abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61564393
Tja ik had mooie herinneringen daar met haar, dat deed me wat eigenlijk.
Het ONS zoals het was.

Maar ik kon me herstellen na een klein moment van verdriet en heb daarna toch maar de bus gepakt ipv nog 5 bier achterover te tikken in het volgende uur dat de bus niet reed

Voel me wel ok nu, ik merk gewoon dat ik het ONS nog mis zoals het was, maar ik zie wel wat de tijd doet ik test mezelf af en toe 's.

Vanavond sportschoenen gekocht ik ga binnenkort starten met hartlopen, even wat beweging in het luie lijf

Morgen komt een vriend an me langs, ff gezellig paar biertjes pakken en misschien uitgaan.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 11 september 2008 @ 23:00:33 #252
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61564644
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef Chev het volgende:
Tja ik had mooie herinneringen daar met haar, dat deed me wat eigenlijk.
Het ONS zoals het was.

Maar ik kon me herstellen na een klein moment van verdriet en heb daarna toch maar de bus gepakt ipv nog 5 bier achterover te tikken in het volgende uur dat de bus niet reed

Voel me wel ok nu, ik merk gewoon dat ik het ONS nog mis zoals het was, maar ik zie wel wat de tijd doet ik test mezelf af en toe 's.

Vanavond sportschoenen gekocht ik ga binnenkort starten met hartlopen, even wat beweging in het luie lijf

Morgen komt een vriend an me langs, ff gezellig paar biertjes pakken en misschien uitgaan.
Zou niet teveel biertjes tikken, moet je alleen maar meer rennen om het er weer af te krijgen
Maar das weer een ander forum
pi_61565273
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:34 schreef Pim26 het volgende:
Ik ben eindelijk er overheen, ik heb haar vannacht gemaild hoe het met de stand van zaken staat wat betreft de gezamelijke rekening en of ze al haar post op haar eigen adres kan laten bezorgen ipv op de mijne..

Ik weet niet of de mail is aangekomen, ( wellicht ook geblokkeerd ) Maar merk wel dat ik veel aan haar denk, maar krijg er geen gevoel meer bij. Ik ben klaar met haar. Gelukkig, zelfs met drank op mis ik haar niet. ONS mis ik wel op sommige momenten, maar ONS kan k ook zijn met iemand anders.
Op dit moment krijg ik genoeg aandacht van 2 andere meisjes, maar ik merk dat het me helemaal niets doe. Ik word zelfs een beetje moe ervan als ik weer een sms krijg...

Maar ik ben blij dat ik weer goed in het leven sta.

Tips voor de nieuwste slachtoffers in de liefde:
Zoek veel afleiding.
Focus je op werk/school.
Ga veel naar vrienden/vriendinnen.
Zoek zeker geen troost in een scharrel.
Probeer op den duur een avond alleen door te brengen.
Zoek geen hulp in drank en drugs. Is makkenlijk om je gevoel uit te schakelen. ( ik heb nu al 3 weken geirriteerde lever en alvleesklier en maag pijn. Mag niet meer drinken voorlopig. Ik dronk dus wel iedere avond minimaal 3 biertjes gedurende een maand en dit heeft met mijn drink verleden een slechte werking op me lichtaam)

Verder geniet van de leuke dingen.
De mooie herinneringen aan je ex komen over een paar weken of maanden wel.
En als laatst, zoek geen contact, heb je helemaal niets aan!!
Mooi mooi Gefeliciteerd

Hoe lang is het nu over voor jou eigenlijk? Toch niet zo heel lang? Ben je niet bang dat je nog een terugval krijgt? Ik heb zelf na een maand een terugval gehad namelijk...dat was nadat ik mijn spullen bij haar had opgehaald.

Ik denk nu ook nog wel eens aan mijn ex hoor. Maar er zit totaal geen gevoel bij. Dat "ons" gevoel is al aardig weggesleten. Daar had ik het ook moeilijk mee. Je moet er alleen eventjes doorheen dat je niet je ex mist, maar gewoon iemand. Toen ik daar nog niet doorheen was, was het de tijd van het jaar van de stelletjes die buiten aan elkaar gingen hangen enzo en lief doen Wat had ik het daar moeilijk mee zeg! Ik was jaloers! Nu doet het me niet meer zo veel gelukkig Laat die mensen lekker klef doen buiten

Maar...ik zit nu dan ook in een hele andere situatie dan toen. Ik ben al redelijk ver gevorderd met een nieuw dametje. En het is eigenlijk pas ruim 3 maanden over met mijn ex =@ Dat nieuwe dametje voelt niet als een rebounder. Ik heb wel degelijk gevoelens voor haar. Ze wil het alleen rustig aan doen en langzaam opbouwen. Ze wil het nog geen relatie noemen. Dat terwijl ik juist liever gisteren dan vandaag een relatie met haar wil. Maarja ik ben nog gewend van mn ex dat alles snel snel gaat. Het is misschien wel goed om het allemaal rustig op te bouwen
Ik kan heel goed met haar praten. Een stuk beter dan dat ik met mijn ex kon. Dat weet ik nu al...het speelt pas iets van 3 weken. Ik heb haar ook verteld dat het ongeveer 3 maanden over is met mijn ex. Ik ben gewoon eerlijk geweest erin. Al was dat wel even lastig, want het is niet echt een onderwerp waar je over praat met een nieuwe vlam Ze moet maar zien wat ze ermee doet. Ik merk het wel
pi_61570030
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Zou niet teveel biertjes tikken, moet je alleen maar meer rennen om het er weer af te krijgen
Maar das weer een ander forum
Hé Snoet, bedankt voor de tip
Tja van veel bier en/of alcohol word ik sneller emo eigenlijk, maar het verdooft wel lekker soms, ik drink eigenlijk bijna niet door de week, dus ik gebruik het niet als 'medicijn'.

Ben normaal helemaal geen bier drinker, maar had gisteravond voor mezelf een prestatie geleverd door weer de stad in te gaan en te gaan 'shoppen', moest toen 'n uur wachten op de bus en ging 'ons' café in en had er gewoon zin in om mezelf ff te verdoven.

Vind 't best wel goed gegaan blij dat ik geen bekende ben tegen gekomen.
Anyway lang weekend vandaag genoeg te doen.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61570669
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ben niet van mening dat er twee schuldigen moeten zijn. Het vervelende is dat je in een relatie kunt verliezen zonder iets fout te doen. Misschien kom je later wel tot de ontdekking dat jij alles goed hebt gedaan, en dat hij je dus niet echt verdient.
Maar zover ben ik ook nog niet helemaal.
Ik ben inderdaad ook nog lang niet zover. Het liefst stap ik nu in een tijdmachine en ga ik 4 maanden verder leven. Ik ken mezelf namelijk. Ik ga hier echt wel overheen komen, maar het heeft tijd nodig. Ik kan op dit moment niets anders dan de dagen tellen en afwachten totdat ik me beter voel.

Of ik iets fout heb gedaan of niet, ik weet het niet. Ik heb er op dit moment ook geen behoefte aan om het het te weten. Dan ga ik namelijk denken: "Als ik dit en dit beter had gedaan, wat was er dan gebeurd". Daar zal ik nooit een antwoord op krijgen. Het komt niet meer goed. In elk geval weet ik wel dat ik alles, geprobeerd heb, echt alles om eraan te werken. Ik kan mezelf geen verwijten meer maken. Dat geeft me een klein beetje vrede.

Er zijn nu twee nachten voorbij. Vannacht sliep ik gelukkig beter als gisternacht, maar ik krijg nog steeds weinig eten door me keel. Ik kan lopen, zitten, staan, autorijden, werken en op grappige momenten verschijnt er een glimlach op mijn gezicht maar daar is het ook echt mee gezegd. De afleiding is goed voor me. Ik krijg veel steun vanuit mijn werk, mijn beste vrienden, vanuit sporten maar vooral van familie. 1 vriendin heeft zelfs een weddeschap gemaakt dat ze zeker weet dat ik binnen een half jaar weer een nieuw vriendje heb
Ik heb totaal geen behoefte aan mannelijk aandacht. Sterker nog, ik denk dat ik alleen maar boos ga worden als ik het krijg. Wel hoop ik dat ik ooit in de toekomst net zoveel voor iemand kan voelen als dat ik voor hem deed en dat ik die persoon wel gelukkig kan maken.
pi_61570732
heb 2 dagen niet gekeken en wat een posts alweer hehe.
Teveel om te lezen eigenlijk.
Ik kan het blijven zeggen maar hier gaat het nog steeds toppie, heb ook ontzettend veel afleiding met mijn werk, en heb heel veel afspraken staan met vrienden en kenissen scheeld een hoop! Moet zeggen vermaak mezelf prima
pi_61570856
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:34 schreef Pim26 het volgende:
Tips voor de nieuwste slachtoffers in de liefde:
Zoek veel afleiding.
Focus je op werk/school.
Ga veel naar vrienden/vriendinnen.
Zoek zeker geen troost in een scharrel.
Probeer op den duur een avond alleen door te brengen.
Zoek geen hulp in drank en drugs. Is makkenlijk om je gevoel uit te schakelen. ( ik heb nu al 3 weken geirriteerde lever en alvleesklier en maag pijn. Mag niet meer drinken voorlopig. Ik dronk dus wel iedere avond minimaal 3 biertjes gedurende een maand en dit heeft met mijn drink verleden een slechte werking op me lichtaam)

En als laatst, zoek geen contact, heb je helemaal niets aan!!
Bedankt voor de tips. Ik ben blij voor je dat het goed met je gaat.
Mijn ex is volgende week maandag jarig. Ik twijfel of ik hem een smsje moet sturen. Gewoon met alleen "gefeliciteerd" erin. Of zoiets. En gewoon niks terug verwachten. Aan de ene kant hebben we afgesproken om voorlopig geen contact met elkaar te hebben. Voor hem is het ook moeilijk.
Aan de andere kant zijn we dan ook al bijna 2 weken verder. Bovendien hebben we het ook erg goed gehad samen en hebben we ontzettend veel met elkaar gedeeld. Daarom vind ik het aan 1 kant ook gewoon fatsoenlijk en netjes om het te doen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:34:04 #258
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61571253
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef cmck het volgende:

[..]

Mijn ex is volgende week maandag jarig. Ik twijfel of ik hem een smsje moet sturen. Gewoon met alleen "gefeliciteerd" erin. Of zoiets. En gewoon niks terug verwachten. Aan de ene kant hebben we afgesproken om voorlopig geen contact met elkaar te hebben. Voor hem is het ook moeilijk.
Aan de andere kant zijn we dan ook al bijna 2 weken verder. Bovendien hebben we het ook erg goed gehad samen en hebben we ontzettend veel met elkaar gedeeld. Daarom vind ik het aan 1 kant ook gewoon fatsoenlijk en netjes om het te doen.
Ik zou gewoon een sms sturen, niet teveel erin zetten. Gefeliciteerd gewoon is goed. Anders krijg je straks als je mekaar ooit ziet het verwijt dat je nooit hebt gefeliciteerd ofzo.
pi_61574159
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef cmck het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, fijne dag.

Dat is meer dan genoeg. Zorg btw zelf dat je die dag wel onder de pannen bent. Anders voel je je misschien kut dat je er niet bij bent enzo.
pi_61579401
Wat ik mezelf probeer voor te houden is iedere keer als ik denk dat ik hem terugwil is dat het eigenlijk allemaal helemaal niet zo geweldig was en dat ik het zonder hem veel leuker kan hebben.
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:56:47 #261
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61580257
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:23 schreef HiZ het volgende:
Wat ik mezelf probeer voor te houden is iedere keer als ik denk dat ik hem terugwil is dat het eigenlijk allemaal helemaal niet zo geweldig was en dat ik het zonder hem veel leuker kan hebben.
Wat mis je aan hem, mis je de persoon. Of mis je een persoon en is hij wat je je kan herinneren als positief.
pi_61583974
Ik denk:

De goede periode
Het samen zijn
Het vertrouwen in elkaar
Het goede wat je in je ex zag

Alle slechte punten lijken minder belangrijk, maar het is naar mijn idee uitgegaan omdat het gewoon niet langer kon samen, wat wel jammer is, maar ook nodig.

(Direct) teruggaan is geen optie
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:39:51 #263
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61584142
Vanmiddag een uur met mijn ex aan de telefoon gehad. Werd vond ik dan nog gewoon gezellig aan de telefoon.
Ik vraag me nu af of ik haar niet los kan laten of wil laten
pi_61585097
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef PoepSnoet het volgende:
Vanmiddag een uur met mijn ex aan de telefoon gehad. Werd vond ik dan nog gewoon gezellig aan de telefoon.
Ik vraag me nu af of ik haar niet los kan laten of wil laten
je moet aan het begin geen contact hebben is het beste, dan gaat het verwerken veel sneller.
Het is heel moeilijk in het begin, maar je moet daar door heen bijten en met de tijd merk je vanzelf dat het makkelijker gaat.
pi_61586769
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Wat mis je aan hem, mis je de persoon. Of mis je een persoon en is hij wat je je kan herinneren als positief.
Nee, het is echt wel hem wie ik mis, alleen, zelfs zo verliefd als ik nog altijd ben, kan ik mijn ogen niet sluiten voor het feit dat de relatie gewoon puur vergif was.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:02:07 #266
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61592018
Ik ben niet klaar, het is kut, ze heeft een ander

KUTZOOI!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_61592796
exen zijn cool!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61592930
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben niet klaar, het is kut, ze heeft een ander

KUTZOOI!
GRRRRRR.... dat is echt het moment waar ik het meeste tegenopzie. Dat ik van iemand moet horen dat hij een ander heeft. Wat ongetwijfeld gaat gebeuren.
pi_61592966
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

GRRRRRR.... dat is echt het moment waar ik het meeste tegenopzie. Dat ik van iemand moet horen dat hij een ander heeft. Wat ongetwijfeld gaat gebeuren.
Wat is het probleem, zeg dat jij ook een ander hebt ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61593503
Ach dat probleem heb ik niet, die van mij maakte het uit om bij een ander te kunnen zijn.. geloof me is nog kutter hoor
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61593962
Horen/zien dat je ex een ander heeft blijft vervelend, ook al zit daar een tijdje tussen, tenzij je er natuurlijk helemaal overheen bent en je alleen maar blij kan zijn zijn voor hem/haar.
Als je zelf ondertussen al gelukkig met een ander bent ben je waarschijnlijk blij voor je ex, soort van opluchting?
Als je nog alleen bent kan het best een klap zijn.
Een klap die het kleine beetje hoop wat er nog was in een keer wegslaat, en dat is dan maar goed ook!
  zaterdag 13 september 2008 @ 04:52:49 #272
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_61594803
Rick zingt over zijn jeugd, voor mij als 38-jarige zo herkenbaar in een andere ontwrichte situatie.

http://villa-achterwerk.v(...)0460+8803306+8813901

Gvd wat mooi
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 13 september 2008 @ 10:33:58 #273
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61596182
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat is het probleem, zeg dat jij ook een ander hebt ?
Het gaat niet om een strijd, om wraak om whatever.. wij waren niet uit elkaar omdat we elkaar niet meer leuk vonden, maar omdat het in praktijk niet werkte om dat wij in onze dagelijkse dingen heel verschillend zijn. Dat maakt het des te kutter als ze een andere (volgens haar niet serieuze) relatie heeft..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_61599787
Onmogelijke liefde:

Een gedicht over het leven, als twee zielen met elkaar zijn verweven, als een zegen..

Als een zegen van Aphrodite godin der liefde zo waren wij, in balans en zonder zorgen, met altijd een blik naar morgen, om samen te zijn, ó dat was zo fijn.

Jaren vol vertrouwen, op elkaar bouwen en van elkaar houden, zonder ook maar één gedachten dat de liefde zou verflauwen.

Stilletjes kwam de beul, langzaam dichterbij, de toekomst was té beangstigend voor jou, onze beloften van trouw en van altijd voor jou vervreemde..

Twee zielen, een liefde, maar nu zó strak gespannen vol spanning en onzekerheid.
Dit kon niet langer goed gaan, want ik kon niet meer staan, en we voelde ons rot, ik lag met mijn hoofd op het schavot, mijn ogen smekend en starend, vol ongeloof, want dit kon niet zijn, dit mocht niet zo zijn!

En toch de beul was jij, of wij allebei,?
Want jij had de hoop opgegeven en je hart aan een ander gegeven.

I kon het niet geloven, dat jij, na al die jaren, mij zo pijn heb kunnen doen, en niet langer was zoals toen.

Nu leef jij al ruim 2 maanden met een ander, en ik merk aan mezelf óók, dat ik… verander.

Ja, nu zie ik het wel, dat ik leefde voor jouw.. met heel mijn hart en ziel, maar ik mezelf vergat, iets wat ik nooit had gedacht, en volgens mij jouw ook niet beviel.

Want jij hebt een sterke karakter nodig in je leven, iets wat ik jou had kunnen geven, als ik alleen maar wist wat ik nu weet, dan ik ons leven anders aangekleed.

Want jij liet mij gaan, voor een reden onbekend, voor een ander, omdat jij ook niet sterk genoeg was, of om te ontdekken.

Om te ontdekken in het leven, moet je vrij zijn in je hart, ongebonden en jezelf, nu weet ik dat.

Dit alles is gebeurd voor een reden, dat er nog meer valt te beleven, maar dat pijn, angst en verdriet me soms nog steeds doet beven van dit verlies.

Nee een ander, zoals jij dat doet, zal voor mij niet gaan, ik wil leren op mijn eigen benen te staan, al is dit lastig, al doet het pijn, in mijn hart heb ik een plekje voor jouw, en die zal er altijd zijn.

De deur zit dicht, met een goed slot, de sleutel in mijn zak, want die hou ik bij me.
Soms zie ik je nog wel eens, kijkend, glurend door het sleutelgat, dan zie ik je daar aan wat ik met jou heb gehad, zoveel meegemaakt, zoveel goeds maar ook zoveel fouts.

De deur blijft op slot, en ik hou hem goed dicht, bang voor jou, dat ik weer van je hou..

Het is te kort nu, ook al zou het je spijten.. we zijn er nog niet klaar voor, al zou je terug willen zal dit ons snel weer splijten.

Het leven gaat door, ook al wil ik het soms niet, en heb ik verdriet, een nieuwe kans, het onbekende, ik ga het wel halen.. met blikken en blozen en balen.

Helemaal op mezelf, zoals ik dat wil, en ik dat kan, niet opnieuw de fout in gaan bij dezelfde dingen.
Ja want ooit.... ooit zal ik iemand opnieuw kunnen beminnen, met heel mijn hart en ziel, maar alleen als de deur van het slot afkan en ik weer in liefde vertrouwen kan.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61606129
Oh.. godver.. waarom is het nog steeds niet echt over. Ik moest vandaag langs Utrecht rijden en dan voel ik mijn maag zich ronddraaien, krijg meteen hoofdpijn..

Godver, Godver Godver.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')