Hihi, jij bent niet de enige die dat dacht. Toen ik het voor het eerst las, zat ik ook zoquote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
*domme vraag van de dag*
Als jullie zeggen 'biscuit', dan bedoel je toch gewoon van dat zachte taart-spul? Of echt hard en knapperig?
Ik vroeg het me ook af hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
*domme vraag van de dag*
Als jullie zeggen 'biscuit', dan bedoel je toch gewoon van dat zachte taart-spul? Of echt hard en knapperig?
Leer het me shmoop! Waar begin ik, wat moet ik doen?!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Hier móet ik gepost hebben, wat een prachtige taarten.
Ik was een beetje door mijn inspiratie heen qua decoratie, maar wat ik altijd maakte valt in het niet bij deze creaties.
Dat MMF is een stuk handiger dan waar ik altijd mee zit te klooien, snel eens mee aan de slag.
die was het ja! dank je wel!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
http://www.detafelvan18.nl/home.php
Ja. Maar wat zou je dan als vulling moeten doen, als het buiten de koelkast moet omdat het in de koelkast weer niet goed is voor de MMF?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij niet, zit daar nie ei ofzo in?
Die biscuit was toch kant en klaar te koop bij de AH?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af hoor.
Dat hele zachte vind ik walgelijk lekker trouwens. Misschien moet ik dit weekend maar alvast een proeftaart maken. Is dat biscuitspul in reguliere winkels te vinden? En heeft iemand dan een recept voor lekkere vulling?
.
Ik moet het zelf ook nog proberen, mijn kind!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leer het me shmoop! Waar begin ik, wat moet ik doen?!
Het is de bedoeling om het ei zolang te kloppen dat alle ei in schuim is veranderd. Ik vind dat moeilijk te beoordelen, dus klop ik het in een glazen kom. Dan kan ik zien of er nog ongeklopt ei op de bodem zit.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
biscuitdeeg is heel simpel. op 1 ei gaat 30 gram bloem, 30 gram suiker en een snufje zout
Eieren eerst in het water leggen om lekker op te warmen. Dan ei(eren) met suiker en zout net zo lang kloppen tot de structuur verandert. Dat kan 5 minuten zijn maar ook 10. Daarna bloem erdoor mengen (niet te hard kloppen) en in een ingevette bakvorm doenBakken op 170 graden voor ongeveer 30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |