dan op een tijdstip dat het minder goed uit kwam.. zoals als je samenwoond en kinderen heb als dat enige troost bied.

Het hoe en waarom is zowat onmogelijk om te achterhalen.. misschien over een paar weken zie je de dingen wat duidelijker.

Sterkte
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61329262
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:11 schreef PoepSnoet het volgende:

Ik heb het zelfde gehad net als iedereen hier ongeveer denk ik.
Soms is het onbegrijpenlijk waarom het uitgaat. Dat was bij ook, ik snap het nog steeds niet.
Ik heb haar een paar x geprobeerd te bellen en te smsen.
Laatste keer was 9 dagen geleden. Toen smsje gestuurd om het af te sluiten, naar haar en haar ouders.
Hierna werd ik gebeld daar de moeder dat ik hun niet telefonisch lastig moest vallen.. wtf dacht ik!!!!

Nou ik ziet vol met vragen en snap er helemaal niets van!!
Maar ik ben over haar heen, ik denk soms nog wel aan haar van wat zal ze nu aan het doen zijn.
Maar ik heb weer contact met andere vrouwen, niets van daten ofzo maar komt er wel aan.

Maar het is gewoon zo moeilijk soms. Dat je het niet snapt en geen antwoorden kan krijgen en hoe je daar mee om moet gaan enzo...

Dus heel veel succes en type het van je af, val je ex niet lastig, als ze je terug wilt komt ze wel, maar ik zou zeggen neem je ex niet terug, het is niets voor niets uitgegaan.
pi_61329964
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Pim26 het volgende:
Dus heel veel succes en type het van je af, val je ex niet lastig, als ze je terug wilt komt ze wel, maar ik zou zeggen neem je ex niet terug, het is niets voor niets uitgegaan.
Ik zou willen dat ik deze raad had opgevolgd de vorige keren dat het uitging. Echt beter is het nooit geworden en ik werd alleen maar steeds depressiever omdat ik nooit wist waar ik aan toe was.
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:44:45 #112
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61330167
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:37 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik deze raad had opgevolgd de vorige keren dat het uitging. Echt beter is het nooit geworden en ik werd alleen maar steeds depressiever omdat ik nooit wist waar ik aan toe was.
Het zijn altijd van die achteraf verhalen "had ik maar". Op het moment zelf heb je hele andere behoeften natuurlijk.
pi_61331842
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:44 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Het zijn altijd van die achteraf verhalen "had ik maar". Op het moment zelf heb je hele andere behoeften natuurlijk.
Dan wil je je partner niet kwijt, dank denk je dat alles goed komt en dat je voor altijd samen blijft.
Ik heb het vaak gedacht maar ben nu eindelijk zo ver om te weten dat dit niet altijd zo is.

Nu ben ik zover om te weten dat niet alles voor altijd is. Tenzij je er samen voor vecht en voor knokt, maar juist dit is het probleem van tegenwoordig. We ruilen liever onze moeilijke, zeurende, vervelende partner in voor een ander die veel ''beter'' is.
pi_61332258
http://www.gedichtenweb.nl/gedicht/Blikken-kruisen.html

Dit gedicht vond ik op internet...
Zo was mijn laatste week ongeveer met mijn ex, echter was het ineens zij die haar spullen pakte en ik die achterbleef. Het was maar voor even zei ze, ze bedoelde dat ze nooit meer terug kwam.
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:54:44 #115
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61332530
Ik vind het knap van degene die ineens uit een relatie stapt. Terwijl je lange tijd, soms jaren bij elkaar geweest bent. Zonder stukje gevoel de ander laat zitten. Je vraagt je op die moment echt af of jij de enige was die van de ander hield/houdt. Volgens mij is je ex loslaten helemaal geen kunst, het is meer uitzieken van een langdurige slopende ziekte. Niets kunstigs aan.
pi_61333070
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik vind het knap van degene die ineens uit een relatie stapt. Terwijl je lange tijd, soms jaren bij elkaar geweest bent. Zonder stukje gevoel de ander laat zitten. Je vraagt je op die moment echt af of jij de enige was die van de ander hield/houdt. Volgens mij is je ex loslaten helemaal geen kunst, het is meer uitzieken van een langdurige slopende ziekte. Niets kunstigs aan.
Zo is het ook. Het is iets loslaten waar je dagen, weken, maanden of zelfs jaren iets mee hebt gedeeld. En het moeilijkste is om iemand los te laten die bij je in heeft gewoond, want dan ben je al zover in de relatie. Alles doet je herinneren aan hem/haar.
Maar het is inderdaag gewoon uitzieken, zie het als stoppen met roken of drugs of drank.
Het kost heel veel pijn en moeite en duurt heel lang, daarom gebruiken veel mensen ook gebruik van een reboundje om de ex te vergeten.
pi_61333179
je zit met zoveel vragen maar dat trekt na een tijd wel weg.
Tijd heelt alle wonden, en soms heeft het lang nodig.
Voor mij voelde het als een sterf geval klinkt heel erg, maar zo voel je je wel op dat moment, en ben er ook letterlijk ziek van geweest, want sliep niet en at niet, en kreeg toen buikgriep. Na die eerste week zie je dat het soms alweer wat beter gaat
pi_61335719
Het voelt inderdaad bijna als een sterfgeval; er is wel iemand die een belangrijk deel van je leven uitmaakte weggevallen en die persoon komt waarschijnlijk niet meer terug. En in ieder geval nooit meer in de rol die hij speelde voorheen.

Al die vragen, daar komt waarschijnlijk nooit een antwoord op. Gewoon omdat er geen antwoord is. Degene die het uitmaakte voelde gewoon niet meer dat hij gelukkig werd van de relatie. Werd er waarschijnlijk ongelukkig van.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:49:19 #119
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61336055
Ik durf zachtjes aan wel te beweren dat het misschien erger is dan een sterfgeval voor je gevoel aandoet.
Als iemand komt te overlijden is het niet anders. dan is die persoon er echt niet meer en kun je het afsluiten.
Iemand die, voor jouw gevoel, spontaan bij je weggaat laat je achter met onbeantwoorde vragen. Iemand die overleden is wil je meestal niet vergeten. Een persoon die jou verlaat MOET je vergeten om jezelf niet kapot te maken.
pi_61337444
quote:
Wauw wat een herkenbare text, mooi gedicht!

Hier gaat het met een wel zwakjes maar toch stijgende lijn steeds beter, denk steeds minder aan mijn ex, heb ook door studie meer afleiding, vakantie voorbij dus spreek een hoop mensen weer
Voor nu dus positief...

Wel vervelend om weer nieuwe namen te zien in dit topic
Snoet ik denk niet dat iemand zomaar uit een langdurige relatie stapt, daar heeft hij/zij wel over nagedacht lijkt mij, anders stelde de relatie echt helemaal niks voor en moet je er ook echt niet om rouwen dat je zo iemand kwijt bent.
Durf niks te zeggen over het wel of niet verschillen van een relatie-beeindiging of een sterfgeval, omdat ik met de tweede gelukkig geen directe ervaring heb.
Ik wens iedereen veel sterkte toe met het (verder) verwerken van alle emoties.
  woensdag 3 september 2008 @ 01:17:56 #121
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61337831
Ooit hoop ik ook in het volgende topic te kunnen melden dat ik een hele lievere nieuwe vriendin heb
Dankje Takk...
pi_61338806
Oh Oh Oh, wat voel ik met kut nu. 2 maanden geleden uitgemaakt mijn vriendin na 2enhalf jaar. Ze bleef maar achter mij aan zitten, en als ze dronken was achter al mijn vrienden aan om mij jaloers te maken (we hebben zelfde studentenvereniging, waar ik societeitsbestuur van doe en alles zie wat er gebeurt en haar dus dagelijks tegenkom)...

En al die tijd maar hopen dat ze iemand anders tegenkwam, zodat ze mij met rust liet (liep echt de spuigaten uit)... En dat heeft ze nu dus gedaan was er toch minder overheen dan ik zelf dacht... Weet nu gewoon dat ze een wip aan het maken zijn, , en kan er niet om slapen. Echt heel erg kut dit. sorry voor het lastigvallen mensen, maar moest het ff kwijt.
pi_61339604
quote:
Op woensdag 3 september 2008 05:00 schreef steve2003 het volgende:
En al die tijd maar hopen dat ze iemand anders tegenkwam, zodat ze mij met rust liet (liep echt de spuigaten uit)... En dat heeft ze nu dus gedaan was er toch minder overheen dan ik zelf dacht... Weet nu gewoon dat ze een wip aan het maken zijn, , en kan er niet om slapen. Echt heel erg kut dit. sorry voor het lastigvallen mensen, maar moest het ff kwijt.
Dat soort dingen gaat bij iedereen wel door zijn hoofd.
Als ze weer een ander heeft dat je gaat denken dat ze lekker liggen te wippen.
Ik probeer het maar zo te zien, op den duur krijg je dat zelf ook weer
En dit forum is er om het eruit te gooien en ik moet zeggen het helpt
Ik moet er vanaf dat ik steeds op der hyves zit te kijken met wie ze praat, ik blijf steeds controleren, en als ik dan heb gekeken heb ik spijt want dan ben ik weer gefrustreerd dat ze met zoveel jongens contact heeft en allemaal zo vrolijk doet. Dan ga je allemaal dingen denken wat nergens voor nodig is. Heb je jezelf alleen maar mee.
pi_61341068
Je moet haar hyves verwijderen, stuur haar een berichtje en zeg dat je dat ff doet omdat dit beter is voor je.
En met de tijd helen alle wonden, ik hoopte dat ik binnen een week erover heen zou zijn. Nu bijna 4 weken verder ben ik al heel ver. Ik dacht omdat ze mij uit hyves had verwijderd dat al haar berichtjes ook weg waren, dat viel tegen. Dat deed me wel wat, al die ''lieve krabbels'' maar ik ga ze niet verwijderen, te veel werk en te confronterend..

Ik weet gewoon dat het vanzelf slijt, als je maar bezig bent met dingen. De eerste week blijf je echt wel aan je ex denken, of je het wil of niet, hierna word het vanzelf minder.
Ik heb alle herinneringen, ( alles wat weg kan ) weggestopt of terug gegeven aan haar.
Maar we hadden ook samen dingen bij ikea gekocht omdat ze bij mij introk, die dingen moeten helaas blijven staan, ze doen me nog wel herinneren aan haar, maar doet me niets meer.

Dus al met al, het gaat hier goed

Hoop met jullie ook een beetje beter met de dag
pi_61341408
Foto's opgeruimd, brieven opgeruimd, ring af gedaan heb ik na een week gedaan. Spulletjes die ik heb gekregen van der heb ik gewoon staan dat stoort me ieder geval niet.
Zelf heeft ze nog shirts van me daar sliep ze in, had ook nog een foto op canvas doek laten maken die was voor der nieuwe kamer die is er alleen nog niet. Dus die heeft nooit kunnen hangen.
Kan der wel verwijderen, maar je kan altijd nog zoeken op hyves, dus opzich ligt dat aanmezelf, moet gewoon niet gaan kijken en me inhouden.
Ben nu zelf 3 weken verder is nog heel kort eigenlijk, andere zeggen ook hier blijf je toch een paar maanden mee lopen totdat het helemaal weg is.
Maar goed ik richt me nu op me werk, en ben weer mensen gaan contacten waar ik binnenkort mee ga afspreken, en ik probeer zoveel mogelijk naar de toekomst te kijken. En heb nu ook een knie operatie in het vooruitzicht dus dat leid mij gelukkig af Dat vooruitzicht naar een operatie toch positief kan zijn hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')