that is wat ik meanquote:
Beter hou je je bek.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Maar jeetje, die Fascination was wel een beetje aan de mollige kant he, vinden jullie ook niet?
dan heb je meer om van te houdenquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
Maar jeetje, die Fascination was wel een beetje aan de mollige kant he, vinden jullie ook niet?
Het boeit me ook helemaal niks hoor. Maar PK wil haar dus neuken, maar ze is "way out of his league"?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe je dat, laat ik m t topic nalezenWat ie sowieso wel doet, hoi PK
![]()
![]()
Liever Cynthiaquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
weet het niet precies hij vond het iig niet tof dat we wisten wie ze wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het boeit me ook helemaal niks hoor. Maar PK wil haar dus neuken, maar ze is "way out of his league"?
Volgens mij welquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het boeit me ook helemaal niks hoor. Maar PK wil haar dus neuken, maar ze is "way out of his league"?
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pk is duidelijk zo'n friendzone typ, zo komt ie iig over.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Maar volgens mij zou t m best lukken, tenzij ze in de vrienden-zone zitten
Dus je zou haar wel doen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:47 schreef gers het volgende:
die fascanation had wel een sjieke keuken
quote:
quote:
Same thoughtsquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pk is duidelijk zo'n friendzone typ, zo komt ie iig over.
Dan kan je ze ook neuken hoor, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pk is duidelijk zo'n friendzone typ, zo komt ie iig over.
Moet ze d'r hyves maar prive zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik het alsnog lullig dat ze zo rond gaan
met een vlag in de hand voor het vaderland nou goedquote:
ik zal der wel troostenquote:
Ja, dat zal ze ook wel doen als ze er achter komt dat haar profiel hier rond gaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ze d'r hyves maar prive zetten.
OWquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan kan je ze ook neuken hoor, kan ik je vertellen.
Tuurlijk. Maar dat is lastiger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan kan je ze ook neuken hoor, kan ik je vertellen.
Ik zou daar wel willen zijn net op het moment dat alles uit elkaar valt. Ze komt er toch wel ooit achter.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze ook wel doen als ze er achter komt dat haar profiel hier rond gaat
Alleen probeert PK dat juist te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |