abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61448224
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:48 schreef Sanne het volgende:

[..]

Nou er zijn een paar supermarkten open, dus ik zou zeggen! Begin met de ingrediënten!
Die staan dus al klaar
Ik drukte per ongeluk op invoeren voordat ik mijn bericht klaar had. Je was snel!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 7 september 2008 @ 14:52:07 #192
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61448245
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:51 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Die staan dus al klaar
Ik drukte per ongeluk op invoeren voordat ik mijn bericht klaar had. Je was snel!
Ben benieuwd hoe het je vergaat. Of het moeilijk is.
Maar ja, jouw taarten kennende draai je hier ook je hand niet voor om.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61453389
Spoedvraag!

Hoe bevestigje fondant op fondant? En hoe andere dingetjes?
Last.fm Twitter
pi_61453617
water?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_61453814
of eiwit ...
  zondag 7 september 2008 @ 18:47:22 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61454039
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:10 schreef Zwaalie het volgende:
Dank iedereen voor de leuke reacties!
[..]

Er is ook eiwitpoeder te verkrijgen (bij de betere taartwinkel), waarmee je het probleem van rauw ei verhelpt. Om eerlijk te zijn ben ik nooit zo bang voor voedselvergiftiging, zolang je zorgt dat je met verse producten werkt en probeert hygienisch te werk te gaan. Ik moet erbij zeggen het bij mij nog niet fout is gegaan en ik misschien wel anders piep na een flinke vergiftiging.
[..]
Ik ben zelf ook niet zo moeilijk, maar om te trakteren op bijvoorbeeld een kinderdagverblijf neem ik liever geen risico's.
pi_61454186
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef Lotjeb het volgende:
Spoedvraag!

Hoe bevestigje fondant op fondant? En hoe andere dingetjes?
Eigenlijk niet met water want dat gaat smelten, maar in geval van nood kun je best poedersuiker met een klein beetje water tot een heel dik papje roeren. Daarmee kun je plakken
Saartje
pi_61454989
Een kwastje een beetje vochtig maken met water, niet te veel anders gaat het inderdaad smelten. Of je maakt een eetbare lijm met water en een beetje tylose.
pi_61455043
Bedankt voor alles suggesties! Ik heb het uiteindelijk gedaan met een restje fondant, gemend met wat water.

Naar tylose zal ik eens op zoek gaan want ik geloof dat ik dit vaker ga doen...
Last.fm Twitter
pi_61458885
Mijn eerste taartje
Niet zo perfect als de meeste taartjes hier maar ik ben er helemaal vrolijk van!
Last.fm Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')