Die staan dus al klaarquote:Op zondag 7 september 2008 14:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou er zijn een paar supermarkten open, dus ik zou zeggen! Begin met de ingrediënten!
Ben benieuwd hoe het je vergaat. Of het moeilijk is.quote:Op zondag 7 september 2008 14:51 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Die staan dus al klaar![]()
Ik drukte per ongeluk op invoeren voordat ik mijn bericht klaar had. Je was snel!
Ik ben zelf ook niet zo moeilijk, maar om te trakteren op bijvoorbeeld een kinderdagverblijf neem ik liever geen risico's.quote:Op zondag 7 september 2008 12:10 schreef Zwaalie het volgende:
Dank iedereen voor de leuke reacties!
[..]
Er is ook eiwitpoeder te verkrijgen (bij de betere taartwinkel), waarmee je het probleem van rauw ei verhelpt. Om eerlijk te zijn ben ik nooit zo bang voor voedselvergiftiging, zolang je zorgt dat je met verse producten werkt en probeert hygienisch te werk te gaan. Ik moet erbij zeggen het bij mij nog niet fout is gegaan en ik misschien wel anders piep na een flinke vergiftiging.
[..]
Eigenlijk niet met water want dat gaat smelten, maar in geval van nood kun je best poedersuiker met een klein beetje water tot een heel dik papje roeren. Daarmee kun je plakkenquote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef Lotjeb het volgende:
Spoedvraag!
Hoe bevestigje fondant op fondant? En hoe andere dingetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |