abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 21:23:06 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61458916
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn eerste taartje
Niet zo perfect als de meeste taartjes hier maar ik ben er helemaal vrolijk van!
[ afbeelding ]
Heb je dat zo even in één middag in elkaar geflanst Lotje?

Wouw!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 7 september 2008 @ 21:25:43 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61459028
Wat is ie leuk zeg!

Als ik zie hoever sommigen al bij hun eerste poging komen ga ik mss ook maar eens wat oefenen voor over 4 maanden, voor een verjaardagstaart.
pi_61459911
lotjeb wat mooi!

be dat gaat je vast lukken.
mama van 3 kids!
pi_61459944
quote:
Mijn eerste taartje
Niet zo perfect als de meeste taartjes hier maar ik ben er helemaal vrolijk van!
[ afbeelding ]
Schattig
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61460100
quote:
Mijn eerste taartje
Chapeau

Tip voor de bekleding: als je hem in 1 x er overheen legt krijg je plooien zoals te zien bij jou taartje. Je kunt hem het beste er losjes overheen leggen en hem dan stukje voor stukje optillen en gladstrijken. Mocht je er mee doorgaan dan is een smoother daarvoor ook een handig hulpmiddel
pi_61460115
Leuk dat jullie 'm ook leuk vinden! Ik kan niet wachten tot de volgende taartgelegenheid
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_61460213
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:55 schreef Trusten het volgende:

[..]

Chapeau

Tip voor de bekleding: als je hem in 1 x er overheen legt krijg je plooien zoals te zien bij jou taartje. Je kunt hem het beste er losjes overheen leggen en hem dan stukje voor stukje optillen en gladstrijken. Mocht je er mee doorgaan dan is een smoother daarvoor ook een handig hulpmiddel
Ja, het bekleden vond ik nog een heel gedoe! Ik had wat filmpjes bekeken en daarop zag het er een stuk makkelijker uit
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 7 september 2008 @ 22:22:17 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61461049
Dat vind ik ook het moeilijkste tot nu toe, die plooien wegkrijgen! Aangezien ik van plan ben vierkant te werken voorlopig, kun je de hoekjes omvouwen en wegstrijken.

Het plakken van fondant op fondant kan ook door het figuurtje op een natte handdoek te leggen. Dit zag ik ergens op een filmpje.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61461314
Leuk lotjeb!
Saartje
  zondag 7 september 2008 @ 22:42:29 #210
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61461764
Ik was van plan om morgen bij de koffie lekkere chocolade cake te serveren. Ik wilde hem even simpel decoreren dus had ik een potje van dr Oetker (regenboogfantasie) gekocht om hem mee te versieren. Nou is de cake klaar maar ik bedacht me dat dat spul natuurlijk niet blijft zitten zonder iets wat plakt. Helaas had ik daar niet aan gedacht (ik maak dit soort dingen normaal nooit) en ik heb dus geen kant en klaar spul in huis.

Heeft iemand een goed idee wat ik kan gebruiken om de decoratie er op te plakken? Ik heb in huis: goede cacao, kristalsuiker, een klein beetje poedersuiker (3 van die zakjes die je bij een kersstol krijgt) 2 zakjes vanillesuiker, lichte bastertsuiker, gelatine. Ik heb geen idee of ik hier van kan maken en ik heb gewoon alles opgenoemd waarvan ik dacht dat het misschien nuttig zou zijn.

HELP!

De chocolade cake is trouwens wel goed gelukt (hij ziet er iig smakelijk uit)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')