Zijn ze daarom zo groot? omdat iedereen zo'n instelling heeft?quote:
DIkke eenschquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:41 schreef CaptainCookie het volgende:
grolsch is gewoon zeik, heineken is lekker
(verder zijn bavaria en jupiler ook niet te zuipen, hertog jan dan weer wel)
Als je er 4 bekers/flesjes/waar je het ook in doet met pis vult en de 5de met heineken, dan niet neequote:Op zondag 24 augustus 2008 14:42 schreef JDude het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van een blinde test met een stuk of 5 biermerken en een mannetje of 1000. Volgens mij haalt het grootste deel dat o zo gehate merk er niet eens uit.
dat dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:42 schreef JDude het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van een blinde test met een stuk of 5 biermerken en een mannetje of 1000. Volgens mij haalt het grootste deel dat o zo gehate merk er niet eens uit.
ts is een homoquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:35 schreef MouzurX het volgende:
Dit is toch gewoon niet te zuipen ? Het gaat er wel in als je al flink wat op hebt maar dan zou je pis ook nog lekker kunnen vinden![]()
En dat zijn volgens mij nog de 2 grootste merken hier in Nederland, nou niemand hier vindt het lekker dus waar al de mensen wonen die die zooi wel lekker vinden, ik weet het niet..
Klacht: heineken en grolsch, en het feit dat je die 2 het vaakst tegenkomt.
Laat ik het dan anders stellen aangezien het dikgedrukte ook weer waar is: Ik snap echt niet dat heineken het grootste biermerk is, dus dat de meeste mensen het lekker vinden, want het is toch echt een van de minst lekkere bieren van allemaal.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
Gaan we weerMensen die bepaalde merken niet lusten
!
In een kroeg zuip je ook gewoon bier, ongeacht wat er getapt wordt? Voorkeuren heeft iedereen, maar zeuren dat je een normaal pilsje niet lust is totaly gay!
Dat is jouw smaak. Heineken doet natuurlijk ook veel sponseren en is gewoon één van de bekendste bieren ter wereld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen aangezien het dikgedrukte ook weer waar is: Ik snap echt niet dat heineken het grootste biermerk is, dus dat de meeste mensen het lekker vinden, want het is toch echt een van de minst lekkere bieren van allemaal.
oef. de volgende morgen koppijn.quote:
Als je van bier al een kater krijgt is het door uitfroging, dus dat gaat per merk geen verschil maken.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:40 schreef Silaz het volgende:
Grolschde rest is pisbier. vooral heineken
Kijk jongens, een reservebelg. Hihihiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef solyaris het volgende:
In de juiste volgorde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kijk jongens, een reservebelg. Hihihi
Amenquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:40 schreef Silaz het volgende:
Grolschde rest is pisbier. vooral heineken
Dat is idd een antwoord wat Grafpaupers altijd geven. Gelukkig is je post doorspekt met sarcasmequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
HOU JE BEK!!!!!
Heineken is prima te drinken! Grolsch is bocht
Stomme zuiderlingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef Michielos het volgende:
Heineken is toch zo een pisbier he![]()
![]()
Duvel![]()
![]()
![]()
![]()
Westmalle![]()
![]()
![]()
![]()
Leffe![]()
Brugse Zot![]()
![]()
Jupiler![]()
![]()
Hertog Jan![]()
_O_
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef Michielos het volgende:
Heineken is toch zo een pisbier he![]()
![]()
Duvel![]()
![]()
![]()
![]()
Westmalle![]()
![]()
![]()
![]()
Leffe![]()
Brugse Zot![]()
![]()
Jupiler![]()
![]()
Hertog Jan![]()
_O_
Met Grolsch hoef je daarvoor niet eens te wachten tot de volgende ochtendquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:14 schreef frenchfries het volgende:
Heineken is prima pils.
...Tot je de volgende morgen wakker wordt
Grolsch
Dat dus en heineken is ook wel te drinken. In italie hadden ze niks beters als Heineken. Ze hadden bijvoorbeeld wel bach's bier maar dat vind ik niet te drinkenquote:
Voor de fijnproever idd, EN alleen op festivalsquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef El_Rolando het volgende:
Lauwe Schultenbrau.
Mischien niet het verschil tussen amstel en heineken, maar tussen goede pils en amstel echt wel, dat lukt me na 10 biertjes ook nog welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
JA IK VIND BIER OOOK EERRRUUGG LEKKER EEN ELKKE ZATREDAG GA IK DUS ZO HEUL VEUL BIERTJES DRINKEN EN WORD IK ZO DRONKEN HE HIHIHIHIHI![]()
![]()
MIJN RECORD STAAT AL OP ACHGT
Het merendeel van de mensen hier proeft na 5 bier het verschil tussen amstel en heineken niet meer. Derhlave kutklacht.
Dat heb ik met Heinekenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Inderdaad, na een tijd weet je toch niet meer hoe of wat, maar Bavaria haal ik er altijd tussenuit.
amstel 1830 was dan wel weer te drinkenquote:Op maandag 26 augustus 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
Gaan we weer, met dit karige onderwerp uit 1830
bavaria is van de grote merken in Nederland er nog best makkelijk uit te halen ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Inderdaad, na een tijd weet je toch niet meer hoe of wat, maar Bavaria haal ik er altijd tussenuit.
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
amstel 1830 was dan wel weer te drinken
fuck dat was amstel 1870quote:Op maandag 26 augustus 2009 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
amstel 1830 was dan wel weer te drinken
het is niet zo'n soort topic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Dit topic blijft ook prachtig.
Wellus / nietus topics
Die haal ik er ook wel uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Huh, niet eens je favoriete bier?
Wel meer mensen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef Joosterd het volgende:
Woon in Groenlo waar Grolsch werd gemaakt.
Hoe kun je nou zeggen dat Heineken lekker is, en je Amstel niet te zuipen vindt? Het smaakt allebei niet lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:41 schreef CaptainCookie het volgende:
grolsch is gewoon zeik, heineken is lekker
(verder zijn bavaria en amstel ook niet te zuipen, hertog jan dan weer wel)
Neem dan gelijk Euroshopper, zelfde brouwerquote:
Sam adamsquote:Op maandag 26 augustus 2009 15:45 schreef Sargon het volgende:
Ergste zijn nog wel mensen die een merk kiezen en verdedigen wat niemand kent.
Misschien omdat dat mensen zijn die meer merken kennen dan Heineken, Amstel, Jupiler, Bavaria en Hertog Jan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Sargon het volgende:
Ergste zijn nog wel mensen die een merk kiezen en verdedigen wat niemand kent.
Duvel, Westmalle, brugse Zot,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:14 schreef tralalala het volgende:
Jupiler, het enige goede wat uit Belgie komt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Leffe, Gulden Draak, Piraat, Guillotine, etc.
Grolsch heeft smaak. Heineken is een simpel toegankelijk biertje zonder eigenschap die je bijblijft. Behalve dan dat het net water is met prik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van de pilsbieren liggen Heineken en Grolsch volgens mij redelijk uit elkaar qua smaak, als ik zo om me heen kijk dan zijn er mensen die Grolsch prima spuk vinden en Heineken niet bepaald lekker en andersom. Ik weet echter niet hoe representatief dit is.
Voor mij behoort Grolsch samen met Hertog Jan tot de lekkerste pilsbieren, Leffe, La trappe, Duvel, Westmalle etc verdienen mijn voorkeur als het om zwaarder spul gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |