abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:37:11 #251
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61497501
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:01 schreef PiperMaru het volgende:
Dit is de keuken zoals ik hem nu in m'n hoofd heb. Dit zou het meest praktisch zijn, omdat alle aansluitingen dan al op de juiste plek zitten.

[ link | afbeelding ]

Het volgende plaatje is een andere optie. Misschien wat praktischer qua indeling, alleen moet dan dus leidingwerk verlegd worden:

[ link | afbeelding ]

Voor de volledigheid: de lange muur is 2.90, de korte muur is 2.40
Ik zou inderdaad voor optie 1 gaan. De 2e lijkt me ook niet heel practisch omdat je dan minder goed bij het kook gedeelte kan komen en kastjes voor je raam hebt hangen. Voor zo ver ik weet is zijn die afstanden geen harde regels in het bouwbesluit oid maar gewoon adviezen. Ik ben voor mijn werk wel eens bezig geweest met keukens voor een nieuwbouwproject en daar ook wel dit soort indelingen gezien.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61497780
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

croc spiegel
Waar staat ie ik kan m nergens vinden!!!!!
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:59:48 #253
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61499643
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Dit is een foto van de huidige situatie:

[ afbeelding ]
Dan lijkt optie 1 ook de beste. Denk wel aan panelen die nog naast de hoge kast komen om de zijkanten dezelfde kleur te krijgen als de voorkant... Een paneel is 1,4 cm.
pi_61500843
Okee, thx voor de adviezen Ik denk dat het dan idd optie 1 gaat worden.
pi_61501437
Nog steeds geen gids.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 september 2008 @ 16:14:43 #256
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61501580
Nog steeds geen ijsmeis.rar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:18:40 #257
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_61501685
Wie weet raad.
Paar geleden een ikea plafonniere gekocht Erbium, en nu verhuisd en is de ruimte groter geworden, dus zoek ik er eentje bij, maar waar ik ook kom, geen één vestiging heeft deze lamp. Ook voorraad info op de site geeft aan dat geeneen filiaal deze lamp heeft, gaat deze uit produktie?

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_61501828
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:18 schreef Tazz het volgende:
Wie weet raad.
Paar geleden een ikea plafonniere gekocht Erbium, en nu verhuisd en is de ruimte groter geworden, dus zoek ik er eentje bij, maar waar ik ook kom, geen één vestiging heeft deze lamp. Ook voorraad info op de site geeft aan dat geeneen filiaal deze lamp heeft, gaat deze uit produktie?

[ afbeelding ]
Volgens de site is ie nergens op voorraad. Bel anders even met de Klantenservice, misschien is er een leveringsprobleem mee.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61502374
Ik dacht toch echt dat die er in Amersfoort gewoon is. Maar zeker weten doe ik het ook niet.

(Onvervalste heb-je-niks-aan-post)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61502919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:20 schreef hansje1980 het volgende:

[..]

pics
Zal ik binnenkort eens even maken.
Ergens in een foto's-van-je-studentenkamer-topic staan er wel een paar, maar daar staat niet alles op, want toen was ik het verhuisd.
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:07:09 #261
216317 hansje1980
ondertitel ruimte te koop!
pi_61509529
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Zal ik binnenkort eens even maken.
Ergens in een foto's-van-je-studentenkamer-topic staan er wel een paar, maar daar staat niet alles op, want toen was ik het verhuisd.
ah cool, mja was wel benieuwd hoe jij het dan weer inricht met bijna dezelfde spullen
pi_61517466
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
Nog steeds geen gids.
Ik ook niet volgens mij niemand nog in Haarlem, mn schoonmoeder in ieder geval ook al niet (zij is geen family-lid, ik wel).

Ik heb ook nog een vraag. Ik heb onlangs de keukenbestelling geplaatst voor in het nieuwe huis. Op dat moment was het nieuwe keukengidsje nog niet op de keukenafdeling van Haarlem. Geen probleem verder. Maar nu kreeg ik in een persoonlijk geadresseerde envelop het nieuwe keukengidsje toegestuurd. Wat is het punt daarvan eigenlijk? Kijken wat je had kunnen bestellen als je een paar dagen gewacht had?
  woensdag 10 september 2008 @ 10:16:22 #263
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_61518041
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Nog steeds geen ijsmeis.rar
Hoezo, is deel 2 op komst?
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_61518358
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ook niet volgens mij niemand nog in Haarlem, mn schoonmoeder in ieder geval ook al niet (zij is geen family-lid, ik wel).
Bij mijn vriend inderdaad ook niet. En die is ook geen family-lid.

Noord-Limburg hier trouwens.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:55:38 #265
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61520399
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een vraag. Ik heb onlangs de keukenbestelling geplaatst voor in het nieuwe huis. Op dat moment was het nieuwe keukengidsje nog niet op de keukenafdeling van Haarlem. Geen probleem verder. Maar nu kreeg ik in een persoonlijk geadresseerde envelop het nieuwe keukengidsje toegestuurd. Wat is het punt daarvan eigenlijk? Kijken wat je had kunnen bestellen als je een paar dagen gewacht had?
Misschien had je er min of meer naar gevraagd? Geen idee waarom ze dat doen...
pi_61520463
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:55 schreef WebForce het volgende:
Misschien had je er min of meer naar gevraagd? Geen idee waarom ze dat doen...
Nu je het zegt, ik heb er wel naar gevraagd of ze ze al hadden, omdat mijn schoonmoeder er graag eentje wilde (zo zei ik dat ook tegen de medewerkster). Zou zij dat dan geregeld hebben? Wat lief, ben ik helemaal voor niks met mn schoonmoeder nog een keer naar IKEA geweest voor dat gidsje
pi_61521968
Ik wilde vandaag naar Ikea Heerlen omdat ik toch op de woonboulevard moest zijn. En dan kon ik meteen even vragen of ze nog een gids over hadden voor mij. Maar vanwege een grote brand op de woonboulevard was die afgesloten.

Dus nog steeds geen gids hier
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61521969
Ik wilde vandaag naar Ikea Heerlen omdat ik toch op de woonboulevard moest zijn. En dan kon ik meteen even vragen of ze nog een gids over hadden voor mij. Maar vanwege een grote brand op de woonboulevard was die afgesloten.

Dus nog steeds geen gids hier
pi_61528090
Hier ook nog steeds geen gids, maar wel een paar uurtjes over vandaag, dus hop, auto omgeruild en plankgas naar Ikea. Mijn super dressoir gekocht, Knalgele Trollstra. Ik ben superblij, ga alleen nog bedenken hoe ik het kreng naar boven krijg. (Woonkamer boven is niet altijd handig)
Meteen maar een Billy opgeladen, ik was er toch.
Even koken, kijken of ik nog vrijwiggers kan vinden die vanavond langs willen komen, en dan, hop, aan de gang met de sleutel.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_61529596
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef tutjehola het volgende:
Hier ook nog steeds geen gids, maar wel een paar uurtjes over vandaag, dus hop, auto omgeruild en plankgas naar Ikea. Mijn super dressoir gekocht, Knalgele Trollstra. Ik ben superblij, ga alleen nog bedenken hoe ik het kreng naar boven krijg. (Woonkamer boven is niet altijd handig)
Even koken, kijken of ik nog vrijwiggers kan vinden die vanavond langs willen komen, en dan, hop, aan de gang met de sleutel.
Gaaf! Je hebt de gele versie?
Tegen wat voor kleur wand ga je em zetten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61535842
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef tutjehola het volgende:
Die is wel gaaf! Staat nu ook in de VT wonen geloof ik. Maak je effe een fotootje van het eindresultaat?
  woensdag 10 september 2008 @ 22:41:48 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_61538485

Ik ben ook e-norm benieuwd hoe mensen zoiets met hun interieur kunnen combineren?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61539160
Gewoon, grijze of donkerpaarse muur, spiegel erboven, fotolijstjes en je hebt een perfecte gang, én een kastje voor al je wanten, oorwarmers, sjaals, tasjes en ga zo maar door!
  woensdag 10 september 2008 @ 23:04:44 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_61539238
Misschien is dat voor vrouwen "gewoon", maar ik zou spontaan verhuizen met zo'n entree (of elke dag via de achterdeur vertrekken en ook m'n vrienden daar ontvangen)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61540632
Ik vind dat ook niet gewoon, maar smaken verschillen, eierstokken or no.
pi_61544564
Plaatje is al voor gezorgd zie ik. Ik heb een oranje bank van Leolux, heel strak. De gele kast staat tegen een nu nog witte muur, ik denk ook dat dat zo blijft. Aan de "overkant" van de gele kast heb ik nml een okergele muur, waartegen de oranje bank staat. Wel heb ik een hele gave spiegel, acht stuks die kunnen draaien op 1 geraamte, misschien dat die boven de gele kast komt.
Ja, het zullen wel eierstokken zijn, of noem hetdwarsigheid, manlief is vertrokken en nu kan ik eindelijk neerzetten wat ik mooi vind. Therapie?

Ik heb een zwarte vloer, met daarop het kleed van Ikea in blokken kleuren, die kleuren zitten weer in mijn bank-hoofdsteunen.

De intrichting is nog niet klaar, zo gauw het klaar is zal ik een foto maken, nu staat de hele tent op zijn kop. Ex moet nog kasten ophalen, dan kan er nog een Billy bij in de woonkamer en zit tutje weer op rozen.

Als detail, heren schrik niet, heb ik nog een klein muurtje zilver met daarop een gewei op een oranje "wandbordje". Dat is de plaats waar ook de TV staat. Op een zilver tafeltje.

De Billy is ook zilver, met daarin deuren die ik denk ik vul met zilver.

O.K. inkoppertje, ik snap nu waarom manlief is weggelopen.
pi_61545124
Zwart met geel, is altijd goed.
Vind ik dan!

bzzz
  donderdag 11 september 2008 @ 13:00:47 #278
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61548445
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:02 schreef tutjehola het volgende:
Ja, het zullen wel eierstokken zijn, of noem hetdwarsigheid, manlief is vertrokken en nu kan ik eindelijk neerzetten wat ik mooi vind. Therapie?
Wat de reden ook is, ik vind het lef hebben
Dit schreeuwt natuurlijk om een foto
Ik vind het een supergeinig dressoirtje trouwens, maar zou het zelf niet doen (maar ik heb ook heel andere kleuren in huis).
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61549602
quote:
Ik stel me nu een kerel voor in een volledig witgekalkt en net te leeg huis, die op een zwarte leren bank zit te kijken naar een TV op een zwart salontafeltje, met een rood kleed er onder omdat zn moeder heeft gezegd dat dat warm staat.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:19:59 #280
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61550185
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik stel me nu een kerel voor in een volledig witgekalkt en net te leeg huis, die op een zwarte leren bank zit te kijken naar een TV op een zwart salontafeltje, met een rood kleed er onder omdat zn moeder heeft gezegd dat dat warm staat.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61553326
quote:
Plaatje is al voor gezorgd zie ik. Ik heb een oranje bank van Leolux, heel strak. De gele kast staat tegen een nu nog witte muur, ik denk ook dat dat zo blijft. Aan de "overkant" van de gele kast heb ik nml een okergele muur, waartegen de oranje bank staat. Wel heb ik een hele gave spiegel, acht stuks die kunnen draaien op 1 geraamte, misschien dat die boven de gele kast komt.

Ik heb een zwarte vloer, met daarop het kleed van Ikea in blokken kleuren, die kleuren zitten weer in mijn bank-hoofdsteunen.

De intrichting is nog niet klaar, zo gauw het klaar is zal ik een foto maken, nu staat de hele tent op zijn kop. Ex moet nog kasten ophalen, dan kan er nog een Billy bij in de woonkamer en zit tutje weer op rozen.

Als detail, heren schrik niet, heb ik nog een klein muurtje zilver met daarop een gewei op een oranje "wandbordje". Dat is de plaats waar ook de TV staat. Op een zilver tafeltje.

De Billy is ook zilver, met daarin deuren die ik denk ik vul met zilver.

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe jouw interieur eruit ziet!
pi_61553964
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:00 schreef maedel het volgende:

[..]

Wat de reden ook is, ik vind het lef hebben
Dit schreeuwt natuurlijk om een foto
Ik vind het een supergeinig dressoirtje trouwens, maar zou het zelf niet doen (maar ik heb ook heel andere kleuren in huis).
Nu ik het zo nalees schrik ik erzelf van. Foto`s van het gedeelte dat klaar is zijn gemaakt, ga ik even binnen zien te halen.
pi_61554133
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Nu ik het zo nalees schrik ik erzelf van. Foto`s van het gedeelte dat klaar is zijn gemaakt, ga ik even binnen zien te halen.
Smaken verschillen nou eenmaal en als jij er happy mee bent is het toch goed? Ook lang niet iedereen houdt van mijn IKEA zwartbruine interieur met een krabpaal en een afgeragde slaapbank met zorgvuldig gedeponeerde teringzooi en kattenharen
pi_61554233
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef Guppi het volgende:
Zwart met geel, is altijd goed.
Vind ik dan!
doet me altijd terug denken aan mn grote doos met Technic Lego
pi_61557394

Kast in zicht zeg maar, (compleet met hond, die is niet van Ikea)

Hier is het wel erg knal, staat net de zon op. In het echt is het allemaal niet zo fel.

Totaal plaatje. De kleine stoeltjes (leolux) moeten nog wat beter verdeeld worden. Heb ik nu nog niet echt plaats voor, de andere helft van de woonkamer staat vol met meubels die opgehaald moeten worden.
pi_61557436
Hij past inderdaad precies in je huis
Ik zou er nooit voor kiezen, maar je hebt wel lef!
pi_61558346
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:48 schreef tutjehola het volgende:
(compleet met hond, die is niet van Ikea)
Ik wou net vragen waar je dat moppige nephondje vandaan had
pi_61558571
leuk kleed!! .
Ik vind die kast ook erg leuk, de miniversie ook, maar dat kleurt voor geen meter bij m'n roze en rood .
Tap tap tap
pi_61567584
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klinkt als VIKA AMON met VIKA poten.
Zo ziet het er ook absoluut uit. Maar die van mij is 80 cm breed en die kom ik nergens tegen. Het zal dan wel een oude maatvoering zijn die niet meer geleverd wordt ofzo.
pi_61567677
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 01:52 schreef Deskjet het volgende:

[..]

Zo ziet het er ook absoluut uit. Maar die van mij is 80 cm breed en die kom ik nergens tegen. Het zal dan wel een oude maatvoering zijn die niet meer geleverd wordt ofzo.
De maatvoering was eerder ook 150x80 en 120x80 inderdaad.
Tenminste ik neem aan dat je 80cm diep bedoeld...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 03:52:02 #291
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61568062
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier is het wel erg knal, staat net de zon op. In het echt is het allemaal niet zo fel.

[ afbeelding ]

Totaal plaatje. De kleine stoeltjes (leolux) moeten nog wat beter verdeeld worden. Heb ik nu nog niet echt plaats voor, de andere helft van de woonkamer staat vol met meubels die opgehaald moeten worden.
Wow, die kast staat echt gaaf in jouw inrichting, hij komt goed tot zijn recht .
Je vloerkleed is ook waanzinnig
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 september 2008 @ 07:53:05 #292
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61568687
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

aaaaaaaaaah teveel kleuren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_61572185
Wauw, toch erg mooi als je het zo ziet. Ik kies er nooit voor, haha, maar vind het wel leuk voor als je ervan houdt. Het is helemaal af!
pi_61572219
Bij de Duitse Ikea kun je online bestellen . Waarom is dat niet bij de Nederlandse?

Klik
pi_61572405
Heel mooi geheel.. Al vind ik het kleed net een beetje too much..
Hond dus niet verkrijbaar bij Ikea? Jammer!
pi_61573326
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
Bij de Duitse Ikea kun je online bestellen . Waarom is dat niet bij de Nederlandse?

Klik
Dat staat wel haaks op deze column:
http://www.nu.nl/news/1732087/1205/Word_net_zo_rijk_als_IKEA.html
pi_61618917
Vraagje... Ik wil graag een Galant bureau, van 2.80 lang. Dan kom je dus op een tafel van 120x80 en een van 160*80. Zijn deze zo stevig als ze aan elkaar zitten dat ik toe kan met alleen poten aan het uiteinde, of heb ik dan ook poten in het midden nodig?

Hoe zitten de bladen eigenlijk aan elkaar bevestigd?

Alvast bedankt!!
pi_61621222
Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
Too much is never enough!
  zondag 14 september 2008 @ 15:25:38 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_61621288
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Res-q het volgende:
Vraagje... Ik wil graag een Galant bureau, van 2.80 lang. Dan kom je dus op een tafel van 120x80 en een van 160*80. Zijn deze zo stevig als ze aan elkaar zitten dat ik toe kan met alleen poten aan het uiteinde, of heb ik dan ook poten in het midden nodig?

Hoe zitten de bladen eigenlijk aan elkaar bevestigd?

Alvast bedankt!!
ik zou zeker voor een extra poot in het midden kiezen als je niet wilt dat de blden door gaan hangen.
pi_61622820
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij past er wel mooi in!

Voor de rest is het totaal niet mijn smaak,maar het past allemaal goed bij elkaar.
  † In Memoriam † zondag 14 september 2008 @ 17:47:27 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_61624613
Weet iemand hoe ik aan het instructieboekje van het Lö bed kan komen?
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')