Gewoon terugtrekkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:43 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik kan niet bij die link, je moet ervoor zijn ingelogd...
@Macka, het is alsof ik ergens achter ben blijven hangen. Een uitsteeksel van een horloge of zo ( de horloges van PR blijven achter alles hangen, is een bekend probleem... ) Hij was wel helemaal gaaf toen ik hem kreeg. Dit is echt nieuw. Volgens mij zitten de draden er allemaal nog wel. Maar dan wel uit het verband getrokken. Maak morgen wel ff een foto
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef beefcake het volgende:
Troel heeft haar doek terug en Davinia's doek is gemaakt![]()
Ik moet spontaan weer denken aan Kinderen voor Kinderen, Als ik de baas zou zijn van het Journaal! Dan zouden deze gebeurtenissen het nieuws halen![]()
Ja precies het is en blijft toch tricot, en dat is natuurlijk niet echt koel. (ik moet nog even terug lezen adv macka der posts.... en even kijken welke geweven doeken wat koeler zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef owlet het volgende:
Ik betwijfel of een ander merk tricotdoek dunner of koeler is dan de doeken van draagdoek.nl. In ieder geval is mijn draagdoek.nl van een behoorlijke dunne tricot.
Koen zit er mooi in, je zou voor je eigen comfort de schouderbanden wat meer richting schouders kunnen trekken, misschien dat dat de rugpijn voorkomt.
Ik ben helemaal verliefd op dat zachte rimpelnekkie van Koen
Hij zat erg goed stil enzo en laat het zich allemaal welgevallen, maar hij begon dus te piepen omdat de doek om zijn hoofd zat. Hij zag dus niets meerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef owlet het volgende:
Ronja was ook zo'n pieperd, ik denk dat bijna alle kinderen wel protesteren als ze voor het eerst op de rug geknoopt worden.
Consequent blijven proberen en een vast commando ("lekker liggen" in ons geval) er aan koppelen werkte hier wel goed, uiteindelijk had ze door dat ze beter meteen goed kon gaan liggen. Maar pas toen ze anderhalf was ging ze echt meteen goed als een slappe lappenpop met haar knietjes hoog liggen. Dus wanhoop niet, het kan nog goedkomen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ennuh dat rimpelnekkie? Dat zijn spekkies hoor
Knopen voor een spiegel, en tijdens het dragen een SlingView!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij zat erg goed stil enzo en laat het zich allemaal welgevallen, maar hij begon dus te piepen omdat de doek om zijn hoofd zat. Hij zag dus niets meerIk moet echt een spiegel hebben zodat ik kan zien wat ik doe op mijn rug
Oh wat een heerlijk mannetje is Eli zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Gewoon ff, omdat ik het niet kan laten:
[ afbeelding ]
Op de boulevard, ik Knokke
(Al zitten zijn benen niet helemaal goed omhoog, maar dat terzijde...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |