abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61103242
Lieve foto, freecell!

Kan bijna niet meer wachten tot ik mijn doek weer kan gebruiken. Weet niet of ik een pasgeborene in de sling krijg en met de slen hebben we toch al iets van ervaring...

Draagdoekmama's spotten in heet wild
Vriendlief en ik hadden het er nog over dit weekend, dat het zo'n zonde is dat je gelijk gecatalogeerd wordt als hippie of alternatief terwijl zo'n doek/drager zo makkelijk is en zo fijn om te je kind dicht bij je te kunnen dragen.

Beefcake, ik heb sinds juli een ergo en ik vind 'm heel makkelijk. Je hebt 'm zo om en het gewicht is goed verdeeld, het trekt echt niet op je schouders (nu ja, na dik 4 uur stappen wel, maar toen heb ik 'r maar van kant gewisseld (naar de rug ipv vooraan) en toen was het zeurderige gevoel meteen weer weg.

Ik vind de ergo wel warm, terwijl ik verder geen zweterig/verhit type ben.
pi_61104689
Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie knappe dochter Iksje!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_61117637
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef Macka66 het volgende:
Hehe die Beef, heeft het doekenvirus jou nu toch ook helemaal te pakken

Bedankt voor de antwoorden Macka en Iksje! Ik vind de Yamo wel aantrekkelijk geprijsd, ik denk al dat ik weet wat ik voor Kerst ga vragen aan mijn eega
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:29:14 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61120262
Ik heb vandaag reclame gemaakt voor draagdoek.nl
Ik werd staande gehouden door een mevrouw die op zoek was naar een doek voor haar zwangere dochter, ze wilde weten waar ze voor doeken terecht kon. Heb verteld dat voor een pasgeborene een rekkende doek het prettigst is en heb van harte draagdoek aangeraden

Toen ik op het CB aankwam hierna, waren de wijkverpleegkundigen helemaal enthousiast over Nienke in de doek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:31:39 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_61122388
Ik ben mijn draagdoek kwijt en ik hoop dat ze hem nog terugvinden in het hotel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61122809
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vandaag reclame gemaakt voor draagdoek.nl
Ik werd staande gehouden door een mevrouw die op zoek was naar een doek voor haar zwangere dochter, ze wilde weten waar ze voor doeken terecht kon. Heb verteld dat voor een pasgeborene een rekkende doek het prettigst is en heb van harte draagdoek aangeraden

Toen ik op het CB aankwam hierna, waren de wijkverpleegkundigen helemaal enthousiast over Nienke in de doek
Goed bezig

Ow Troel ik las je post net in het andere topic Ik hoop dat ze je tasje nog vinden...:*
pi_61127037
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef E.T. het volgende:
Schattig Freecell

Sprookjeswonderland hebben wij ook met de draagdoek gedaan, een tijdje geleden

Vandaag trouwens een mede-draagdoeker gespot in Blijdorp Ze droeg een meisje in een Storch Ulli (volgens mij) in een BWCC. Ik heb even uitvoerig bekeken hoe ze alles geknoopt had zitten Ze was user op dragen-en-voeden Wel grappig om een andere draagdoek in het wild te spotten, dat gebeurt niet zo vaak

In de rij voor het abonnementen-loket was de doek ook wel weer een echte blikvanger
Ik "zag"je al voorbij komen op dragen en voeden.....
Maar ze denkt dat je niet forumverslaafd bent!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61130549
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef Troel het volgende:
Ik ben mijn draagdoek kwijt en ik hoop dat ze hem nog terugvinden in het hotel
Erg balen!! Ik hoop voor je dat ze hem nog terugvinden! (En de rest ook!)

Ik heb gisteren dus voor het eerst gevoed in de doek, in de ringsling, moet zeggen, dat gaat wel fijn! Kan zelfs al voedend de trap aflopen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:48:43 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61130567
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:42 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik "zag"je al voorbij komen op dragen en voeden.....
Maar ze denkt dat je niet forumverslaafd bent!
Ze moest eens weten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61133012
Ik ga ook de draagdoek.nl promoten Mijn klanten krijgen voortaan een kortingskaart voor een draagdoek.nl! Mooie manier om het gemak van een draagdoek te prediken dacht ik
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:41:51 #61
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61133101
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef lcicle het volgende:
Ik ga ook de draagdoek.nl promoten Mijn klanten krijgen voortaan een kortingskaart voor een draagdoek.nl! Mooie manier om het gemak van een draagdoek te prediken dacht ik
Ja, die ga ik onthouden
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61133141
Dan hoor ik het binnenkort wel
pi_61133176
Freecell wat een lieve foto's
Welke doek is dat?
pi_61133736
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:46 schreef Reinhilde het volgende:
Freecell wat een lieve foto's
Welke doek is dat?
Gewoon een tricot Slen
We hebben hem gisteren ook even op TARA getest, stond hem ook wel
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:39:55 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_61134171
Tja, als ze de boel niet terugvinden, is echt het enige leuke dat ik een nieuwe doek mag uitzoeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:10:18 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61139909
Zo, weer terug van vakantie en mn girasol mokka is een heel stuk zachter
Wat een geweldig ding is dat! Ben er nog meer helemaal blij mee. heb lekker mn bwcc kunnen oefenen en paraderen op de boulevard met eli op mn rug, was helemaal leuk. Heb zelfs een paar draagdoeken in het wild gespot

Als eli niet helemaal lekker was op de wagen zat was, ging hij in de doek, en dan wassie weer blij. PR heeft hem ook een keertje gedragen (rucksack, niets spannends, voorop leek me te warm voor hem) en toen draaiden er idd nog meer hoofden om

hopelijk komt mn tweede doek snel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:14:29 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_61140022
Macka, je weet mijn postuur. 4.5 of 5 meter Monza?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:52:54 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61144328
Mijn doek is kaputt!
Er zit een haal ergens bij het midden. Kan ik gewoon een draadje eromheen haken en zo afdekken, of moet het terug naar de fabrikant?

Mijn mooie doek!!
Maar verder niet gehecht of zo
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:55:46 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_61144394
Geen idee, het lijkt me vooral erg klote
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61148595
Davinia: je kunt proberen de haal te repareren...hier is een voorbeeld van hoe dat gaat met een indio:
http://www.dragen-en-voeden.nl/viewtopic.php?t=1670
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:22:52 #71
141844 Macka66
pi_61150180
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef Troel het volgende:
Macka, je weet mijn postuur. 4.5 of 5 meter Monza?
4.5 als je niet wilt rugdragen. Ik kan met het zusje van Monza in 4.5 een mooie FWCC maken met niet te lange staarten. Monza 4.5 valt in praktijk overigens iets korter dan 4.5.

[ Bericht 6% gewijzigd door Macka66 op 26-08-2008 21:36:57 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:35:50 #72
141844 Macka66
pi_61150678
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Mijn doek is kaputt!
Er zit een haal ergens bij het midden. Kan ik gewoon een draadje eromheen haken en zo afdekken, of moet het terug naar de fabrikant?

Mijn mooie doek!!
Maar verder niet gehecht of zo
Jammer!
Even voor de zekerheid; wat bedoel je met haal? Is er een draad uitgetrokken of mist er een draad?
Dat laatste kan gebeuren bij de productie van Girasols, 't is handwerk he... Dan hebben ze bij het doorweven per ongeluk een draadje overgeslagen. Zolang de draad niet kapot is kan het dan geen kwaad.
Ik kan de pagina van Webkim's favoriete Girasol verkoopontwerpster nu niet open krijgen, zij verkoopt dat soort doeken als B keus (met 10 % korting). Als het gevaar opleverde met dragen zou ze dat vast niet doen (met alle Amerikaanse klandizie ).
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:43:01 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61150943
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef TearSong het volgende:
Davinia: je kunt proberen de haal te repareren...hier is een voorbeeld van hoe dat gaat met een indio:
http://www.dragen-en-voeden.nl/viewtopic.php?t=1670
Ik kan niet bij die link, je moet ervoor zijn ingelogd...

@Macka, het is alsof ik ergens achter ben blijven hangen. Een uitsteeksel van een horloge of zo ( de horloges van PR blijven achter alles hangen, is een bekend probleem... ) Hij was wel helemaal gaaf toen ik hem kreeg. Dit is echt nieuw. Volgens mij zitten de draden er allemaal nog wel. Maar dan wel uit het verband getrokken. Maak morgen wel ff een foto
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:53:07 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61151258
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga dinsdag rio uitproberen in drievliet. Afhankelijk van mijn bevindingen koop ik er óf nog een draagdoek bij..of ik doek (huhuh) mijn collectie op
En ging het een beetje?
Lekker douchen!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:55:20 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_61151328
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef Macka66 het volgende:

[..]

4.5 als je niet wilt rugdragen. Ik kan met het zusje van Monza in 4.5 een mooie FWCC maken met niet te lange staarten. Monza 4.5 valt in praktijk overigens iets korter dan 4.5.
Ik denk dat ik uiteindelijk wel Ruben op mijn rug wil gaan dragen. Ik mail je even, is wellicht wat netter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:40:13 #76
141844 Macka66
pi_61153038
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:43 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ik kan niet bij die link, je moet ervoor zijn ingelogd...

@Macka, het is alsof ik ergens achter ben blijven hangen. Een uitsteeksel van een horloge of zo ( de horloges van PR blijven achter alles hangen, is een bekend probleem... ) Hij was wel helemaal gaaf toen ik hem kreeg. Dit is echt nieuw. Volgens mij zitten de draden er allemaal nog wel. Maar dan wel uit het verband getrokken. Maak morgen wel ff een foto
Gewoon terugtrekken En is een vestzak horloge iets voor PR?
je hebt PM
pi_61154010
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:53 schreef sjak het volgende:

[..]

En ging het een beetje?
Ik denk dat ik nog even in de ontkennende fase blijf
Saartje
pi_61161986
Zo, ik ben weer bijgelezen. Een flinke klus, wat gaat het hier hard tegenwoordig!

Ik zag lieve foto's voorbijkomen van kleine frummeltjes in doeken
En een paar mama's die net als ik staan te popelen om er een drager en/of doek bij te nemen

Davinia, wat zonde! Hopelijk valt de schade nog mee.

Troel, heb je al nieuws over je verloren doek?

Op vakantie had ik de doek niet meegenomen, we hadden het met ruim 40 graden al heet genoeg.
Maar... toch heb ik Devin veel en vaak op mijn rug gedragen, zonder doek!0
Hoe dan? Heen-en-weer paraderend in het zwembad
Hij vond het heerlijk om zo bij me te hangen, zijn gietertje in de hand, armpjes om me heen en af en toe zijn hoofdje op mijn schouder neerleggen. En ik maar rondlopen/rennen/huppelen door het water heen
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:12:33 #79
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61166914
Vandaag heb ik er een Storchenwiege bij! Nu heb ik ook een Anna (zelfde lengte als de Ulli). Zo kan ik Ulli wat gemakkelijker wassen (of Anna natuurlijk).
De korte doek gaat weer terug naar de eigenaresse.
Webkim, zou jij bovenstaande willen aanpassen in de OP?

Mijn zusje (25 weken zwanger) is ook helemaal enthousiast over mijn doek(en). Ze heeft gisteren Marlien gedragen en ze vond het best gemakkelijk gaan en fijn zitten. Ik heb gezegd dat ze de tricotslen mag hebben als de kleine geboren is (ik heb het ook gekregen en tegen die tijd is Marlien waarschijnlijk al (bijna) te zwaar voor de Tricotslen). Ik krijg haar alleen nog niet enthousiast over dit forum .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:32:39 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61167395
Ik kan niet wachten tot de Maneki-meet zondag of dan iig de meet bij LadyS. Vanmiddag weer een poging tot rugdragen gedaan maar het was helemaal niks. Toen maar gauw weer op mijn bui, maar eigenlijk hebben Sasha en ik het tegen die tijd al veel te warm van het geworstel en gedoe.
Ik wil het ook kunnen!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:12:08 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_61180026
Kersjes, ze hebben de tas met inhoud gelukkig gevonden! Maarja, ik ga toch een nieuwe doek bij Macka bestellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:13:54 #82
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61180080
De tante van (PhysicsRules, dus ) heeft mn doek gefixt!
Ze heeft de haaltjes weer teruggeplooid. Was wel een uur werk of zo, maar hij is weer mooi
pi_61180408
Troel heeft haar doek terug en Davinia's doek is gemaakt
Ik moet spontaan weer denken aan Kinderen voor Kinderen, Als ik de baas zou zijn van het Journaal! Dan zouden deze gebeurtenissen het nieuws halen
pi_61184037
Mijn kleine Koen zit nu in de draagzak, hij zit op zich best goed alleen hij vind het blijkbaar niet zo goed, hopelijk wordt hij een beetje rustig als we zo naar school gaan lopen....
Pfff zo krijg je het wel heel erg warm hoor hahaha. Foto's volgen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:12:39 #85
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61190489
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef beefcake het volgende:
Troel heeft haar doek terug en Davinia's doek is gemaakt
Ik moet spontaan weer denken aan Kinderen voor Kinderen, Als ik de baas zou zijn van het Journaal! Dan zouden deze gebeurtenissen het nieuws halen
Krijg je nieuws over Tulipaani en Ulli ipv Ossetie. Ik ben voor!

Balen Maneki
LL, dat had Stijn in het begin ook. Hij werd dan vrij onrustig van het in de doek doen. Als hij eenmaal zat en we gingen bewegen dan vond / vindt hij het heerlijk!

Ik hoop dat je het op de meetings gaat leren BE. Ik zal de tips die ik hoor in de cursus ook hier wel plaatsen.

En voor de rest een knuf, gewoon omdat ik daar zin in heb
Lekker douchen!
pi_61191396
Ik probeerde Quinten vandaag op mijn rug te knopen Toen de doek om zijn hoofd heen zat en hij begon te piepen heb ik hem maar weer in een fwcc geknoopt
* beefcake gaat maar weer goed het eva-filmpje bekijken...
pi_61191590
Ronja was ook zo'n pieperd, ik denk dat bijna alle kinderen wel protesteren als ze voor het eerst op de rug geknoopt worden.
Consequent blijven proberen en een vast commando ("lekker liggen" in ons geval) er aan koppelen werkte hier wel goed, uiteindelijk had ze door dat ze beter meteen goed kon gaan liggen. Maar pas toen ze anderhalf was ging ze echt meteen goed als een slappe lappenpop met haar knietjes hoog liggen. Dus wanhoop niet, het kan nog goedkomen
pi_61191930
Is de doek van draagdoek.nl en de tricot slen een beetje van het zelfde materiaal?
Ik vind de doek van draagdoek.nl best wel warm eigenlijk. Koen had alleen een rompertje aan en een dun truitje, blote beentjes en dunne sokjes. Ik twijfel heel erg of ik die tricot slen aan ga schaffen of toch voor een geweven doek ga. Ik had vanmorgen ook een beetje last van mijn rug, maar misschien is dat even een kwestie van wennen?
N.a.v. mijn eerdere post:

En hier het resultaat van vanochtend toen we terug kwamen:

Ik had nog een leuke foto van Koen slapend van dichtbij.. maar me vriendje heeft die in RAW geschoten en mijn laptop heeft nog even niet de juiste programma's ervoor geinstalleerd, dus die houden jullie te goed
pi_61192065
Ik betwijfel of een ander merk tricotdoek dunner of koeler is dan de doeken van draagdoek.nl. In ieder geval is mijn draagdoek.nl van een behoorlijke dunne tricot.
Koen zit er mooi in, je zou voor je eigen comfort de schouderbanden wat meer richting schouders kunnen trekken, misschien dat dat de rugpijn voorkomt.
Ik ben helemaal verliefd op dat zachte rimpelnekkie van Koen
pi_61192195
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef owlet het volgende:
Ik betwijfel of een ander merk tricotdoek dunner of koeler is dan de doeken van draagdoek.nl. In ieder geval is mijn draagdoek.nl van een behoorlijke dunne tricot.
Koen zit er mooi in, je zou voor je eigen comfort de schouderbanden wat meer richting schouders kunnen trekken, misschien dat dat de rugpijn voorkomt.
Ik ben helemaal verliefd op dat zachte rimpelnekkie van Koen
Ja precies het is en blijft toch tricot, en dat is natuurlijk niet echt koel. (ik moet nog even terug lezen adv macka der posts.... en even kijken welke geweven doeken wat koeler zijn.
Ennuh dat rimpelnekkie? Dat zijn spekkies hoor
pi_61192279
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef owlet het volgende:
Ronja was ook zo'n pieperd, ik denk dat bijna alle kinderen wel protesteren als ze voor het eerst op de rug geknoopt worden.
Consequent blijven proberen en een vast commando ("lekker liggen" in ons geval) er aan koppelen werkte hier wel goed, uiteindelijk had ze door dat ze beter meteen goed kon gaan liggen. Maar pas toen ze anderhalf was ging ze echt meteen goed als een slappe lappenpop met haar knietjes hoog liggen. Dus wanhoop niet, het kan nog goedkomen
Hij zat erg goed stil enzo en laat het zich allemaal welgevallen, maar hij begon dus te piepen omdat de doek om zijn hoofd zat. Hij zag dus niets meer Ik moet echt een spiegel hebben zodat ik kan zien wat ik doe op mijn rug
pi_61192433
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ennuh dat rimpelnekkie? Dat zijn spekkies hoor
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 14:44:23 #93
141844 Macka66
pi_61192840
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:23 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hij zat erg goed stil enzo en laat het zich allemaal welgevallen, maar hij begon dus te piepen omdat de doek om zijn hoofd zat. Hij zag dus niets meer Ik moet echt een spiegel hebben zodat ik kan zien wat ik doe op mijn rug
Knopen voor een spiegel, en tijdens het dragen een SlingView!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:06:53 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61193500
Gewoon ff, omdat ik het niet kan laten:

Op de boulevard, ik Knokke

(Al zitten zijn benen niet helemaal goed omhoog, maar dat terzijde...)
pi_61193669
Mooie foto LL en wat ik zo mooi vind aan de foto is de gebruiksaanwijzing van draagdoek.nl.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:57:12 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_61195062
Davinia, heerlijk die lach van Eli!

Word er spontaan vrolijk van!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61195556
Ik zag een paar dagen terug een vrouw met draagdoek lopen en wilde haar eigenlijk aanspreken (als echte draagdoekn00b ) maar ze leek wat gehaast en niet zo vrolijk, dus ik vond het niet zo'n goed moment om haar te storen.

Ik wilde al kijken wat ik voor draagdoek zou kunnen bestellen, maar ik heb er nog zo weinig aan, ik kan niet oefenen zonder baby Dus ik denk dat ik nog wel even kan wachten
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Gewoon ff, omdat ik het niet kan laten:

[ afbeelding ]

Op de boulevard, ik Knokke

(Al zitten zijn benen niet helemaal goed omhoog, maar dat terzijde...)
Oh wat een heerlijk mannetje is Eli zeg Geweldige glimlach

En Macka; dat kleine hoofdje erbovenuit
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 16:23:48 #98
141844 Macka66
pi_61195817
't Is niet mijn foto hoor

Ik doe momenteel maar weinig aan rugdragen. Lucie wil wel vaak in de drager, maar zo kort dat op de rug teveel moeite is. Maja wil nog niet zo graag op de rug. De dames zitten tegenwoordig dus het meest op de heup, in een ringsling. En Maja ook nog voor in de Yamo.

Eli
pi_61196945
Eli, zo ekker vrolijk in de doek
Mooie foto Davinia, en wat fijn dat je doek weer gefixt is!

LovelyLady, leuk om te zien dat de doek jullie toch wel bevalt. En warm is hij best wel idd hoewel hij toch best dun is. Maar ja, tricot he...

Troel, wat goed! Welke ga je bestellen?
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 28 augustus 2008 @ 19:54:18 #100
108648 cattie
lieve moeder
pi_61201214
Ik heb een dillemma...
Deze doek is nu met korting te koop op de Didymos site (25% korting)

Erg verleidelijk, maar a) ik heb de doek nog niet nodig b) ik kan nergens een foto vinden van de doek in gebruik, alleen een close-up van de stof. Is de doek echt zo mooi? Deze doek wordt niet meer gemaakt, dus het wordt steeds moeilijker om hem te vinden (maar de groen/rode vind ik ook mooi en misschien komt er nog wel een andere mooie doek in de collectie). Aaaargh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')