Zou niet teveel biertjes tikken, moet je alleen maar meer rennen om het er weer af te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef Chev het volgende:
Tja ik had mooie herinneringen daar met haar, dat deed me wat eigenlijk.
Het ONS zoals het was.
Maar ik kon me herstellen na een klein moment van verdriet en heb daarna toch maar de bus gepakt ipv nog 5 bier achterover te tikken in het volgende uur dat de bus niet reed
Voel me wel ok nu, ik merk gewoon dat ik het ONS nog mis zoals het was, maar ik zie wel wat de tijd doet ik test mezelf af en toe 's.
Vanavond sportschoenen gekocht ik ga binnenkort starten met hartlopen, even wat beweging in het luie lijf
Morgen komt een vriend an me langs, ff gezellig paar biertjes pakken en misschien uitgaan.
Mooi mooiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:34 schreef Pim26 het volgende:
Ik ben eindelijk er overheen, ik heb haar vannacht gemaild hoe het met de stand van zaken staat wat betreft de gezamelijke rekening en of ze al haar post op haar eigen adres kan laten bezorgen ipv op de mijne..
Ik weet niet of de mail is aangekomen, ( wellicht ook geblokkeerd ) Maar merk wel dat ik veel aan haar denk, maar krijg er geen gevoel meer bij. Ik ben klaar met haar. Gelukkig, zelfs met drank op mis ik haar niet. ONS mis ik wel op sommige momenten, maar ONS kan k ook zijn met iemand anders.
Op dit moment krijg ik genoeg aandacht van 2 andere meisjes, maar ik merk dat het me helemaal niets doe. Ik word zelfs een beetje moe ervan als ik weer een sms krijg...
Maar ik ben blij dat ik weer goed in het leven sta.
Tips voor de nieuwste slachtoffers in de liefde:
Zoek veel afleiding.
Focus je op werk/school.
Ga veel naar vrienden/vriendinnen.
Zoek zeker geen troost in een scharrel.
Probeer op den duur een avond alleen door te brengen.
Zoek geen hulp in drank en drugs. Is makkenlijk om je gevoel uit te schakelen. ( ik heb nu al 3 weken geirriteerde lever en alvleesklier en maag pijn. Mag niet meer drinken voorlopig. Ik dronk dus wel iedere avond minimaal 3 biertjes gedurende een maand en dit heeft met mijn drink verleden een slechte werking op me lichtaam)
Verder geniet van de leuke dingen.
De mooie herinneringen aan je ex komen over een paar weken of maanden wel.
En als laatst, zoek geen contact, heb je helemaal niets aan!!
Hé Snoet, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Zou niet teveel biertjes tikken, moet je alleen maar meer rennen om het er weer af te krijgen
Maar das weer een ander forum
Ik ben inderdaad ook nog lang niet zover. Het liefst stap ik nu in een tijdmachine en ga ik 4 maanden verder leven. Ik ken mezelf namelijk. Ik ga hier echt wel overheen komen, maar het heeft tijd nodig. Ik kan op dit moment niets anders dan de dagen tellen en afwachten totdat ik me beter voel.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat er twee schuldigen moeten zijn. Het vervelende is dat je in een relatie kunt verliezen zonder iets fout te doen. Misschien kom je later wel tot de ontdekking dat jij alles goed hebt gedaan, en dat hij je dus niet echt verdient.
Maar zover ben ik ook nog niet helemaal.
Bedankt voor de tips. Ik ben blij voor je dat het goed met je gaat.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:34 schreef Pim26 het volgende:
Tips voor de nieuwste slachtoffers in de liefde:
Zoek veel afleiding.
Focus je op werk/school.
Ga veel naar vrienden/vriendinnen.
Zoek zeker geen troost in een scharrel.
Probeer op den duur een avond alleen door te brengen.
Zoek geen hulp in drank en drugs. Is makkenlijk om je gevoel uit te schakelen. ( ik heb nu al 3 weken geirriteerde lever en alvleesklier en maag pijn. Mag niet meer drinken voorlopig. Ik dronk dus wel iedere avond minimaal 3 biertjes gedurende een maand en dit heeft met mijn drink verleden een slechte werking op me lichtaam)
En als laatst, zoek geen contact, heb je helemaal niets aan!!
Ik zou gewoon een sms sturen, niet teveel erin zetten. Gefeliciteerd gewoon is goed. Anders krijg je straks als je mekaar ooit ziet het verwijt dat je nooit hebt gefeliciteerd ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef cmck het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips. Ik ben blij voor je dat het goed met je gaat.
Mijn ex is volgende week maandag jarig. Ik twijfel of ik hem een smsje moet sturen. Gewoon met alleen "gefeliciteerd" erin. Of zoiets. En gewoon niks terug verwachten. Aan de ene kant hebben we afgesproken om voorlopig geen contact met elkaar te hebben. Voor hem is het ook moeilijk.
Aan de andere kant zijn we dan ook al bijna 2 weken verder. Bovendien hebben we het ook erg goed gehad samen en hebben we ontzettend veel met elkaar gedeeld. Daarom vind ik het aan 1 kant ook gewoon fatsoenlijk en netjes om het te doen.
Gefeliciteerd, fijne dag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:15 schreef cmck het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips. Ik ben blij voor je dat het goed met je gaat.
Mijn ex is volgende week maandag jarig. Ik twijfel of ik hem een smsje moet sturen. Gewoon met alleen "gefeliciteerd" erin. Of zoiets. En gewoon niks terug verwachten. Aan de ene kant hebben we afgesproken om voorlopig geen contact met elkaar te hebben. Voor hem is het ook moeilijk.
Aan de andere kant zijn we dan ook al bijna 2 weken verder. Bovendien hebben we het ook erg goed gehad samen en hebben we ontzettend veel met elkaar gedeeld. Daarom vind ik het aan 1 kant ook gewoon fatsoenlijk en netjes om het te doen.
Wat mis je aan hem, mis je de persoon. Of mis je een persoon en is hij wat je je kan herinneren als positief.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:23 schreef HiZ het volgende:
Wat ik mezelf probeer voor te houden is iedere keer als ik denk dat ik hem terugwil is dat het eigenlijk allemaal helemaal niet zo geweldig was en dat ik het zonder hem veel leuker kan hebben.
je moet aan het begin geen contact hebben is het beste, dan gaat het verwerken veel sneller.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef PoepSnoet het volgende:
Vanmiddag een uur met mijn ex aan de telefoon gehad. Werd vond ik dan nog gewoon gezellig aan de telefoon.
Ik vraag me nu af of ik haar niet los kan laten of wil laten![]()
Nee, het is echt wel hem wie ik mis, alleen, zelfs zo verliefd als ik nog altijd ben, kan ik mijn ogen niet sluiten voor het feit dat de relatie gewoon puur vergif was.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Wat mis je aan hem, mis je de persoon. Of mis je een persoon en is hij wat je je kan herinneren als positief.
GRRRRRR.... dat is echt het moment waar ik het meeste tegenopzie. Dat ik van iemand moet horen dat hij een ander heeft. Wat ongetwijfeld gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben niet klaar, het is kut, ze heeft een ander
KUTZOOI!
Wat is het probleem, zeg dat jij ook een ander hebt ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
GRRRRRR.... dat is echt het moment waar ik het meeste tegenopzie. Dat ik van iemand moet horen dat hij een ander heeft. Wat ongetwijfeld gaat gebeuren.
Het gaat niet om een strijd, om wraak om whatever.. wij waren niet uit elkaar omdat we elkaar niet meer leuk vonden, maar omdat het in praktijk niet werkte om dat wij in onze dagelijkse dingen heel verschillend zijn. Dat maakt het des te kutter als ze een andere (volgens haar niet serieuze) relatie heeft..quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is het probleem, zeg dat jij ook een ander hebt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |