abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:37:11 #251
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61497501
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:01 schreef PiperMaru het volgende:
Dit is de keuken zoals ik hem nu in m'n hoofd heb. Dit zou het meest praktisch zijn, omdat alle aansluitingen dan al op de juiste plek zitten.

[ link | afbeelding ]

Het volgende plaatje is een andere optie. Misschien wat praktischer qua indeling, alleen moet dan dus leidingwerk verlegd worden:

[ link | afbeelding ]

Voor de volledigheid: de lange muur is 2.90, de korte muur is 2.40
Ik zou inderdaad voor optie 1 gaan. De 2e lijkt me ook niet heel practisch omdat je dan minder goed bij het kook gedeelte kan komen en kastjes voor je raam hebt hangen. Voor zo ver ik weet is zijn die afstanden geen harde regels in het bouwbesluit oid maar gewoon adviezen. Ik ben voor mijn werk wel eens bezig geweest met keukens voor een nieuwbouwproject en daar ook wel dit soort indelingen gezien.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61497780
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

croc spiegel
Waar staat ie ik kan m nergens vinden!!!!!
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:59:48 #253
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61499643
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Dit is een foto van de huidige situatie:

[ afbeelding ]
Dan lijkt optie 1 ook de beste. Denk wel aan panelen die nog naast de hoge kast komen om de zijkanten dezelfde kleur te krijgen als de voorkant... Een paneel is 1,4 cm.
pi_61500843
Okee, thx voor de adviezen Ik denk dat het dan idd optie 1 gaat worden.
pi_61501437
Nog steeds geen gids.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 september 2008 @ 16:14:43 #256
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61501580
Nog steeds geen ijsmeis.rar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:18:40 #257
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_61501685
Wie weet raad.
Paar geleden een ikea plafonniere gekocht Erbium, en nu verhuisd en is de ruimte groter geworden, dus zoek ik er eentje bij, maar waar ik ook kom, geen één vestiging heeft deze lamp. Ook voorraad info op de site geeft aan dat geeneen filiaal deze lamp heeft, gaat deze uit produktie?

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_61501828
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:18 schreef Tazz het volgende:
Wie weet raad.
Paar geleden een ikea plafonniere gekocht Erbium, en nu verhuisd en is de ruimte groter geworden, dus zoek ik er eentje bij, maar waar ik ook kom, geen één vestiging heeft deze lamp. Ook voorraad info op de site geeft aan dat geeneen filiaal deze lamp heeft, gaat deze uit produktie?

[ afbeelding ]
Volgens de site is ie nergens op voorraad. Bel anders even met de Klantenservice, misschien is er een leveringsprobleem mee.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61502374
Ik dacht toch echt dat die er in Amersfoort gewoon is. Maar zeker weten doe ik het ook niet.

(Onvervalste heb-je-niks-aan-post)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61502919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:20 schreef hansje1980 het volgende:

[..]

pics
Zal ik binnenkort eens even maken.
Ergens in een foto's-van-je-studentenkamer-topic staan er wel een paar, maar daar staat niet alles op, want toen was ik het verhuisd.
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:07:09 #261
216317 hansje1980
ondertitel ruimte te koop!
pi_61509529
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Zal ik binnenkort eens even maken.
Ergens in een foto's-van-je-studentenkamer-topic staan er wel een paar, maar daar staat niet alles op, want toen was ik het verhuisd.
ah cool, mja was wel benieuwd hoe jij het dan weer inricht met bijna dezelfde spullen
pi_61517466
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
Nog steeds geen gids.
Ik ook niet volgens mij niemand nog in Haarlem, mn schoonmoeder in ieder geval ook al niet (zij is geen family-lid, ik wel).

Ik heb ook nog een vraag. Ik heb onlangs de keukenbestelling geplaatst voor in het nieuwe huis. Op dat moment was het nieuwe keukengidsje nog niet op de keukenafdeling van Haarlem. Geen probleem verder. Maar nu kreeg ik in een persoonlijk geadresseerde envelop het nieuwe keukengidsje toegestuurd. Wat is het punt daarvan eigenlijk? Kijken wat je had kunnen bestellen als je een paar dagen gewacht had?
  woensdag 10 september 2008 @ 10:16:22 #263
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_61518041
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Nog steeds geen ijsmeis.rar
Hoezo, is deel 2 op komst?
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_61518358
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ook niet volgens mij niemand nog in Haarlem, mn schoonmoeder in ieder geval ook al niet (zij is geen family-lid, ik wel).
Bij mijn vriend inderdaad ook niet. En die is ook geen family-lid.

Noord-Limburg hier trouwens.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:55:38 #265
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61520399
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een vraag. Ik heb onlangs de keukenbestelling geplaatst voor in het nieuwe huis. Op dat moment was het nieuwe keukengidsje nog niet op de keukenafdeling van Haarlem. Geen probleem verder. Maar nu kreeg ik in een persoonlijk geadresseerde envelop het nieuwe keukengidsje toegestuurd. Wat is het punt daarvan eigenlijk? Kijken wat je had kunnen bestellen als je een paar dagen gewacht had?
Misschien had je er min of meer naar gevraagd? Geen idee waarom ze dat doen...
pi_61520463
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:55 schreef WebForce het volgende:
Misschien had je er min of meer naar gevraagd? Geen idee waarom ze dat doen...
Nu je het zegt, ik heb er wel naar gevraagd of ze ze al hadden, omdat mijn schoonmoeder er graag eentje wilde (zo zei ik dat ook tegen de medewerkster). Zou zij dat dan geregeld hebben? Wat lief, ben ik helemaal voor niks met mn schoonmoeder nog een keer naar IKEA geweest voor dat gidsje
pi_61521968
Ik wilde vandaag naar Ikea Heerlen omdat ik toch op de woonboulevard moest zijn. En dan kon ik meteen even vragen of ze nog een gids over hadden voor mij. Maar vanwege een grote brand op de woonboulevard was die afgesloten.

Dus nog steeds geen gids hier
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61521969
Ik wilde vandaag naar Ikea Heerlen omdat ik toch op de woonboulevard moest zijn. En dan kon ik meteen even vragen of ze nog een gids over hadden voor mij. Maar vanwege een grote brand op de woonboulevard was die afgesloten.

Dus nog steeds geen gids hier
pi_61528090
Hier ook nog steeds geen gids, maar wel een paar uurtjes over vandaag, dus hop, auto omgeruild en plankgas naar Ikea. Mijn super dressoir gekocht, Knalgele Trollstra. Ik ben superblij, ga alleen nog bedenken hoe ik het kreng naar boven krijg. (Woonkamer boven is niet altijd handig)
Meteen maar een Billy opgeladen, ik was er toch.
Even koken, kijken of ik nog vrijwiggers kan vinden die vanavond langs willen komen, en dan, hop, aan de gang met de sleutel.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_61529596
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef tutjehola het volgende:
Hier ook nog steeds geen gids, maar wel een paar uurtjes over vandaag, dus hop, auto omgeruild en plankgas naar Ikea. Mijn super dressoir gekocht, Knalgele Trollstra. Ik ben superblij, ga alleen nog bedenken hoe ik het kreng naar boven krijg. (Woonkamer boven is niet altijd handig)
Even koken, kijken of ik nog vrijwiggers kan vinden die vanavond langs willen komen, en dan, hop, aan de gang met de sleutel.
Gaaf! Je hebt de gele versie?
Tegen wat voor kleur wand ga je em zetten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61535842
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef tutjehola het volgende:
Die is wel gaaf! Staat nu ook in de VT wonen geloof ik. Maak je effe een fotootje van het eindresultaat?
  woensdag 10 september 2008 @ 22:41:48 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_61538485

Ik ben ook e-norm benieuwd hoe mensen zoiets met hun interieur kunnen combineren?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61539160
Gewoon, grijze of donkerpaarse muur, spiegel erboven, fotolijstjes en je hebt een perfecte gang, én een kastje voor al je wanten, oorwarmers, sjaals, tasjes en ga zo maar door!
  woensdag 10 september 2008 @ 23:04:44 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_61539238
Misschien is dat voor vrouwen "gewoon", maar ik zou spontaan verhuizen met zo'n entree (of elke dag via de achterdeur vertrekken en ook m'n vrienden daar ontvangen)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61540632
Ik vind dat ook niet gewoon, maar smaken verschillen, eierstokken or no.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')