Was mijn laatste edit nog ff erover in mijn bericht richting jouquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:28 schreef Summers het volgende:
ik bedoelde paranormale waarnemingen tussen waken en slapen in .
Ik heb periodes gehad dat ik het echt elke dag meemaakte en ook de hele dag door dus licht werkte niet maar wel spooky een sissende stem in het donker , ik zou denk ik gillenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:30 schreef Topspin het volgende:
[..]
Was mijn laatste edit nog ff erover in mijn bericht richting jouDat het zo is dat je daar veel meer kunt horen en zien dus ook. Niet dat ik het iedere avond meemaak maar er was een paar dagen geleden zo'n ervaring waar ik ff het licht moest aanmaken omdat ik echt gestoord werd ervan en toen bij het aanmaken van het licht was het direct op de seconde weg alsof het licht in de duisternis ervoor zorgde dat ik meteen wakker werd of dat het licht alleen al voldoende was.
Een sissende stem in het donker alsof het een geest was dat was het dus ook en in de ooghoeken een of ander licht als een gedaante.
En tóch kan je het niet uitstaan wanneer ik zeg dat niet te geloven. Dat maakt voor mij het verschil.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet veel anders dan ik ervaar
Je bent echt niet de enige.
Pure dankbaarheid dat ik hier mag wonen, liefhebben, genieten, liefhebben, betekenisvol zijn voor anderen, doelen bereiken, vreugde beleef, gelukkig mag zijn, en had ik liefhebben al genoemd?.
No god involved.
Ik kreeg rillingen over de rug en dacht dat mijn geest overgenomen werd door dat wezen, alsof hij in mij wilde kruipen en bezit wilde nemen van mij. Zou het alleen sissen zijn en licht in de ooghoeken dan zou ik het hebben aangezien uit pure nieuwsgierigheid maar ik had het idee dat ik overgenomen werd of iets dergelijks. Alsof mijn gedachtes ook gestolen werden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb periodes gehad dat ik het echt elke dag meemaakte en ook de hele dag door dus licht werkte niet maar wel spooky een sissende stem in het donker , ik zou denk ik gillentenzij het goed zou aanvoelen , had je er geen gevoel bij ?
Ik geloof je niet als je zegt dat je het niet gelooft , je wilt het niet geloven omdat dat zou betekenen dat je je hoogmoed moet laten vallen en dat je niks meer bent dan een ander .quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En tóch kan je het niet uitstaan wanneer ik zeg dat niet te geloven. Dat maakt voor mij het verschil.
Ik ben ook niks meer dan een ander, maar ik geloof wel dat de God waar ik in geloof, en dat is niet dezelfde als waar jij in gelooft, groter is en veel meer brengt dan wat wij mensen voor elkaar kunnen krijgen, op alle gebied, en zich dat ook alleen in je leven manifesteert wanneer je je leven met die God leeft.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof je niet als je zegt dat je het niet gelooft , je wilt het niet geloven omdat dat zou betekenen dat je je hoogmoed moet laten vallen en dat je niks meer bent dan een ander .
Dat is het enige verschil dat ik zie .
gelukkig maar .quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik kreeg rillingen over de rug en dacht dat mijn geest overgenomen werd door dat wezen, alsof hij in mij wilde kruipen en bezit wilde nemen van mij. Zou het alleen sissen zijn en licht in de ooghoeken dan zou ik het hebben aangezien uit pure nieuwsgierigheid maar ik had het idee dat ik overgenomen werd of iets dergelijks. Alsof mijn gedachtes ook gestolen werden.
Kan het niet goed uitleggen ook.
In ieder geval geen goed gevoel en daarom het licht aangedaan en toen op de seconde was het compleet weg
Dat snap ik , mensen weten heel goed het verschil ( of leren dat mettertijd ) wat waar hoort .quote:Overdag zelden tot nooit last van of last van gehad, sowieso in het donker vaker last van het een of ander, ook als ik buiten zit die spanning wat ik in dit topic al eerder zei.
Toen die sissende stem bezig was kreeg ik van alles binnen wat hij zei, dus ook kloppende dingen waar ik me bezig moest gaan houden maar ook muziek die ik hoorde die over geesten ging. Hoorde allerlei fragmenten van muziek van artiesten die aan het zingen waren over geesten, duidelijke muziek ook alsof ik ervan overtuigd moest worden dat geesten bestaan op een agressieve manier.
Sommigen kunnen zeggen van, ga naar een psychiater maar ik weet duidelijk het verschil tussen wanen en hallucinaties plus ervaringen die erbuiten liggen. Heb nooit last gehad van stemmen en die keren dat ik wanen had toen was het achterdocht.
zoits had ik ook maar daar had k om gevraagt tussen waken en slapen in omdat ik wist dat ik toen de juiste frequentie had en het werkte ook nog en toen hoorde ik ook mooie muziek .quote:Zelfde geldt voor die Russische opera zangeres die 10 minuten aan het zingen was 2 jaar geleden, ook niets te maken met wanen maar in mijn ogen een diepere betekenis.
Idd van alles wat , van eng tot fantastisch .quote:Dan ook dingen meegemaakt die wel ziek waren maar zo ook dingen die niet ziek zijn en niet te verklaren zijn en zo gaat dat wel eens.
Ik kan het wel uitstaan, ik weet namelijk wel beter. Wat me telkens verbaast is jouw overlevingsmechanisme. Als je het namelijk wél van me aanneemt, ben je nergens meer. Maar ik kan het wel heel eenvoudig van jou aannemen, terwijl mijn wereld dan gewoon standvastig blijft, en ik die geen geweld aan hoef te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En tóch kan je het niet uitstaan wanneer ik zeg dat niet te geloven. Dat maakt voor mij het verschil.
Oke.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitstaan, ik weet namelijk wel beter. Wat me telkens verbaast is jouw overlevingsmechanisme. Als je het namelijk wél van me aanneemt, ben je nergens meer. Maar ik kan het wel heel eenvoudig van jou aannemen, terwijl mijn wereld dan gewoon standvastig blijft, en ik die geen geweld aan hoef te doen.
En dat maakt voor mij het verschil.
Jij hebt die god nodig, om je prettig te voelen, ik niet. Ik ben onafhankelijk gelukkig, jij niet.
Ik denk dat jij in de val bent getrapt waar je ons steeds voor waarschuwt en dat jouw god satan is ,quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben ook niks meer dan een ander, maar ik geloof wel dat de God waar ik in geloof, en dat is niet dezelfde als waar jij in gelooft, groter is en veel meer brengt dan wat wij mensen voor elkaar kunnen krijgen, op alle gebied, en zich dat ook alleen in je leven manifesteert wanneer je je leven met die God leeft.
Okequote:Op maandag 25 augustus 2008 00:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke.
Ik vrees dat het geen kwestie is van aannemen, maar geloven. Ik kán het niet geloven. Niet met voorbedachte rade omdat mijn wereld dan in elkaar stort, maar omdat ik jouw woord dan op face value aan moet nemen, maar tegenover jouw woord staat een oneindige reeks argumenten die mij het onmogelijk maken om te geloven. Ik ben dus of stronteigenwijs, of al die argumenten van me zijn valide. Ik geloof het tweede in dit geval en dat zal ik ook blijven geloven zolang het niet-bestaan van God niet aangetoond wordt.
Not a chance.quote:Kom je nog wel langs als je naar Parijs komt?
En met dit simpele en laffe antwoord bevestig je precies mijn punt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
lol
helaas.
Ik denk niet dat nog 1 post met verdediging uit zal maken
Ja ik moet er om lachen want er klopt gewoon allemaal niets van. Maar dat heeft toch geen zin om jullie daar nog een keer van proberen te overtuigen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En met dit simpele en laffe antwoord bevestig je precies mijn punt.
lol????????
Het gaat om JOUW leven hoor, niet het mijne.
En jij vind dit wel vriendelijk en vrij van beschuldigingen overkomen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in de val bent getrapt waar je ons steeds voor waarschuwt en dat jouw god satan is ,
alles wijst daarop en je ziet het niet , de val waar jij inzit projecteer je op de rest van de wereld .
Hoogmoed , oneerlijkheid , hebzucht , haat en duisternis .
je kan werkelijk waar niet meer luisteren of overeenkomsten zien , harteloos wijs je medemensen af die zichzelf openstellen , als iemand blij en gelukkig is weet je dat meteen de grond in te trappen want dat mag niet bestaan en dat als een aangeleerd automatisme omdat je je hoogmoed niet op wilt geven .
braaf volg je de kerkelijke doctrine waar je tegen zegt te zijn maar hun satanzaad gestoeld op angst en macht van eeuwen terug accepteer je wel als de waarheid , zeggen en doen zijn twee verschillende dingen , jouw praten en handelen zijn niet in overeenkomst en je bent allesbehalve met twee benen op de grond en allesbehalve geraakt door de echte god , satan heeft je geraakt en lacht zich helemaal stuk omdat jij hem macht geeft en hem laat groeien en andere mensen wilt vernietigen voor "de waarheid en liefde " , zoals je zei dat hij zou doen .
Waar het hart vol van is loopt de mond van over en je raakt niet uitgepraat over je satanobsessie en zijn vermeende macht .
Satan heeft ons niet in zijn macht want wij blijven uit de valkuil van blind en slaafs volgen van alles op deze wereld die is gebouwd op leugens en bedrog .
Ik ben niet hard en onverbiddellijk, waar maak je dat nou weer uit op. Je moest eens wat minder aanmatigend mensen van van alles en nog wat beschuldigen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja ik moet er om lachen want er klopt gewoon allemaal niets van. Maar dat heeft toch geen zin om jullie daar nog een keer van proberen te overtuigen.
Het had me serieus leuk gelijkt om je te ontmoeten. Niet meteen om die kerk ofzo maar gewoon om te zien wie er aan de andere kant van de lijn zit. Maarja, als je nou per sé hard wil zijn en onverbiddellijk moet je dat natuurlijk zelf weten, dan is mijn antwoord 'helaas'. Mijn leven is perfect, ik heb alles.
Doe eens niet zo naief?? Telkens als wij Ali een hand aanbieden hakt ie hem onverbiddellijk af, of je dat nu aardig doet, of puur uit interesse, of boos. It's his way or the highway. En dat maakt ie op niet mis te verstane manier duidelijk door mij al 18 topics lang compleet de grond in te boren en alles waar ik voor sta als leugen te kijk te zetten. (niet alleen mij trouwens, iedereen, maar ik mag alleen voor mezelf spreken)quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
En jij vind dit wel vriendelijk en vrij van beschuldigingen overkomen?
Kom op zeg, we zijn allemaal mensen die ons best doen goed te zijn en vaak fouten maken. Ali op zijn manier, jij op jouw manier. Maar nu veroordeel je net zo hard als dat wat je veroordeelt.
Dat bepaal ik zelf wel, dankjewel.quote:
Ik heb net op je gereageerd Wolfjequote:
Wie de bal kaatst kan hem van mij terug verwachten , als je hem terug krijgt misschien besef je dan wat het eigenlijk betekend wat je gelooft en wat dat doet met andere mensen en waar je eigenlijk voor staat en hoe dat eigenlijk ZELF voelt als je zoiets naar je toekrijgt terwijl je alleen maar iets gelooft of ervaart en niks slechts hebt gedaan .quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
En jij vind dit wel vriendelijk en vrij van beschuldigingen overkomen?
Kom op zeg, we zijn allemaal mensen die ons best doen goed te zijn en vaak fouten maken. Ali op zijn manier, jij op jouw manier. Maar nu veroordeel je net zo hard als dat wat je veroordeelt.
Voor mij wel denk ik, ik heb nog een allerlaatste tentamen te leren, moet ik halen. Verder is voor degenen die er echt open voor stonden, waaronder jij dus, het topic doeltreffend geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |