positief kamper uitziende of negatief kamper uitziende?quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:17 schreef afcajos het volgende:
NOU MANNEN DAAR WAS IK WEER![]()
Cancer bezopen![]()
Maargoed, wat heb ik deze avond beleefd:
We kwamen rond half 2 bij de discotheek aan en we gingen gelijk achter de chicks aan. Het regelen verliep wat stroebel, todat ik aan het eind van de avond naast een ietswat kamper-uitziende-dame kwam te staan. We geraakten aan de praat en al rap kwam het op leeftijden aanIk schatte haar op 20, maar ze was 26!
En ze schatte mij op 22, één jaar teveel dus.
Afijn, we wisselden telefoonnummers uit, en ik heb nu ook haar msn
Een bijkomend minpunt: ze heeft een kind van 2 jaar oud, en is al gescheiden van haar man![]()
Ik zal haar zo ff toevoegen, en ff afspreken dat we volgende keer weer naar die toko gaan zodat ik haar kan playenDan ben ik officieel milfhunter
Van 15 jaar naar 26
!
Kan dat positief zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
positief kamper uitziende of negatief kamper uitziende?
Ze was absoluut paalbaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
positief kamper uitziende of negatief kamper uitziende?
JA als het niet te overdreven is wel. Beetje gebruind en grote oorbellenquote:
Ze had geen sieraden om, maar was wel blond en had een beetje een simpele uitstralingquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
JA als het niet te overdreven is wel. Beetje gebruind en grote oorbellenEr uitzien als een magnetronmaaltijd en zwaar veel gouden sieraden en asociaal kauwgum kauwen
En aangezien Jos [i]ietwat [/]zegt.
Mja in hoeverre kan je Jos gelovenquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
JA als het niet te overdreven is wel. Beetje gebruind en grote oorbellenEr uitzien als een magnetronmaaltijd en zwaar veel gouden sieraden en asociaal kauwgum kauwen
En aangezien Jos ietwat zegt.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja in hoeverre kan je Jos kampers geloven![]()
Woonwagenseksquote:Op zondag 24 augustus 2008 05:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze had geen sieraden om, maar was wel blond en had een beetje een simpele uitstraling![]()
Heb haar toegevoegd op msn, nu wachten totdat ze ook online komt zodat ik haar kan msnneuken!
rijksmuseumquote:
quote:
de vlag van ossquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:07 schreef Sackboy het volgende:
Vetste vlag ooit, bitch!
[ afbeelding ]
Dan wordt ik gebandquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:56 schreef postmortum het volgende:
zeg baas sackboy , doe er gelijk ff de pics bij van die meiden
of stuur me ff een pm met de picca'squote:Op zondag 24 augustus 2008 10:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan wordt ik geband![]()
Maar Lianne staat in de OP, Cynthia vind je terug in #390, Fascination wil je niet zien, en die anderen hebben fobo.
het leukste meisje van Fok!quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:01 schreef Sackboy het volgende:
Zoek ze zelf maar
En wie de fuck is jojoortje?
ik maak de volgende welquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:15 schreef Schatgraver het volgende:
IB4TL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |